Niestety Apple przestało podawać dane związane ze sprzedażą swoich produktów, jednak „na ratunek” przychodzą firmy analityczne. Najnowszy raport dotyczący sprzedaży smart zegarków opublikowało Strategy Analytics.

Zdaniem analityków w trzecim kwartale tego roku Apple sprzedało 6,8 miliona zegarów, dzięki czemu zwiększyło swój udział w tym rynku do 47,9% (z 45%). W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej ilość sprzedanych zegarków wzrosła o 51%. Na drugim miejscu uplasował się Samsung ze sprzedażą na poziomie 1,9 miliona (+73%). Dzięki takiemu wynikowi producent osiągnął 13,4-procentowy udział w rynku. Ostatnie miejsce na podium zajął Fitbit ze sprzedażą na poziomie 1,6 miliona i 11,3-procentowym udziałem.

W okresie od lipca do września producenci sprzedali łącznie 14,2 miliona smart zegarków, jest to wzrost o 42% względem analogicznego okresu w 2018 roku.

Źródło: StrategyAnalytics