Pokolenie „milenialsów” mocno przywiązane do marki Apple
Firma MBLM opublikowała wyniki badanie ankietowego o nazwie „Brand Intimacy 2018 Report” na temat przywiązania konsumentów do marek. W badaniu udział wzięło około 6 tysięcy respondentów z pokolenia tzw. „milenialsów”, czyli osób urodzonych w latach 80. i 90. dwudziestego wieku, mieszkających w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Na pierwszym miejscu znalazła się marka Apple. Kolejne pozycje zdobyły kolejno: Disney, YouTube, Target i Amazon, Nintendo, Google, XBOX, Netflix oraz Whole Foods.
Wśród respondentów wydzielona została grupa osób w przedziale wiekowym 18-24 lata. Tutaj wyniki były nieco inne. Pierwsze miejsce również należy do Apple, ale na następnych uplasowały się Amazon, YouTube, PlayStation, Starbucks, Nintendo, Google, Netflix, Coca Cola i Walmart.
Przedstawione informacje to jedynie część raportu MBLM, który opublikowany zostanie w przyszłym tygodniu, 13 marca.