Były szef działu marketingu wytwórni Warner Bros dołączy do zespołu Apple TV+
Na przestrzeni ostatnich lat Apple zatrudniło wielu byłych pracowników dużych wytwórni filmowych i telewizyjnych. Jak donosi Deadline, niedawno do zespołu odpowiedzialnego za Apple TV+ dołączyła kolejna znana osoba z tej branży - JP Richards.
JP Richards przez sześć ostatnich lat pracował w wytwórni Warner Bros, najpierw jako specjalista od cyfrowego marketingu a później jako jeden z szefów całego działu marketingu. Wcześniej przez dwanaście lat pracował w wytwórni Universal, gdzie był starszym wiceprezesem do spraw cyfrowego marketingu. W swojej karierze nadzorował promocję takich filmów jak „Joker", „Aquaman", „Mad Max: Na drodze gniewu" czy „Narodziny gwiazdy". W listopadzie ubiegłego roku ogłoszono jednak, że w związku z restrukturyzacją korporacji WarnerMedia zakończy on współpracę z wytwórnią Warner Bros.
Richards formalnie rozpocznie pracę w Apple od przyszłego miesiąca. W zespole Apple TV+ będzie on odpowiadał za opracowywanie strategii promocji filmów pełnometrażowych.
Źródło: Deadline