Premiera kampanii Shot on iPad Air 2
Dwa tygodnie temu pisaliśmy o kampanii Shot on iPad Air 2 Wroclove European Capital of Culture 2016 organizowanej przez Łukasza Banaszaka wraz z rzecznikiem Wrocławia ds. Osób z Niepełnosprawnością - Bartłomiejem Skrzyńskim. Kilka dni temu miała ona swoją premierę.
Jej autor zamierza przedstawić w niej ludzi, miejsca i wydarzenia wpisujące się w kontekst Wrocławia - Europejskiej Stolicy Kultury 2016 - miasta wielokulturowego, którego mieszkańcy inicjują pozytywne zmiany bez barier.
Wykonane iPadem zdjęcia można już oglądać na oficjalnym blogu kampanii Shot on iPad Air 2.
Patroni medialni : iMagazine, MyApple.pl i Agencja Click Community (której założycielem jest Rahim Blak).
Partnerzy kampanii: Dolnośląska Szkoła Wyższa, Fundacja Evy Minge „Black Butterflies”, Fundacja Edukacja i Rozwój prowadząca Blogi Wrocławskie Patronaty: Bartłomieja Skrzyńskiego Rzecznika Wrocławia ds. Osób z Niepełnosprawnością, Europejskiej Stolicy Kultury 2016