W specjalnym wewnętrznym dokumencie, zdobytym przez MacRumors, a skierowanym do autoryzowanych serwisów, Apple informuje, że podczas połączeń głosowych niektórzy użytkownicy iPhone'ów 7 i 7 Plus z systemem iOS 11.3 lub nowszym są automatycznie wyciszani, a na ekranie widać nieaktywną ikonę głośnika.

Instrukcja dla serwisów mówi, żeby najpierw poprosić użytkowników o odłączenie i najlepiej wyłączenie jakichkolwiek słuchawek Bluetooth lub innych akcesoriów audio łączących się bezprzewodowo z iPhone'em. Jeśli problem nie zostanie w ten sposób rozwiązany, wtedy należy przeprowadzić diagnostykę audio.

Urządzenia dotknięte tym problemem, mają wyświetlić wtedy komunikat w panelu diagnostycznym informujący o tym, że urządzenie nie mogło wykryć docka lub że dane akcesorium nie jest wspierane. W takim wypadku należy rozpocząć całą procedurę naprawy.

Nie wiadomo jednak, co powoduje tego typu problemy oraz czy są one związane z oprogramowaniem czy sprzętem lub czy aktualizacja systemu do wersji iOS 11.3 lub nowszej mogła spowodować uszkodzenie urządzenia lub ujawnienie wady.

Co ciekawe, na co zwraca uwagę MacRumors, Apple nie podało informacji o tych problemach do publicznej wiadomości, choć przyznaje we wspomnianym wewnętrznym dokumencie, że one występują.

Źródło: MacRumors


Dla wszystkich czytelników naszego portalu sklep MyApple przygotował specjalny 10% rabat na produkty marki ZENS. Wystarczy w koszyku zaznaczyć: „Posiadam kod rabatowy” i wpisać: ZENS05. Kod jest ważny do 20 maja 2019 roku.