O tym, że urządzenia mobilne Apple pomagają w pokonywaniu barier, nie musi przekonywać sam ich producent. Na łamach MyApple pisaliśmy o tym nie raz. iPhone, a także iPad od lat pomaga w pokonywaniu barier Łukaszowi Banaszakowi.

Strona 1 z 11

Jakiś czas temu w zorganizowanej przez niego kampanii Shot on iPhone 6 Wroclove #bezbarier, pokazał on nowe obszary, w których iPhone pomóc może w pokonywaniu barier i tworzeniu przyjaznej przestrzeni publicznej. Kampania ta wzbudziła zainteresowanie nie tylko wśród użytkowników produktów Apple, czego efektem jest kolejna akcja tego typu - Shot on iPad Air 2 Wroclove European Capital of Culture 2016 - tym razem zorganizowana razem z Bartłomiejem Skrzyńskim - rzecznikiem Wrocławia ds. Osób z Niepełnosprawnością.

Jak pisze sam Łukasz:

iPad jako narzędzie pracy, od pierwszej do szóstej fenomenalnej- generacji zauroczył mnie prostotą i funkcjonalnością, której zawsze poszukiwałem w elektronice użytkowej. Towarzyszy mi w trakcie studiów doktoranckich i codziennej pracy naukowo – eksperckiej. Przejechałem z nim tysiące kilometrów.

Apple dostarczając iPad Air 2: perfekcyjne urządzenie – tablet doskonały w filmie pt. „iPad – Make a film with iPad" rzuciło wyzwanie – zachęcając miliony użytkowników do własnego, twórczego przekraczania własnych barier.

Podjąłem się tego tego zadania. Podnosząc tym samym poprzeczkę. Ruszyłem z pracami do pierwszej polskiej kampanii iPada pt. „Shot on iPad Air 2 Wroclove European Capital of Culture 2016”. W ramach której przedstawię ludzi, miejsca i wydarzenia wpisujące się w kontekst Wrocławia – Europejskiej Stolicy Kultury 2016 (inicjatywa jest realizowana przy ścisłej współpracy i pod patronatem ESK). Miasta niezwykłego, wielokulturowego którego mieszkańcy inicjują pozytywne zmiany bez barier.

Wybrałem unikatowych modeli – ambasadorów: Marka Moi (znanego polskiego developera Apple) z synem, Macieja Nowakowskiego (redaktora iMagazine i blogera), Bartłomieja Skrzyńskiego, dr Jana Stasieńko (Dyrektora Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej DSW) i Agatę Roczniak w kreacji Femestage Eva Minge (Członka Rady Programowej Fundacji Evy Minge „Black Butterflies”).

Shot on iPad Air 2 Wroclove European Capital of Culture 2016

Zapraszam Państwa w podróż do świata klasycznej fotografii mobilnej. Sięgając po inspirację haute couture – esencji mody dokonałem syntezy: wartości, klasyki B&W i technologicznego przekraczania barier.

W trailerze zobaczą Państwo Muzeum Współczesne Wrocław, Teatr Muzyczny Capitol, Centrum Poznawcze Hali Stulecia i Bar „Barbarę” – siedzibę biura i wizytówkę Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Premiera kampanii odbędzie się w dniu 6 grudnia na łamach Blogów Wrocławskich.

Patroni medialni : iMagazine, MyApple.pl i Agencja Click Community (której założycielem jest Rahim Blak).

Partnerzy kampanii: Dolnośląska Szkoła Wyższa, Fundacja Evy Minge „Black Butterflies”, Fundacja Edukacja i Rozwój prowadząca Blogi Wrocławskie Patronaty: Bartłomieja Skrzyńskiego Rzecznika Wrocławia ds. Osób z Niepełnosprawnością, Europejskiej Stolicy Kultury 2016

Wybrane prace:

Shot on iPad Air 2 Wroclove European Capital of Culture 2016