Apple wprowadza okres karencji dla automatycznie odnawialnych subskrypcji
Subskrypcje mo偶na lubi膰 lub nie, ale obecnie trudno nie op艂aca膰 przynajmniej jednej. W przypadku tych odnawialnych w App Store u偶ytkownik, kt贸ry w momencie jej odnowienia mia艂 problemy z p艂atno艣ci膮, np. nie do艂adowa艂 karty do zakup贸w w internecie lub swojego konta w iTunes Store, mo偶e 艂atwo j膮 straci膰. Apple postanowi艂o rozwi膮za膰 ten problem u偶ytkownik贸w i wprowadzi艂o swego rodzaju okres karencji.
W przypadku, w kt贸rym wyst膮pi problem z p艂atno艣ci膮 za dan膮 subskrypcj臋, u偶ytkownik b臋dzie m贸g艂 dalej z niej korzysta膰 przez okres od sze艣ciu do 16 dni w zale偶no艣ci od okresu rozliczeniowego w ramach subskrypcji.
- Subskrypcja tygodniowa: karencja sze艣ciodniowa
- Subskrypcja jedno-, dwu-, trzy- miesi臋czna: karencja 16-dniowa
- Subskrypcja p贸艂roczna i roczna: karencja 16-dniowa
W okresie karencji u偶ytkownik b臋dzie m贸g艂 korzysta膰 normalnie z subskrypcji i rozwi膮za膰 problem z p艂atno艣ciami (np. do艂adowa膰 kart臋 do zakup贸w w sieci lub konto w iTunes Store).