W zeszłym tygodniu Instagram wprowadził gruntowne zmiany do interfejsu oraz ikony swojej aplikacji. Wszystko wskazuje jednak na to, że już wkrótce użytkownicy tego programu otrzymają kolejny zestaw nowości. Będzie on związany przede wszystkim z narzędziami do analityki.

Instagram już dawno przestał być programem wyłącznie dla miłośników fotografii mobilnej, a stał się ważną platformą mającą znaczenie w świecie marketingu. Za pośrednictwem profili biznesowych użytkownicy będą mieli możliwość skontaktowania się z wybraną firmą albo sprawdzenia lokalizacji jej siedziby. Najważniejsze zmiany będą jednak związane z narzędziami analitycznymi, o których informacje udostępnił jeden z beta-testerów Instagrama.

instagram

Nowe rozwiązania pozwolą użytkownikom biznesowym na sprawdzenie rozmaitych informacji na temat swoich zdjęć i osób, które śledzą profil ich firmy. Instagram pozwoli na podgląd zasięgów udostępnianych fotografii, lokalizacji obserwujących, ich wieku i płci. W aplikacji znajdzie się również możliwość sprawdzenia najpopularniejszych zdjęć i filmów w wybranych przedziałach czasowych.

instagram

Źródło: TechCrunch