Samsung od dawna próbuje nabijać się z Apple w swoich reklamach, jednak w ostatnich miesiącach działania te wyraźnie przybrały na intensywności. Teraz firma ta opublikowała kolejny spot tego typu.

Nowa reklama, skierowana na rynek chiński i opublikowana w tamtejszym portalu społecznościowym Weibo, została przygotowana z okazji trwających właśnie mistrzostw świata w piłce nożnej. Podobnie jak większość ostatnich reklam Samsunga celujących w Apple wytyka ona fakt, iż firma z Cupertino nie posiada jeszcze w swojej ofercie składanego iPhone'a. Pokazano w niej trybuny wypełnione kibicującymi smartfonami. Podczas gdy większość z nich to składane modele Samsunga, wesoło robiące meksykańską falę i klaszczące klapkami, gdzieniegdzie wśród nich pojawiają się też pojedyncze iPhone'y, wyraźnie smutne i zawstydzone niemożnością złożenia się wpół.

W tym roku Samsung wypuścił pierwszą reklamę naśmiewająca się z braku innowacyjności w iPhone'ach 14 jeszcze zanim model ten został oficjalnie zaprezentowany. Niedługo po tym firma opublikowała serię sarkastycznych gratulacji, w których wyśmiewała właśnie m.in. brak składanych ekranów. Samsung opublikował też niedawno dwie reklamy naśmiewające się z użytkowników sprzętu Apple, przedstawiające ich jako osoby bojące się spróbować produktów innej marki, nawet jeśli są nimi zainteresowane.