Apple reklamuje rozszerzone wersje e-booków sagi "Pieśń lodu i ognia" dostępnych w iBookstore
Apple rzadko poświęca swoje reklamy elektronicznym książkom sprzedawanym w iBookstore. Warto zatem wspomnieć o udostępnionych wczoraj reklamach e-booków należących do sagi "Pieśń lodu i ognia", a rozszerzonych o różnego rodzaju multimedia i interaktywne funkcje.
Każdy z trzech spotów reklamuje jedną z powieści z sagi: "Gra o tron", "Starcie królów" i "Nawałnica mieczy". Każdy też zawiera fragmenty wywiadu z ich autorem, George'em R. R. Martinem. Wspomnieć też wypada, że wciąż nieukończona saga "Pieśń lodu i ognia" doczekała się kultowej (dla wielu) ekranizacji w postaci kolejnych sezonów serialu "Gra o tron".
W jednej z reklam Martin zwraca uwagę na to, jak ważne dla niego samego jest czytanie książek. Przyznaje, że uczyniły jego życie o wiele bogatszym. Przytacza też zdanie, które znalazło się w jednej z jego własnych powieści, wyrażające to, co daje czytelnikowi obcowanie z książką:
Czytelnik, zanim umrze, jest w stanie przeżyć tysiące żywotów, podczas gdy człowiek, który nie czyta, żyje tylko raz.
Dostępne w iBookstore wersje zostały rozszerzone m.in. o drzewa genealogiczne każdego z rodów, glosariusze i inne dodatkowe materiały.
Gra o tron:
Starcie królów:
Nawałnica mieczy: