Nowe kontekstowe reklamy outdoorowe Apple promują bezpieczeństwo danych, a jedna z nich szydzi z Google
Apple kontynuuje kontekstową kampanię outdoorową promującą bezpieczeństwo danych przechowywanych na iPhone'ach. Po billboardzie z hasłem „What happens on your iPhone, stays on your iPhone”, który zawisł na jednym z hoteli w Las Vegas podczas targów CES, pojawiły się kolejne, tym razem w Toronto w Kanadzie.
Jedna z nich zawisła obok siedziby Side Walk Labs - firmy należącej do Alphabet, a jej slogan wprost uderza w zbieranie i przetwarzanie przez Google danych użytkowników:
We're in the business of staying out of yours.
Można to przetłumaczyć na zajmujemy się trzymaniem od was z daleka.
Z kolei drugi billboard z reklamą iPhone'a pojawił się przy ulicy King Street. Także i w tym wypadku mowa o reklamie kontekstowej, gdyż hasło na plakacie brzmi po prostu „Privacy is King” (prywatność jest królem).
Źródło: iMore