Nowy iPad Pro trafił do sprzedaży w trzech wariantach kolorystycznych: złotym, srebrnym i gwiezdnej szarości. Każdy z tych wariantów różni się nie tylko kolorem obudowy, ale też Touch ID. W tym pierwszym przypadku jest ono złote, w drugim srebrne a w trzecim czarne. Okazuje się jednak, że wśród pierwszy egzemplarzy nowego tabletu firmy Apple pojawiły się też inne kombinacje kolorystyczne, takie jak srebrny iPad ze złotym Touch ID.

Taki egzemplarz iPada Pro w wersji 128 GB LTE trafił się jednemu z czytelników serwisu 9to5Mac, który nabył go za pośrednictwem AT&T. Jak twierdzi sam zainteresowany po dostrzeżeniu „problemu” zgłosił się z nim do pomocy technicznej Apple gdzie poinformowano go, że jest to wynik błędu produkcyjnego, który dotknął bardzo niewielki odsetek tabletów, i jeśli chce może wymienić swój egzemplarz na nowy u operatora. W AT&T obsługa powiedziała mu to samo, zaznaczając jednak, że wymiana nie jest najlepszym pomysłem, gdyż tak unikatowy egzemplarz można będzie później sprzedać na eBayu ze sporym zyskiem. Ostatecznie nie zdecydował się on na wymianę swojego tabletu na nowy. Urządzenie o którym mowa można zobaczyć na poniższym nagraniu.

Powyższy film jest jak na razie jedynym opublikowanym w sieci dowodem na występowanie wspomnianego błędu produkcyjnego, dlatego w chwili obecnej ciężko jest ocenić jak dużo „wadliwych” egzemplarzy trafiło do rąk użytkowników. Wiele osób może zresztą nie wiedzieć jaki jest "właściwy" kolor obwódki, przez co raczej nie dostrzegą oni błędu w konstrukcji swojego tabletu. Nie wiadomo też, czy sprawa dotyczy tylko srebrnych iPadów ze złotym Touch ID, czy też w wyniku błędu fabrycznego do sprzedaży trafiły również inne kombinacje kolorystyczne.

Źródło: 9to5Mac