Apple uruchomiło wczoraj nowy system reklamowy w App Store, dzięki któremu już od 5 października deweloperzy będą mogli promować swoje aplikacje w wynikach wyszukiwania w tym sklepie.

Aby zainteresować nim wydawców Apple zaoferowała każdemu z nich możliwość wypróbowania go za darmo. Będą oni mogli zamówić za darmo reklamy w cenie nie przekraczającej 100 dolarów. Docelowo opłaty za reklamy pobierane będą od każdego stuknięcia w nie przez użytkownika. Apple nie wprowadza dolnych ograniczeń, deweloperzy będą mogli jednak określić dzienne limity, po ilu stuknięciach reklama przestanie się pojawiać.

App Store Ads

Reklamy w wynikach wyszukiwania w App Store to jedna z nowości, jaką wprowadza system iOS 10. Użytkownicy zobaczą je w najbliższą środę. Promowane aplikacje znajdą się na pierwszym miejscu listy, mają być też wyraźnie oznaczone, jako treści reklamowe.

Źródło: Apple