Wczoraj Apple udostępniło iTunes Match w kolejnych 16 krajach. Dotąd z usługi tej mogli korzystać jedynie użytkownicy kont założonych w amerykańskim iTunes. Niestety wraz z rozszerzeniem zasięgu usługi pojawiły się problemy związane z rejestracją nowych użytkowników.

Wczoraj dało się zauważyć problemy z logowaniem do iCloud oraz sklepu iTunes. System nie przyjmował loginów oraz haseł. Awaria ta wynikała prawdopodobnie z uruchomieniem iTunes Match w kolejnych krajach. Problem został rozwiązany i logowanie do iTunes i iCloud ponownie działa. Widać jednak, że Apple nie może poradzić sobie z udostępnianiem iTunes Match nowym użytkownikom i w związku z tym ograniczyło możliwość wykupienia subskrypcji w dwóch krajach - Wielkiej Brytanii i Kanadzie. Na razie nie pojawił się żaden oficjalny komunikat od Apple, który wyjaśniałby zaistniałą sytuację.

Według firmy setteB.IT iTunes Match zostało wczoraj uruchomione w 16 krajach. Wśród nich znalazła się Australia, Belgia, Kanada, Cypr, Czechy, Francja, Niemcy, Irlandia, Luksemburg, Malta, Meksyk, Nowa Zelandia, Słowacja, Hiszpania, Szwajcaria i Wielka Brytania.

Źródło: Mac Rumors