Apple udostępniło dzisiaj na swoim kanale w serwisie YouTube nową reklamę Apple Watcha 4 zatytułowaną „Flight” i promującą wersję LTE tego urządzenia pod hasłem „freedom of cellular”.

Big bc14a6d1 311f 4fe2 a425 222b0b1a345b

Trwający trochę ponad minutę film wyreżyserowany przez Jonathana Glazera prezentuje krótką historię kobiety, która biega w wietrzny dzień i którą wiatr porywa nagle wysoko w chmury. Po zabawie w różnego rodzaju akrobacje podczas wolnego spadania, bohaterka nurkuje w jeziorze i odrzuca połączenie przychodzące na reklamowany zegarek.

Ostatnie reklamy Apple, a raczej przedstawiane w nich historie, zawierają pewną dozę ironii (choćby spot promujący funkcję kontroli głębi ostrości) lub surrealizmu (bohaterka spada z chmur do jeziora bez spadochronu), co moim zdaniem czyni je ciekawymi. Mam nadzieję, że firma na tym nie poprzestanie.