Zamknięte sklepy Apple Store uniemożliwiają odbiór urządzeń z serwisu
W serwisie BusinessInsider pojawiły się doniesienia o tym, że zamknięcie sklepów Apple Store uniemożliwia klientom odbiór urządzeń przekazanych do serwisu. Informację przekazał rzecznik prasowy firmy Apple. Warto przypomnieć, że kilka dni temu Apple zamknęło wszystkie salony firmowe na całym świecie poza tymi zlokalizowanymi w Chinach. Sklepy będą zamknięte do odwołania.
Sklepy zamknięte zostały w sobotę 14 marca, ale klienci mieli kilka dodatkowych dni, aby odebrać zamówione urządzenia lub te, które pozostawili w serwisie. Jak się okazało, nie wszyscy zdążyli odebrać swoje urządzenia.
Firma Apple jest świadoma problemu, ale w chwili obecnej nie ma żadnej możliwości aby w jakikolwiek sposób przekazać te urządzenia swoim właścicielom. Stanie się to dopiero gdy sklepy zostaną ponownie otwarte.
Apple na bieżąco kontaktuje się z klientami, których urządzenia wysłane zostały do centrów napraw. Sprzęt będzie odsyłany bezpośrednio do ich domów, a nie do salonów.
Źródło: MacRumors za BusinessInsider