Microsoft poinformował na swoim blogu, że urządzenia z linii Surface nigdy nie sprzedawały się tak dobrze, jak w listopadzie. Przedstawiciel firmy z Redmond zaznaczył, że duży udział w rosnącym popycie na te urządzenia mieli konsumenci, którzy wcześniej korzystali z komputerów Apple.

Jeszcze nigdy tak wielu użytkowników nie zmieniało Maców na Surface'y. Nasz program wymiany dotyczący MacBooków był wyjątkowo udany, a połączenie innowacji stojących za Surface'ami z rozczarowaniem związanym z nowymi MacBookami Pro – szczególnie pośród profesjonalistów – sprawiły, że coraz więcej osób decyduje się na wybranie Surface'a. Recenzje, które rekomendują wybór Surface'a zamiast MacBooka pojawiają się codziennie. Sprawia to, że nasz zespół jest dumny, bo wszystko to oznacza, że robimy dobrą robotę.

Zaraz po premierze nowych MacBooków Pro Microsoft uruchomił specjalny program, który pozwalał użytkownikom MacBooków Pro oraz MacBooków Air na otrzymanie bonu o wartości do 650 dolarów. Promocja obowiązywała wyłącznie na terenie Stanów Zjednoczonych.

Co ciekawe, kilka tygodni temu Phil Schiller – wiceprezes do spraw marketingu Apple – przyznał, że zamówienia na nowe MacBooki Pro są wyjątkowo duże i jeszcze żaden laptop z tej linii nigdy nie sprzedawał się tak dobrze. Firma z Cupertino zwiększyła zamówienia na podzespoły tych komputerów w związku z wysokim popytem na nie.

Patronite

MyApple Daily w iTunes Store.

Źródło: Microsoft, The Verge