Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

App Store na iPhone nie działa przez WiFi ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 racica

racica
  • 5 postów

Napisano 02 lutego 2010 - 08:35

Może ktoś się spotkał z czymś takim, że App Store na Iphone przestał działać przez WiFi. Jak wyłącze WiFi to przez 3G mogę wejść normalnie. Dodam tylko że był u mnie kolega i u niego też nie można wejść do App Store przez WiFi. Za to na innej sieci WiFi (w biurze) działa normalnie a np. jeszcze innej sieci (u innego kolegi) też nie działa. Dodam że ani ja ani kolega nie instalowaliśmy nic nowego co by mogło sprawić taki problem.

#2 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lutego 2010 - 09:28

A czy w Safari dziala Ci na Twoim WiFi internet?

#3 Pati007

Pati007
  • 265 postów
  • SkądSuchy Las, PL

Napisano 02 lutego 2010 - 10:24

Albo masz w swojej sieci Wifi zablokowany AppStore, albo może w ogóle Twój iPhone nie ma dostępu do sieci ;) Wszystko inne (mail, www) Ci działa na iPhonie w tej sieci? Jeśli tak to sprawdź ustawienia w routerze, bo moze zablokowałeś domenę AppStore :) A jak nie działa to dodaj sobie iP do sieci (może masz blokadę po MAC? A może nie wpisałeś w iP klucza? itp itd)

#4 trocu

trocu
  • 770 postów

Napisano 02 lutego 2010 - 11:09

Wystarczy, że zablokowali w pracy port 443 na którym domyślnie działa protokół https - wymagany przez App Store

#5 racica

racica
  • 5 postów

Napisano 02 lutego 2010 - 12:39

Jak napisałem - nie działa mi tylko App Store wszystko inne działa (mail, www itp) Przestało działać z dnia na dzień (do routera w domu mam tylko ja dostęp) i nic tam nie zmieniałem. A nie działa na różnych sieciach WiFi (nie ma reguły). W biurze działa, w McDonaldzie działa a w domu nie chce :(, czy w innym biurze u kolegi też nie chce.

#6 Pati007

Pati007
  • 265 postów
  • SkądSuchy Las, PL

Napisano 02 lutego 2010 - 16:38

Zresetuj może ustawienia routera... Bo ja bym obstawiała, że w routerze masz coś poblokowane :)

#7 racica

racica
  • 5 postów

Napisano 03 lutego 2010 - 12:06

Tak jak napisałem w routerze nic nie zmieniałem, a wcześniej działało. W innych routerach na których nie działa też nikt nic nie zmieniał.

#8 alfredwooden

alfredwooden
  • 1 postów

Napisano 27 lutego 2010 - 20:34

To nie odosobniony przypadek! Scenariusz mojego przypadku: 1. Jestem na wifi, wchodze w App Store ... Ładuje się bez końca! 2. Wyłącz włącz nie pomaga 3. Hard restart nie pomaga 4. Nie jestem w stanie wyswietlic danych konta ani zalogować się w panelu konfiguracyjnyn App Store po wylogowaniu 5. Przelaczam na 3G i po chwili loguje się w konfiguracji, wyswietlam dane konta i ostatecznie otwieram poprawnie App Store. 6. Przelaczam na wifi i działa bez problemu. Wniosek: to nie jest moje łącze, ani router, ani iPhone... Zawiesza się w jakiś dziwny sposób sama aplikacja problem zdecydowanie nie jest incydentalny zgodnie z tym co czytam. Zauważyłem własnie takie działanie jakieś 2 tyg. temu i już dziś się wkurzylem i postanowiłem poszukać podobnych przypadków na necie... Poszukiwania jak widać owocne. A co jeśli w podobny sposób zacznie się zacinac Safari? Gratuluje osobom domyslnym, bo mi zajęło prawie 20 min. Restartoeanie telefonu i routera zanim wpadłem na pomysł z 3G. Lipa ....

#9 olafejs

olafejs
  • 1 035 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 09 września 2010 - 23:26

Czy ktoś może wie co w routerze trzeba ustawić by AppStore normalnie chodził ?

#10 iYaz!

iYaz!
  • 9 postów
  • SkądKatowice

Napisano 08 października 2010 - 01:34

Niestety i ja poszukuję rozwiązania tego problemu. Moje spostrzeżenia: - iPhone od jakiegoś czasu (możliwe, że po updatecie do 4.1) zaczął działaś nieznacznie wolniej ale przede wszystkim pojawiły się problemy z łączeniem z AppStorem poprzez WiFi (poczta poprzez klienta oraz www przez safari działają nadal). Przykładowe ściąganie aplikacji: mozolne otwieranie appstore'a, po kliknięciu instaluj czeka dłuuuższą chwilę, przeskakuje na pulpit iP i pojawia się szara ikona nowej aplikacji z napisem czekam.... po 2-4 minut pyta o hasło... po kolejnych 2-5 minutach wyrzuca komunikat, że nie może się połączyć:( - podobne objawy zauważyłem na macbooku - iTunes ma problemy z łączeniem się z Appstorem - nie ściąga aktualizacji, nie mogę zobaczyć konta itd. W domu mam Airporta, resetowanie miekkie i twarde a także gruntowny reset ustawień nic nie poprawiło. Dotąd wszystko było w porządku, appstore działa bez problemów, strony w safari otwierały się a poczta ściągała. Nic nie "grzebałem" w routerze i airporcie. W serwisie powiedziano mi abym przestawił w airporcie tryb radiowy z b/g na g. To jednak zaowocowało problemami z działaniem stron więc ten pomysł odpada. Dodam, że appstore przez wifi u znajomych działa normalnie. Martwi mnie,że ten problem wygląda na skrajny... przynajmniej na razie;( pzdr

#11 Lukaszmaly1

Lukaszmaly1
  • 243 postów
  • SkądKatowice

Napisano 08 października 2010 - 09:53

zrestartujcie wszystkie ustawienia z poziomu routera a najlepiej calkowicie go zresetowac i postawic siec od nowa. mialem to samo i u mnie pomoglo, w firmie tez mialem taki problem i to rozwiazanie tez pomoglo

#12 lewy

lewy
  • 1 034 postów
  • SkądMálaga

Napisano 08 października 2010 - 10:10

A ja mam inny problem. Podpiąłem kartę VISA, kupiłem aplikacje, mam je, a AppStore pluje mi, że są problemy z kartą. Kasy nie pobrało.

#13 iYaz!

iYaz!
  • 9 postów
  • SkądKatowice

Napisano 09 października 2010 - 12:46

@Lukaszmaly1 niestety postawienie sieci nie pomogło, ale dzięki za radę. PS. @ lewy.pn skoro to inny problem to też inny temat postów.

#14 voytec379

voytec379
  • 2 postów

Napisano 14 sierpnia 2011 - 14:26

Ten sam problem mam. Z tym że u mnie wygląda to tak, wcześniej wszystko śmigało elegancko gdy miałem jeszcze router linksys'a, niestety zjarało mu się i doszło do wymiany na router firmy d-link (model: dir-300), teraz też w zasadzie wszystko działa poza app store, dokładniej nie odpala pierwszej zakładki czyli 'Featured', a w reszcie nie wczytuje obrazków, nie chce pobierać aplikacji no i kręci cały czas :/ resetowałem ustawienia sieciowe - nic, stawiałem sieć na nowo - nic... ocb?

#15 olafejs

olafejs
  • 1 035 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 14 sierpnia 2011 - 15:43

Miałem to samo zmieniłem router i spokój :)

#16 voytec379

voytec379
  • 2 postów

Napisano 14 sierpnia 2011 - 17:03

wolałbym w inny sposób rozwiązać ten problem, dwa dni temu kupiłem nowy router...

#17 olafejs

olafejs
  • 1 035 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 15 sierpnia 2011 - 18:40

To wymień, sklep do 2 tyg ma obowiązek :) Ja nawet zmieniałem na Tomato firmware i to samo ;/

#18 papryk

papryk
  • 121 postów
  • Skądolkusz

Napisano 15 sierpnia 2011 - 23:09

Z jakiej sieci masz lacze ? zadzwon do operatora i zapytaj sie czy port 443 jest otwarty ii wgl albo zobacz czy strony z https:// dzialajaca

#19 lewandowsky

lewandowsky
  • 492 postów

Napisano 15 sierpnia 2011 - 23:19

To wymień, sklep do 2 tyg ma obowiązek :) Ja nawet zmieniałem na Tomato firmware i to samo ;/


Sklep nie ma obowiązku przyjmować niczego co w nim kupiłeś w żadnym terminie. Masz 10 dni na zrezygnowanie z zawarcia umowy sprzedaży bez uzasadnienia tylko w przypadku gdy zakupiłeś towar poza miejscem działalności firmy, tzn. od akwizytora albo przez telemarketing ew. przez sklep internetowy. Towar musi być kompletny i w stanie umożliwiającym odsprzedanie go.

W sklepie można ładnie i grzecznie poprosić o wymianę na inna sztukę lub inny model a sklep może, ale nie musi się zgodzić. MediaMarkt i Saturn wspaniałomyślnie dają 7 dni "na sprawdzenie towaru" i w razie co wymieniają.
Przez takie legendy na forach internetowych dużo osób wszczyna niepotrzebne awantury.

#20 osk23

osk23
  • 2 postów

Napisano 01 października 2012 - 22:33

Mam to samo, w mojej sieci wifi nie działa mi net w iphonie4, sądzę że to ma coś wspólnego w aktualizacją do ios 6, gdyż problem pojawił się niedawno, może tydzień temu. Mój router to mikrotik RB433, który ma parę obostrzeń ustawionych, ale w niezmienionej konfiguracji śmiga już ponad rok nigdy nie wykazywał problemów. Ciekawe, że telefon widzi wifi, ip, brame, dnsy, ale nie działa net w safari, appstore, czy aplikacji speedtest.net Problem znika jak mam wyłączone wifi i korzystam z 3g w telefonie. Co ciekawe mój iphone podpięty do sieci wifi, u innej osoby , gdzie router bierze łączność z kluczyka sieci komórkowej 3g lub na 4g, oraz jeszcze jednej sieci wifi gdzie operatorem jest neostrada, telefon ma łączność, wszystko co nie działa mi w domowym wifi. W kompie na sieci domowej działa wszystko co może, strona apple, czy strony bankowe, wymagające ssl i portu 443.

#21 osk23

osk23
  • 2 postów

Napisano 12 października 2012 - 21:10

P.S. Inny iPhone 4 nie mający zaktualizowanego IOSa do ver. 6 śmiga na mojej sieci wifi bez żadnego ale, tak samo jak mój zanim dostał IOSa6. A router ten sam i konfig sieci też, co ciekawe mogę zwiedzać stronę routera z mojego iPhone na IOS6 ale nie ma wyjścia dalej poza sieć lokalną.

#22 michalwil-ddf59aaf6c

michalwil-ddf59aaf6c
  • 31 postów

Napisano 12 października 2012 - 21:21

Witam, ja mam to samo z moim ipadem, po aktualizacji do IOS 6 mam ciągłe problemy z połączeniem z app store, i nie ważne czy prżez wifi czy przez gsm. Na ios 5 takich prolemów nie było. Cos Apple nawaliło, napisałem do obsługi apple i czekam na odpowiedź. Generalnie lipa, resetowałem router i ustawienia pada, podziałalo dzień i znów to samo.

#23 laki007

laki007
  • 42 postów

Napisano 13 października 2012 - 08:48

Problem chyba leży po stronie iOS6, bo po przestawieniu daty na 13 lutego 2013 r. mój iPad nawiązuje połączenie przez WIFI z AppStore, aktualizacje aplikacje i można dokonać zakupu nowych.

#24 iukasz

iukasz
  • 112 postów
  • SkądT-d

Napisano 13 października 2012 - 15:59

U mnie jest tak samo. iPad na iOS 6 ma problem tylko z wifi i nie łączy sie z AppStore. Dopiero po przestawieniu daty problem znika. Natomiast iphone 4s nie ma żadnych problemów. Tez na iOS 6 i w tej samej sieci.

#25 michalwil-ddf59aaf6c

michalwil-ddf59aaf6c
  • 31 postów

Napisano 13 października 2012 - 19:14

Jedno co zauważyłem o to, że problem z łączością występuje wieczorem, po półonocy wszystko wraca do normy. Na IOS 5 tego nie było. No i rzeczywiście przestawienie daty naprawia wszystko, jednym zdaniem Apple nawaliło, najgorsze, że chyba nie widzi problemu bo mimo moich maili reakcji żadnej.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych