Co jakiś czas w sieci pojawiają się nowe informacje, sugerujące, że Apple przejęło jakąś firmę. Tym razem nową zdobyczą amerykańskiego producenta został brytyjski startup.

Serwis Bloomberg poinformował, że Apple w grudniu zeszłego roku kupiło DataTiger. Produktem tej firmy jest platforma, dzięki której można lepiej dopasować przekaz marketingowy do potrzeb klientów. Jest to możliwe dzięki gromadzeniu i przetwarzaniu danych związanym z różnymi ludźmi. Narzędzie to umożliwia również wysyłanie powiadomień typu push.

Zastosowanie nowego rozwiązania umożliwi firmie prowadzenia spersonalizowanych akcji marketingowych. Należy pamiętać, że aktualnie niemal wszystkie kampanie reklamowe Apple kierowane do klientów cechuje się taką samą treścią.

Ciekawostką jest, że według serwisu LinkedIn, DataTiger zostało założone w 2017 roku i zatrudnia do 10 osób. Ich biuro zlokalizowane jest w Londynie. Na razie nie wiadomo ile Apple musiało zapłacić za pozyskanie tej firmy.

Zarówno rzecznik Apple jak i przedstawiciel DataTiger nie odnieśli się do tych doniesień.

Źródło: Bloomberg