

iSpot w Galerii Mokotów-omijajcie!!!!
#1
Napisano 10 grudnia 2009 - 00:36

#2
Napisano 10 grudnia 2009 - 00:42
#3
Napisano 10 grudnia 2009 - 00:50
#4
Gość_tygrysio_*
Napisano 10 grudnia 2009 - 00:53
#6
Napisano 10 grudnia 2009 - 09:23
#7
Napisano 10 grudnia 2009 - 09:27
#8
Napisano 10 grudnia 2009 - 10:13
#9
Napisano 10 grudnia 2009 - 10:21
#10
Napisano 10 grudnia 2009 - 10:55


#11
Napisano 10 grudnia 2009 - 11:07


#12
Napisano 10 grudnia 2009 - 11:30

#13
Napisano 10 grudnia 2009 - 12:34
Roberto, kolega się pytał o drukarkę HP i skoro powiedzieli, że wszystkie to spodziewał się że jego drukarka HP podlega pod "wszystkie" - też bym się spodziewałco do drukarki - oni ci sprzedali tę drukarkę, że mają wiedzieć tak naprawdę? tutaj za dużo wymagasz trochę... mają znać każdy jeden sprzęt i wiedzieć czy jest kompatybilny czy nie?
a co do pdf'a - 'eksport' to kiepska nazwa, bo na maku się po prostu do pdf'a drukuje przecież
a budowa systemu sama w sobie pozwala wydrukować praktycznie każde okno do pdf'a

Co do eksportu, to nazwa nie jest kiepska - nie wiem czy używasz iWork, ale funkcja eksportowania do PDF jest i nazywa się właśnie "eksportuj" (w menu udostępnij).
Przy takiej obsłudze klienta, to faktycznie iSpot może szybko stracić klientów, a ja mam nadzieję na tym zyskam, bo nie jest to pierwszy sygnał - Wrocław w Magnolii też specjalnych popisów nie daje.
#14
Napisano 10 grudnia 2009 - 12:56
#15
Napisano 10 grudnia 2009 - 13:38
#16
Napisano 10 grudnia 2009 - 13:46

#17
Napisano 10 grudnia 2009 - 13:48

#18
Napisano 10 grudnia 2009 - 16:59
#19
Napisano 10 grudnia 2009 - 17:05
#20
Napisano 10 grudnia 2009 - 17:05
#21
Napisano 10 grudnia 2009 - 17:09
Chce podkreślić,że nie jestem lotny w komputerowych sprawach i idąc do sklepu ufam,że pracuje tak ktoś mądrzejszy ode mnie....swoją drogą więcej dobrych rad przeczytałem na tym forum!
Konkludując:omijajcie ten iSpot, jeśli znacie się równie słabo co ja na komputerach.
No to ja napisze tak nigdy nie ufaj opini Pana w sklepie bez względu jaki to sklep ani nigdy nie ufaj na forum bez względu jakie to forum, dlaczego ? Bo to ty za wszystko płacisz i ponosisz odpowiedzialność przede wszystkim finansową.
Co do przypadku z AirPortem popełniłeś gafę bo już na oko widać różnice pomiędzy wtyczką sieciową RJ45 a telefoniczną RJ11 i nie trzeba się znać na komputerach.
Na zakończenie pamiętaj o tym że w iSpocie jak i na Myapple będą ci polecać wszystko "Apple" wejdziesz na forum o PC lub sklepu gdzie są PCty polecą ci PCta, opłacają abonament za internet a jak masz TP to za pewne nie jest on tani a internet nie jest szybki, dlatego zalecam korzystanie z jego dobrodziejstw i sprawdzenie sobie wszystkiego samemu zanim się to zakupi.
#22
Napisano 10 grudnia 2009 - 17:16

#23
Napisano 11 grudnia 2009 - 14:15

ale sam iWork ma jeszcze:

po kliknięciu dostaniesz:

---- Dodano 11-12-2009 o godzinie 14:19 ----
więc zamiast wprowadzać w błąd, mógł powiedzieć, że nie zna odpowiedzi na to pytanie - należy sprawdzić na stronie producenta drukarki:)odp. pracownika bądź co bądź niemądra była, ale pytanie przede wszystkim nie było do niego ;]
#24
Napisano 11 grudnia 2009 - 14:29
Owszem, masz rację, ale w wielu sklepach internetowych nie ma tego problemu. Być może wynika to z faktu, że ta sama osoba odpowiada za sprzedaż i logistykę, ale mnie to jako klienta nie interesuje.(...)robalcfg: kwestia dostawy to sprawa działu logistyki a nie pracownika - nie od niego to zależy. W większości sklepów pójdziesz do sprzedawcy i spytasz kiedy będzie np. konkretny model spodni to usłyszysz, że dostawy są w poniedziałki i czwartki i musisz się dowiadywać.
Jak mam do wyboru dwa sposoby zakupu, gdzie jeden to iSpot, z wysokimi cenami i zerową informacją o dostawie, a sklep internetowy(oczywiście nie każdy) z niższymi cenami i informacją o dacie dostawy, to chyba oczywiste co wybiorę. Mało tego, z reguły wiedza na temat sprzętu u małych dostawców, jest dużo większa niż obsługi w iSpot.
#25
Napisano 12 grudnia 2009 - 00:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych