Sprzedaż smart zegarków w trzecim kwartale tego roku
Niestety Apple przestało podawać dane związane ze sprzedażą swoich produktów, jednak „na ratunek” przychodzą firmy analityczne. Najnowszy raport dotyczący sprzedaży smart zegarków opublikowało Strategy Analytics.
Zdaniem analityków w trzecim kwartale tego roku Apple sprzedało 6,8 miliona zegarów, dzięki czemu zwiększyło swój udział w tym rynku do 47,9% (z 45%). W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej ilość sprzedanych zegarków wzrosła o 51%. Na drugim miejscu uplasował się Samsung ze sprzedażą na poziomie 1,9 miliona (+73%). Dzięki takiemu wynikowi producent osiągnął 13,4-procentowy udział w rynku. Ostatnie miejsce na podium zajął Fitbit ze sprzedażą na poziomie 1,6 miliona i 11,3-procentowym udziałem.
W okresie od lipca do września producenci sprzedali łącznie 14,2 miliona smart zegarków, jest to wzrost o 42% względem analogicznego okresu w 2018 roku.
Źródło: StrategyAnalytics