Media Arts Lab to specjalny oddział agencji marketingowej TBWA, założony wyłącznie po to, by tworzyć reklamy dla firmy Apple. Niedawno wprowadził on dość poważne zmiany na kierowniczych stanowiskach, mogące wpłynąć na sposób, w jaki promowane będą jedne z najważniejszych produktów w ofercie Apple.

Nowym kierownikiem zespołu odpowiedzialnego za promowanie iPhone'ów został Chuck Monn (na zdjęciu po prawej) - dyrektor artystyczny współpracujący z firmą od ponad 20 lat, odpowiedzialny m.in. za wiele reklam z serii „Get a Mac (Mac versus PC)", pierwszą kampanię z serii „Shot on iPhone" oraz kampanię „Behind the Mac". Dowództwo nad zespołem odpowiedzialnym za promowanie usług Apple TV+, Apple Music i Apple Pay, objął zaś Geoff Edwards - zdobywca dwóch prestiżowych nagród na festiwalu reklamowym w Cannes, za kampanie reklamowe dla firm Adidas i Microsoft. Wcześniej pracował on również z takimi markami jak Nike, Disney i Pepsi.

Warto też przypomnieć, że na początku tego roku z Media Arts Lab odszedł jeden z najważniejszych pracowników - Lee Clow - twórca większości najsłynniejszych reklam Apple, takich jak „1984", „Think Different (Here's to the Crazy Ones)", „Get a Mac (Mac versus PC)" i „Silhouettes". Po niemal 50 latach w branży reklamowej zdecydował się on przejść na emeryturę.

Źródło: Adweek