Ubezpieczenie telefonu dla klientów Revoluta
Informacje związane z Revolutem pojawiają się na naszym portalu od jakiegoś czasu. Revolut to usługa, która umożliwia płacenie na całym świecie za pomocą karty Mastercard wykorzystując przewalutowania po tak zwanym kursie międzybankowym, czyli bez opłaty (spreadu), która dodawana jest do kursu wymiany.
Revolut wprowdził możliwość wykupienia ubezpieczenia smartfonu dla klientów z Polski.
Ochrona pokrywa koszty związane z:
- każdym uszkodzeniem spowodowanym upadkiem, w tym uszkodzeniem ekranu
- zalaniem
- szkodami wyrządzonymi przez osoby trzecie
- awariami nieobjętymi gwarancją
W przypadku iPhone'a 7 koszt ubezpieczenia jest następujący:
- 5,42 zł tygodniowo przez okres 12 miesięcy (łącznie 260,16 zł)
- 244,95 zł płatność z góry za cały rok (oszczędność 13%)
- 264 zł opłaty dodatkowej (jeżeli coś się stanie z telefonem - na przykład pęknie ekran)
Osoby, które mają wykupione konto Premium mogą liczyć na dodatkową zniżkę w wysokości 20%.
Opłata pobiera jest z konta Revolut.
W celu kupna ubezpieczenia, należy:
- Wejść w aplikację Revolut i się zalogować
- Nacisnąć Więcej (w prawym dolnym rogu), wybrać Ubezpieczenie i Ubezpieczenie urządzenia
- Kliknąć w Mój aktualny telefon, Zdobądź teraz, wybrać odpowiednią wersję umowy (płatność w ratach lub płatność z góry)
- Zaznaczyć trzy wymagane warunki (telefon nie może być starszy niż 6 miesięcy, nie może być zniszczony oraz trzeba mieć dowód zakupu urządzenia) a następnie je zaakceptować
Istnieje również opcja ubezpieczenia innego telefonu, który nie jest zarejestrowany w aplikacji. W tym celu należy:
- Wejść w aplikację Revolut i się zalogować
- Nacisnąć Więcej (w prawym dolnym rogu), wybrać Ubezpieczenie i Ubezpieczenie urządzenia
- Kliknąć w Inny telefon, wybrać przedział cenowy w jakim mieści się telefon, nacisnąć Kontynuuj, Zdobądź teraz, wybrać odpowiednią wersję umowy (płatność w ratach lub płatność z góry)
- Zaznaczyć trzy wymagane warunki (telefon nie może być starszy niż 6 miesięcy, nie może być zniszczony oraz trzeba mieć dowód zakupu urządzenia) a następnie je zaakceptować
W celu zgłoszenia wniosku o naprawę telefonu należy złożyć roszczenie przez internet lub przez telefon bezpośrednio z platformy Simplesurance. Czas naprawy telefonu to 2-3 dni robocze od momentu dostarczenia telefonu do centrum napraw firmy Simplesurance. Po złożeniu wniosku roszczeniowego, firma będzie na bieżąco informować o stanie roszczenia, co pozwoli na uzyskanie informacji o postępie całego procesu.
Prawdopodobnie jeszcze w tym roku Revolut zaimplementuje wsparcie dla Apple Pay w swojej usłudze. Dodatkowo firma prowadzi rozmowy z kilkoma polskimi bankami, aby móc zaoferować klientom prowadzenie pełnego konta bankowego w polskiej walucie - tak jak ma to miejsce w przypadku konta w Euro. O Revolucie możecie przeczytać również w naszym poradniku Usługa Revolut - z czym to „się je”.