Wielki konkurs Lifehackera
Jako partner informacyjny chcielibyśmy poinformować czytelników o konkursie organizowanym przez zaprzyjaźniony portal Lifehacker Polska.
Lifehacker Polska to strona o lifehackingu – sposobach i trikach używanych do ułatwiania sobie życia. Czytelnikami są ludzie nastawieni na ciągły rozwój oraz zwiększanie własnej wydajności dzięki wykorzystaniu najnowszej wiedzy, metod, technologii, przydatnych stron WWW, etc. Tym razem każdy z odwiedzających może stać się współautorem i podzielić się ze wszystkimi swoimi cennymi obserwacjami i doświadczeniami, które pozwoliły usprawnić mu pracę, wykorzystując do tego m.in. najnowsze rozwiązania technologiczne (jak choćby iPhone'y czy iPady).
Poniżej oficjalna notka konkursowa z Lifehacker Polska:
- Konkurs na najlepszy artykuł
Aby wziąć udział w konkursie, należy wysłać redakcji Lifehackera (użyj specjalnego formularza) artykuł na jeden z poniższych tematów:
„Jak zorganizowałem (-am) swoje miejsce pracy?” Tutaj prosimy o dołączenie przynajmniej 3 zdjęć swojego stanowiska pracy;
„Moje sposoby na wykorzystanie oprogramowania w celu zwiększenia osobistej wydajności”
Masz jakąś sprytną metodę na segregowanie zakładek w przeglądarce? Udało Ci się zrobić idealny porządek w skrzynce mailowej?Dzięki super programowi na smartfona zamieniłeś (-aś) się w skowronka, zostałeś maratończykiem albo zacząłeś (-aś) odkładać więcej pieniędzy? Wtedy ten temat będzie dla Ciebie najlepszy.
- „Zarządzanie czasem – spróbowałem i udało się!” – czyli jak skutecznie w swoim życiu wdrożyłem dowolny (może autorski) system zarządzania czasem.
- Konkurs na najlepszy lifehack
Nie umiesz i nie lubisz dużo mówić czy pisać? W takim przypadku ta „dyscyplina” będzie dla Ciebie jak znalazł!Obecnie w sieci WWW można znaleźć miliony lifehacków. Jednak zaledwie parę na tysiąc jest w języku polskim. Polak potrafi – pokażmy to!
TWITTER. Żeby polskie lifehacki wyróżniały się w gąszczu japońskich albo holenderskich, użyj ulubionego tagu polskich lifehackerów: #pl_lh. Twoje szanse na wygraną zwiększy ilość retweetów. Mogą to być tweety obrazkowe (możesz np. użyć serwisuTwitpic), wideo (zgłoś je nam, a my je dodatkowo opublikujemy na kanale YouTube Lifehackera) albo audio (wyślij je na adres redakcyjny, a my się zajmiemy resztą).
BLIP. Podobnie jak w przypadku Twittera użyj hashtagu polskich lifehackerów: #pl_lh.
FACEBOOK. Wystarczy opublikować lifehacka na tablicy fanpage’a Lifehackera na Facebooku. Twoją szansę na wygraną zwiększą, rozumie się, „lajki” oraz głosy poparcia innych lifehackerów.
Więcej informacji o konkursie na www.lifehacker.com.pl