Niedawno Spotify całkiem udanie zadebiutowało na nowojorskiej giełdzie. W związku z czym firma musi zacząć pozyskiwać między innymi nowych klientów, aby móc wykazać się przed inwestorami. Okazuje się, że przedsiębiorstwo planuje wprowadzić zmiany, dzięki którym dostęp do muzyki w mobilnej aplikacji będzie łatwiejszy.

Z uzyskanych informacji wynika, że osoby, które korzystają z darmowej wersji Spotify po zmianach otrzymają szybszy dostęp do list odtwarzania. Dodatkowo w większym stopniu będą mogli oni kontrolować odtwarzaną muzykę. Aktualnie w ciągu doby użytkownicy mogą zmienić utwory jedynie sześć razy. Po przekroczeniu tego limitu pozostaje im słuchanie losowo wybranych piosenek. Chyba, że wykupią konto premium.

Zmiany mają zostać ogłoszone w ciągu najbliższych tygodni.

Ciekawostką jest, że w firma na koniec tego roku chce pochwalić się bazą 200 milionów użytkowników, z czego aż 48 procent ma opłacać abonament. Jest to dość ambitny plan biorąc pod uwagę, że aktualnie za dostęp do bazy Spotify płaci około 70 milionów użytkowników.

Podobno już w kwietniu firma ma zaprezentować swoje nowe akcesorium. Dodatkowo pracownicy Spotify rzekomo pracują nad swoim własnym inteligentnym głośnikiem.

Źródło: Bloomberg