Według danych opublikowanych przez analityków firmy comScore, przystawka telewizyjna Apple TV jest wykorzystywana w 5% amerykańskich domostw, w których działa sieć Wi-Fi. Produkt firmy z Cupertino jest obecnie czwartym najpopularniejszym urządzeniem w swojej klasie w USA.

Jeżeli wierzyć w przedstawione przez comScore informacje, najpopularniejszą przystawką telewizyjną w Stanach Zjednoczonych jest Roku. Urządzenie to znajduje się w 18% domostw z Wi-Fi. Na drugiej pozycji uplasował się Amazon Fire (12%), a na ostatnim miejscu podium Google Chromecast (8%).

Wśród serwisów pozwalających na streaming materiałów wideo pierwsze miejsce zajmuje Netflix (40% domostw z Wi-Fi), a 27% YouTube. Popularności Amazon Video jest oceniana na 17%, a Hulu na poniżej 10%.

Do oglądania filmów Amerykanie wykorzystują coraz częściej smartfony i tablety. Stanowią one już 26% platform do streamingu wideo – to dwa razy więcej niż w 2013 roku.

W przypadku przeglądarek najbardziej popularną we wspomnianej wyżej grupie pozostaje Google Chrome z 51-procentowym udziałem. Safari przypada 10%, a Microsoft Edge 8%. Pozycja Firefoxa oraz Internet Explorera nieznacznie spadła.

Źródło: 9TO5MAC