Apple jest znane z pomocy oferowanej poszkodowanym, dotkniętych przez naturalne katastrofy. Jak się okazuje, również po ostatnim huraganie, który nawiedził stan Teksas, firma z Cupertino postanowiła udzielić wsparcia potrzebującym.

Apple oferuje bezpłatną wymianę produktów, które zostały zalane lub zniszczone w trakcie ewakuacji z obszarów dotkniętych huraganem Harvey. Należy zaznaczyć, że w normalnych warunkach takie uszkodzenia nie byłyby objęte standardową gwarancją.

Należy zwrócić uwagę, że Apple nie ogłosiło oficjalnego programu wymiany produktów, lecz prawdopodobnie przesłało nieoficjalne sugestie do swoich serwisów, informujące, jak mają się one zachować. Oczywiście każdy przypadek jest rozpatrywany pojedynczo przez pracowników sklepów Apple ponieważ nie trudno sobie wyobrazić, że osoby, które nie ucierpiały w tym kataklizmie będą próbowały zgłosić swoje zniszczone urządzenia.

Warto zauważyć, że Apple przekazało również ponad trzy miliony dolarów na pomoc osobom, które ucierpiały podczas huraganu. Niemal jedna trzecia tej kwoty pochodzi od osób, które przesłały darowiznę poprzez specjalny panel w programie iTunes.

Źródło: 9to5mac