Na oficjalnym profilu Apple w serwisie YouTube pojawiły się dzisiaj dwie nowe reklamy iPhone'a 6s promujące czytnik linii papilarnych Touch ID oraz funkcję nagrywania filmów w rozdzielczości 4K.

Pierwszy z filmów pod tytułem "Fingerprint" (odcisk palca) promuje czytnik linii papilarnych, w jaki wyposażone są najnowsze iPhone'y. Za jego pomocą można nie tylko logować się i autoryzować zakupy w sklepie App Store, ale także te mobilne, dokonywane przez Apple Pay. Film pokazuje też aplikacje i akcesoria, które wykorzystują Touch ID, m.in. kłódkę LockSmart czy aplikację pozwalającą odpalić zdalnie silnik w samochodzie.

Fingerprint:

Druga z reklam zatytułowana "Onions" promuje funkcję rejestracji wideo w rozdzielczości 4K za pomocą pełnej humoru prostej historii dziewczynki, która nagrała iPhone'em krojenie cebuli. Film trafia do sieci i okazuje się hitem, wzbudzając zachwyt rzesz internautów.

Onions: