Get a Mac to popularna seria reklam Apple, w humorystyczny sposób pokazująca wyższość Maców nad komputerami PC. Firma Intel postanowiła nawiązać do niej w swojej nowej kampanii reklamowej, zatrudniając nawet jednego z występujących w niej aktorów.

Justin Long w reklamach z serii Get a Mac wcielał się w personifikację komputera Mac - młodego wyluzowanego mężczyznę przyjaźniącego się ze starszym, nudnym i nieporadnym „pecetem". Postać grana przez niego w nowych spotach Intela wygląda i zachowuje się jak ta znana z reklam Apple (na początku spotów zachowano nawet charakterystyczne białe tło), jednak przedstawia się po prostu jako Justin - prawdziwa osoba robiąca prawdziwe porównania między sprzętem Apple a komputerami z procesorami Intela. W pięciu opublikowanych do tej pory reklamach z tej serii wytyka on komputerom Apple m.in. brak ekranów dotykowych, nieprzystosowanie do gier, niewielki wybór modeli oraz ograniczoną współpracę z zewnętrznymi monitorami.

Nowe spoty z Justinem Longiem są częścią kampanii reklamowej Go PC, stanowiącej odpowiedź Intela na decyzję Apple o przejściu w nowych Macach na autorskie układy M1 (wcześniej komputery tej firmy również korzystały z procesorów Intela). Poprzednio w ramach tej kampanii Intel nawiązał współpracę ze znanym YouTuberem, Jonem Rettingerem, który opublikował na swoim kanale film porównujący komputery Mac i PC. Przedstawił on wówczas niemal dokładnie te same wady komputerów Apple, na które zwrócono uwagę w nowych spotach. Reklamę porównawczą mającą pokazać wyższość PC nad Macami opublikował też niedawno Microsoft, który postanowił porównać ze sobą Surface Pro 7 i MacBooka Pro.