Wielu użytkowników zostało dziś rano przywitanych przez komunikat dotyczący blokady ich Apple ID ze względów bezpieczeństwa. Informacja ta jest skutkiem problemów związanych z iCloud, które miały miejsce między 23:45 a 3:30 minionej nocy.

Niektórzy użytkownicy zalogowali się ponownie na swoje konta i ich problem zniknął. Część z nich była jednak zmuszona do zmiany hasła i wcześniejszej weryfikację Apple ID przez e-mail. Warto dodać, że według informacji podanych przez firmę z Cupertino: „użytkownicy mogli nie mieć możliwości korzystania z Dokumentów iCloud, Strumienia zdjęć, aplikacji iWork w usłudze iCloud, funkcji Archiwum i odzyskiwania kopii zapasowych, Dzienników iPhoto oraz iMovie Theater. Użytkownicy mogli także nie mieć możliwości wysyłania lub pobierania załączników w iMessage.”

icloud problemy

Ze względów bezpieczeństwa zachęcamy do zmiany hasła Apple ID oraz ponowne wpisanie go w aplikacjach oraz usługach powiązanych z kontem iCloud.