O tym, że Apple od lat stara się stworzyć dobrą ofertę własnych programów telewizyjnych i innych treści dla użytkowników swoich produktów, w tym Apple TV, mówi się od dawna. Na razie jednak wysiłki firmy przynoszą raczej niewielkie efekty.

Zdaniem The Information, kierownictwo firmy wciąż nie opracowało jednej spójnej strategii rozwoju. Pomóc może w tym weteran YouTube'a - Shiva Rajaraman, którego Apple niedawno zatrudniło.

Rajaraman spędził w YouTubie osiem lat, a następnie przeszedł do Spotify, gdzie pracował w latach 2014 - 2016. Tam rozwijał ofertę treści alternatywnych wobec muzyki, np. podcastów. W Apple będzie on pracował nad kilkoma różnymi projektami, podlegając bezpośrednio Eddy'emu Cue.

Osobiście mam nadzieję, że jednym z tych projektów będą właśnie podcasty, które od lat traktowane są przez Apple po macoszemu, choć dalej to iTunes jest głównym kanałem ich dystrybucji.

Źródło: MacRumors za The Information