Netflix prosi polskich klientów o drugą szansę
Kiedy ponad rok temu serwis Netflix został udostępniony użytkownikom z Polski, biblioteka filmów i seriali dostępnych w naszym kraju nie była zbyt duża – szczególnie wtedy, gdy interesowały nas wyłącznie materiały z napisami w rodzimym języku. Od tego czasu sporo się jednak zmieniło, dlatego też Netflix postanowił poprosić potencjalnych konsumentów o drugą szansę.
Według informacji podanych na stronie Nflix.pl, w polskiej wersji językowej zostały do tej pory udostępnione 1892 tytuły. Z ich listą można zapoznać się na przygotowanej dla użytkowników z naszego kraju podstronie serwisu.
Pierwszy miesiąc korzystania z Netflixa jest dostępny dla użytkowników za darmo – niezależnie od wybranego planu abonamentowego. Część osób, która zrezygnowała z korzystania z serwisu po tym okresie (zaraz po polskiej premierze) otrzymała dziś wiadomość e-mail z informacją o możliwości ponownego rozpoczęcia darmowego miesięcznego testu.
W treści wspomnianego wyżej maila zostały zawarte szczegółowe informacje: „Oferta wygasa w dniu 1 kwietnia 2017 r. (sobota). Oferta ma pewne ograniczenia i niektórzy odbiorcy mogą nie kwalifikować się do skorzystania z niej. Oferta nie jest skierowana do aktualnych lub niedawnych członków serwisu Netflix. Netflix może ograniczać uprawnienia do bezpłatnego okresu próbnego, aby zapobiec nadużyciom. Po bezpłatnym okresie próbnym zaczną obowiązywać miesięczne opłaty za członkostwo.”
Źródło: Antyweb