Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

GTA: Chinatown Wars już w App Store!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
123 odpowiedzi w tym temacie

#76 ssebal

ssebal
  • 990 postów

Napisano 19 stycznia 2010 - 18:47

Właśnie a może ktoś się zabrał lub ma dostęp do spolszczenia? Bo sprawdzałem że można by podmienić pliki i zastanawiam się na zabraniem za to...

#77 nixon123

nixon123
  • 486 postów
  • SkądGliwice

Napisano 19 stycznia 2010 - 19:41

Ehh niekompatybilne z iPodem touch 1G :/


właśnie zastanawiałem się nad sciągnięciem na mojego touch, ale rozwiałeś moje wątpliwości ;)

---- Dodano 19-01-2010 o godzinie 21:42 ----

Szczerze mowiac wolalbym konwersje GTA1 na iPhone niz Chinatown Wars, ale i tak sciagam, zobaczymy :D


gta1, albo gta2 multiplayer! <3

#78 nielololek

nielololek
  • 706 postów
  • SkądPolska

Napisano 19 stycznia 2010 - 21:05

właśnie zastanawiałem się nad sciągnięciem na mojego touch, ale rozwiałeś moje wątpliwości ;)

---- Dodano 19-01-2010 o godzinie 21:42 ----


gta1, albo gta2 multiplayer! <3


Przecież ktoś już pisał, że aby uruchomić grę na iPod Touch 1G trzeba się zastosować do tego:
Here's how to bypass the 2nd gen iPod Touch Requirement (For GTA Chinatow Wars) - Touch Arcade

---- Dodano 19-01-2010 o godzinie 21:08 ----

Właśnie a może ktoś się zabrał lub ma dostęp do spolszczenia? Bo sprawdzałem że można by podmienić pliki i zastanawiam się na zabraniem za to...


O jakich plikach mówisz ? Nie mówię od razu, że chcę tłumaczyć grę, ale chciałbym wiedzieć w jakim pliku są teksty gry. Wchodziłem w katalog GTA, ale iFile nie pootwierał mi paru plików, więc nie znalazłem :P

#79 kamil1114

kamil1114
  • 596 postów

Napisano 19 stycznia 2010 - 21:23

Kupiłem tą grę , ale trochę mnie rozczarowała , bardziej mi się podoba gra Gangstar. A te ludziki w GTA , to jakaś tragedia - po prostu żart.

#80 shog

shog
  • 669 postów
  • SkądOlsztyn

Napisano 19 stycznia 2010 - 21:44

Wymagania i rozczarowania niektórych osób co do grafiki są co najmniej śmieszne. ;D Przecież ten tytuł już od dawna jest dostępny na DS i PSP, więc każdy mógł spodziewać się właśnie takiego wykonania. A może Rockstar miało zrobić grę na telefon z grafiką rodem z VCS/LCS na PSP? ;D

#81 tomi676

tomi676
  • 229 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 stycznia 2010 - 22:19

Włącz Safe Mode, np. za pomocą komendy touch /var/mobile/Library/Preferences/com.saurik.mobilesubstrate.dat.


Ale gdzie mam te komendę (touch) wpisać i co to za ścieżka to var, mobile itp mógłbyś dlanie to jaśniej napisać z góry dzięki
a wiec po restarcie koma chodzi tak samo winterboarda nie mam i jeszcze uzywalem swapmode ale to tez nic nie pomagało niestety

#82 nielololek

nielololek
  • 706 postów
  • SkądPolska

Napisano 19 stycznia 2010 - 22:25

Kupiłem tą grę , ale trochę mnie rozczarowała , bardziej mi się podoba gra Gangstar. A te ludziki w GTA , to jakaś tragedia - po prostu żart.


No, screeny były, video też już są. Ludziki na PSP wyglądają tak samo, nie wiem więc, po co kupywałeś tę grę skoro widziałeś jej grafikę :P Gameplay'owo GTA wymiata i żadna podróba GTA w AppStore, wg. mnie, nie dorównuje tej produkcji Rockstara. Gangstar takjakby nie ma w sobie życia, nie ma tam nawet przejścia z dnia na noc, nie mówiąc już o innych zaletach GTA CTW, których jest mnóstwo. To moje zdanie...każdy ma prawo mieć inne, więc już dalej nic nie mówię... (Czego się spodziewałeś w tej grze? Aha, taka rada, pograj trochę dłużej to może ci się spodoba, bo grafika to w tej grze nie wszystko ;) )

#83 Mr.P.

Mr.P.
  • 191 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 01:51

Fabularnie jest to samo co na DS i PSP. Jest to port, który został dostosowany pod multitouch. Co do zarzutu graficznego. Jak już ktoś napisał chinatown wars nie widzimy pierwszy raz i każdy kto był zainteresowany mógł sobie obejrzeć jak to wygląda. Jak dla mnie stylizacja na jaką zdecydował się Rockstar bije niesamowitym klimatem. Mam tylko nadzieje, że gra sprzeda się na appstore w zadowalającej dla Rockstara ilości. Podejrzewam, że od tego będzie zależało czy zobaczymy kolejne gry na naszym telefonie.

#84 kleskus

kleskus
  • 821 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 02:42

Prawdopodobnie już pobiła DS'a (na DS'a sprzedało się niecałe 100k sztuk). A jak z PSP to nie wiem, ale podejrzewam że jeszcze mniej :P

#85 ssebal

ssebal
  • 990 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 08:17

Tak się zastanawiam czy w gta można tak jak w innych grach za pomocą ifile dodawać sobie różnych umiejętność, przedmiotów... I tak sobie szperam i się zastanawiam czy to nie w com.apple.PeoplePicker.plist mogę sobie to zrobić?

#86 Topek

Topek
  • 755 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 09:36

i właśnie dlatego czasami mi szkoda, że mam G1. :P

#87 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 20 stycznia 2010 - 11:01

Fabularnie jest to samo co na DS i PSP. Jest to port, który został dostosowany pod multitouch. Co do zarzutu graficznego. Jak już ktoś napisał chinatown wars nie widzimy pierwszy raz i każdy kto był zainteresowany mógł sobie obejrzeć jak to wygląda. Jak dla mnie stylizacja na jaką zdecydował się Rockstar bije niesamowitym klimatem. Mam tylko nadzieje, że gra sprzeda się na appstore w zadowalającej dla Rockstara ilości. Podejrzewam, że od tego będzie zależało czy zobaczymy kolejne gry na naszym telefonie.

Tak, to raczej port z DS'a + poprawiona grafika, bo na PSP wygląda to ładniej, zresztą DS też ma dotykowy ekran więc pewnie grę łatwo było przystosować do iPhone'a.

Nie wiem tylko co Rockstar miałby wydać na iPhone'a, GTA: Vice City Stories/Liberty City Stories jakoś nie widzę ;)

#88 ssebal

ssebal
  • 990 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 11:08

i właśnie dlatego czasami mi szkoda, że mam G1. :P


Rozpisz się trochę bardziej... Dlaczego żałujesz że masz G1?

#89 Remek.B

Remek.B
  • 463 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 stycznia 2010 - 11:55

Dla mnie Bomba! i działa na iPhone 2G płynnie!

#90 Fikou

Fikou
  • 475 postów
  • SkądStettin, Poland

Napisano 20 stycznia 2010 - 12:33

zajeeeb... :) ! polecam szczególnie te wstawki mi się podbają.. typu wywalanie butem okna.. łamanie zamka w samochodzie śrubokrętem :D świetne :)

#91 Razor_93

Razor_93
  • 39 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 16:20

Gierka wymiata. Screeny które podali w wstawce nijak sie mają do gry. poprostu daje 11/10


i właśnie dlatego czasami mi szkoda, że mam G1. :P


Nie wiem czego żałujesz. Też mam ten telefonik i jestem bardzo zadowolony

#92 ssebal

ssebal
  • 990 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 16:22

Może żałuje tego że nie ma takiego wsparcia w stylu appstore i sobie nie pogra na G1...

#93 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1 084 postów
  • SkądPleszew, Poland

Napisano 20 stycznia 2010 - 17:33

Ogolnie beznadzieja ... Gra 2.5 D od Rocket Star ... żenada :(

#94 kleskus

kleskus
  • 821 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 17:40

Tak, to raczej port z DS'a + poprawiona grafika, bo na PSP wygląda to ładniej, zresztą DS też ma dotykowy ekran więc pewnie grę łatwo było przystosować do iPhone'a.

Z tego co można znaleźć przykładowo na pocketgamer, za podstawę posłużyła wersja z PSP.

Nie wiem tylko co Rockstar miałby wydać na iPhone'a, GTA: Vice City Stories/Liberty City Stories jakoś nie widzę ;)

Ja chcę Midnight Club: LA :D

#95 nielololek

nielololek
  • 706 postów
  • SkądPolska

Napisano 20 stycznia 2010 - 18:00

Ogolnie beznadzieja ... Gra 2.5 D od Rocket Star ... żenada :(


Następny... Grałeś chociaż ? Grafika nie ma tu znaczenia, bo liczy się grywalność (Mi grafika się podoba). Nie mówię, że nie chciałbym GTA w 3D od Rockstar (A bardzo chcę), ale cieszmy się z tego co mamy i że w ogóle Rockstar weszło na rynek AppStore :) Może kiedyś zrobią trójwymiarowe gta na iphone...:rolleyes:

Z tego co można znaleźć przykładowo na pocketgamer, za podstawę posłużyła wersja z PSP.

Ja chcę Midnight Club: LA :D


Również bym pograł w MC na iPhone :D

#96 ssebal

ssebal
  • 990 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 18:10

Jak już wszyscy piszą co chcą... xD Tooo ja chcę multiplayer... Wszystko fajnie tylko szkoda że nie można dwoma pluchami powiększyć bo jak dla mnie to trochę za małe podczas jazdy... a mam idealny wzrok...

#97 n3ro11

n3ro11
  • 97 postów

Napisano 20 stycznia 2010 - 20:46

Gra genialna ;] Grafika według mnie baaardzo ładna (lubię taki styl). Miasto jest bardzo duże i żywe (ludzie fotografują pomniki..., policja ściga przestępców, losowe wypadki itd.). Jednak nie ukrywam, że przy niektórych misjach dostaje nerwa jak mi nie wychodzi ;) Ocena: 10/10

#98 nielololek

nielololek
  • 706 postów
  • SkądPolska

Napisano 20 stycznia 2010 - 20:51

No, multiplayer byłby fajny. Wersje na PSP i DS go posiadają... więc może w przyszłości będzie jakaś aktualizacja, ale wątpię żeby dodali multi.

#99 Templar

Templar
  • 112 postów
  • SkądWarsaw City

Napisano 20 stycznia 2010 - 23:26

Zastanawia mnie jak wygląda w liczbach sprzedaż na iPhone'a, na DS'a kupiłem w dniu premiery i tego samego dnia uznałem, że to będzie hicior i spokojnie sprzedadzą parę milionów egzemplarzy, no i niestety się pomyliłem, z danych VG Chartz wynika, że od premiery sprzedano niecały milion :/ Także na DS'a już żadnego GTA nie będzie raczej, na PSP sprzedaż jest jeszcze słabsza, chociaż, gdyby zrobili jakieś GTA w stylu LCS/VCS to jeszcze mogliby na tym zarobić. A co do wersji na iPhone'a, to również kupiłem, jak tylko wyszło, graficznie lepsza od wersji na DS'a, ale gorsza, niż ta na PSP, no ale najważniejsze są minigierki, na DS'ie cała zabawa z rysikiem była genialna, na PSP tego zabrakło (analog to już nie to samo), a tutaj to powraca i możemy palcem rozbić szybę w aucie, czy też złożyć karabin snajperski. Zaskoczyła mnie cena, spodziewałem się, że będzie większa, wersje na PSP i DS'a kosztowały na początku ok. $50, myślałem, że na iPhone'a będzie za jakieś $20 co najmniej, także za te $10 to nie zastanawiać się tylko brać i się cieszyć jak najszybciej grą (szczególnie jak ktoś nie grał wcześniej na innej konsoli). A i co do sprzedaży, to spoglądam tak co jakiś czas na US AppStore, no i GTA szybko znalazło się w Top 25 (aktualnie 5. miejsce i 1. miejsce w Top Grossing), no i z chęcią bym poznał jakieś dokładne wyniki sprzedaży np. z pierwszego tygodnia od premiery, bo wydaje mi się, że będą one znacznie lepsze niż te przy wersji PSP i DS, a wtedy być może R* stworzy kolejną część w formie exclusive'a dla iPhone'a, z czego bardzo, ale to bardzo bym się ucieszył. I kolejną część chciałbym również z taką grafiką jak w CW, bo jednak ta gra bardziej mi się podobała niż np. LCS na PSP (VCS jest w moim rankingu trochę wyżej, ale to z powodu fabuły, klimatu i genialnych tekstów Lance'a :D).

#100 Dawid Szypulski

Dawid Szypulski

  • 5 535 postów
  • Płeć:
  • SkądBiałystok

Napisano 20 stycznia 2010 - 23:36

Zgadzam się z Templarem. Rzeczywiście wygląda na to, że R* najwięcej zarobi na wersji dla iPhone, mimo, że jest najtańsza. Ciekawe co na to wszystko inne wielkie studia produkujące gry na DS i PSP...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych