Nowa reklama iPhone'a zwraca uwagę na kwestię ochrony prywatnych danych użytkownika
Na kanale Apple w serwisie YouTube pojawiła się dzisiaj nowa reklama iPhone'a zatytułowana „Privacy on iPhone — Simple as that”.
Spot ma nie tylko promować nowe modele iPhone'ów oraz oferowane przez nie funkcje ochrony prywatności użytkownika, zwraca także uwagę na to, ile informacji o samych użytkownikach znajduje się w ich smartfonach.
Obecnie więcej prywatnych danych znajduje się w telefonie niż w twoim domu. Pomyśl o tym. Tak wiele szczegółów z Twojego życia znajduje się w Twojej kieszeni. To czyni kwestie ochrony prywatności ważniejszymi niż kiedykolwiek wcześniej.
Twoje położenie, wiadomości, tętno po biegu. Te rzeczy są prywatne, osobiste i powinny należeć tylko do Ciebie. Po prostu.
Sądzimy, że Twoja prywatność nigdy nie powinna być poddawana przez Ciebie w wątpliwość. Powinno to być proste, przystępne i zrozumiałe.