Kolejny akt kampanii Go PC autorstwa Intela
KIlka dni temu informowaliśmy Was, że Intel opublikował kilka reklam wchodzący w skład kampanii Go PC, której celem jest ukazanie wyższości urządzeń wyposażonych w procesory Intela nad komputerami z układem M1.
Wczoraj na swoim kanale w serwisie społecznościowym Twitter Inter opublikował kolejną odsłoną tej serii. Tym razem firma ograniczyła się do zdjęcia przedstawiającego Justina Longa siedzącego na kanapie ze swoim laptopem i trzymającego w ręku stos przejściówek. Całość zostałą opatrzona wymownym pytaniem - Czy ktoś wie do kogo należą?.
W tym miejscu warto przypomnieć, że podobno Apple zamierza przywrócić do swoich laptopów złącze HDMI oraz czytnik kart pamięci. Jednak są to jedynie luźne doniesienia.
Dajcie znać w komentarzach jaki jest Wasz stosunek do przejściówek.
Pff, a mnie udało się dzięki Makowi w końcu maksymalnie ograniczyć ilość kabli zalegających wokół biurka. Zostały 4, a jeden mógłby spokojnie jeszcze zniknąć: HDMI, DisplayPort, zasilanie i Jack od słuchawek (i ten ostatni mógłby ustąpić miejsca bezprzewodowym, ale słuchawki są względnie nowe i trochę szkoda je już wymieniać). W czasach, gdy większość nowych urządzeń ma już USB-C, takie reklamy są mocno nietrafione.
Inna sprawa, że cała ta seria reklam jest mocno żenująca. Intel chyba pompuje za dużo w marketing, a za mało w inżynierię i nie zmieniło się to nawet po zaoraniu ich Procków przez M1.