Apple wysyła użytkownikom przeprosiny za problemy z iCloud
Grupa użytkowników systemów macOS oraz iOS otrzymała kilka dni temu wiadomość, która błędnie informowała o zakończeniu ich subskrybcji pakietu iCloud Drive. Apple wysłało poszkodowanym konsumentom maila z przeprosinami.
Nieprawdziwa wiadomość trafiła prawdopodobnie wyłącznie do użytkowników, którzy płacą za 50 GB przestrzeni dyskowej w iCloud Drive. Zostali oni błędnie poinformowani o wygaśnięciu subskrybcji. W przypadku innych abonamentów problem nie miał miejsca.
Mail z nieprawdziwymi informacjami nie był jednym problemem Apple związanym z iCloud. Wielu użytkowników nie mogło zmienić swojego planu abonamentowego lub wykupić nowej subskrypcji. Obecnie wszystkie usługi sieciowe firmy z Cupertino działają jednak poprawnie.
Opłata za 50 GB w iCloud Drive wynosi obecnie 0,99 € miesięcznie. W przypadku 200 GB jest to 2,99 €, 1 TB 9,99 €, a 2 TB 19,99 €. Firma z Cupertino oferuje również darmowy pakiet dający użytkownikom 5 GB miejsca w chmurze.
Źródło: AppleInsider