Firma Samsung w swoich reklamach dość często naśmiewa się z produktów Apple i ich użytkowników. W tym roku jej pierwszy spot wyśmiewający nowe iPhone'y został opublikowany jeszcze przed ich oficjalną prezentacją, zaś niedługo potem dołączyły do niego sarkastyczne gratulacje. Wczoraj opublikowano kolejną podobną reklamę.

W trwającym pół minuty spocie zatytułowanym „On the Fence" Samsung bierze na cel użytkowników sprzętu Apple, którzy nie chcą używać produktów innych marek. Zostali oni przedstawieni w reklamie jako grupa ludzi siedzących w ogrodzonej murem przestrzeni stylizowanej na salon firmowy Apple. Gdy jeden z nich próbuje przeskoczyć przez mur by przejść na stronę Samsunga, po której czekają na niego składane smartfony i lepsze aparaty, inny próbuje go powstrzymać, obiecując, że te nowości pojawią się kiedyś również w produktach Apple. Na pytanie po co czekać, skoro te rzeczy są już dostępne u konkurencji, odpowiada, że fani Apple po prostu zawsze cierpliwie czekają na zmiany.

Jest to już druga w tym roku reklama Samsunga, w której użytkownicy iPhone'ów przedstawiani są jako osoby bojące się spróbować produktów konkurencji, nawet jeśli są nimi zainteresowane. Poprzednia opowiadała o kobiecie, która usilnie próbowała walczyć z pokusą „przejścia na składaną stronę mocy".