Nowy dyrektor marketingowy marki Beats
Firma Apple zatrudniła nowe dyrektora ds. marketingu odpowiedzialnego za wizerunek marki Beats. Decyzję o zatrudnieniu na tym stanowisku Chrisa Thorne'a ogłoszono dzisiaj. Umowa „weszła w życie natychmiast”.
Thorne zastąpi Jasona White'a, który niedawno opuścił Apple i przeniósł się do firmy Cura Cannabis Solutions, dystrybutora oleju z konopii indyjskich.
Obecny dyrektor marketingowy Beats pracował między innymi w CSMG Sports, Electronic Arts, The Honest Company oraz Forward. W ostatniej z wymienionych firm, zajmujących się opieką zdrowotną pełnił funkcję dyrektora ds. rozwoju (Chief Growth Officer).
Thorne twierdzi, że marka Beats pozycjonowana jest obecnie na skrzyżowaniu muzyki, technologii oraz sportu, i w krótkim czasie znalazła swoją niszę rynkową. Sugeruje to, że będzie on kontynuować obecną strategię rozwoju tej marki.
Warto przypomnieć, że Apple przejęło firmę Beats w 2014 roku za 3 miliardy dolarów.
Źródło: AppleInsider