Apple poinformowało wczoraj deweloperów, że mogą już promować swoje aplikacje w reklamach wyświetlanych w wynikach wyszukiwania w kolejnych 46 krajach świata, w tym i w Polsce.

Reklamy w wynikach wyszukiwania pojawią się na pierwszej pozycji i są odpowiednio oznaczone. Od wczoraj zobaczą je użytkownicy urządzeń z iOS w Albanii, Arabii Saudyjskiej, Australii, Azerbejdżanie, Belgii, Chile, Chorwacji, Czechach, Danii, Egipcie, Ekwadorze, na Filipinach, w Finlandii, Francji, Hiszpanii, Hong Kongu, Indiach, Indonezji, Japonii, Jordanii, Kambodży, Kanadzie, Katarze, Kolumbii, Korei Południowej, Kuwejcie, Libanie, Makau, Malezji, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Nowej Zelandii, Omanie, Pakistanie, Peru, Polsce, Portugalii, Republice Południowej Afryki, Rumunii, Singapurze, Szwecji, Szwajcarii, na Tajwanie, w Tajlandii, Ukrainie, USA, Wietnamie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz w Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.

Deweloperzy mogą reklamować swoje aplikacje w wybranych krajach jak i w całych regionach. Reklamy wyświetlają się już w wynikach wyszukiwania w polskim App Store.

Źródło: Apple