Cholerny serwis makow
#1
Napisano 03 listopada 2009 - 21:11
#2
Napisano 03 listopada 2009 - 21:53
#3
Napisano 03 listopada 2009 - 21:59
#4
Napisano 03 listopada 2009 - 22:32
#5
Napisano 03 listopada 2009 - 23:42
#6
Napisano 04 listopada 2009 - 00:09
#7
Napisano 04 listopada 2009 - 00:25
#8
Napisano 04 listopada 2009 - 00:28
Ma prawo do reklamacji usługi. NIe ma co krzyczeć*tylko trzeba działać.
Skąd wiesz, że kolega który jest autorem tego tematu wie na 100% co się stało. Kolega kolegi powiedział..... tak jak napisali to panowie w dwóch postach powyżej.
#9
Napisano 04 listopada 2009 - 00:37
#10
Napisano 04 listopada 2009 - 00:55
#11
Napisano 04 listopada 2009 - 08:38
Kolega nie napisze,bo nie udziela sie na forum,dzis z nim rozmawialem,adres zwrotny jest z Cortlandu,wiec to serwis Cortlandu naprawial ten komputer i zrobil taki badziew.Mam pytanie,czy wam sie nudzi i potraficie tylko pisac...popieram,tak mialem to na jezyku....jesli kogos z was dotknie taki sam problem,czego wam nie zycze,zobaczymy jaka bedzie wasza reakcja.Napisalem to nie po to zeby kogos oczerniac tylko ku przestrodze,jak to mozliwe,ze czlowiek kupuje tak drogi sprzet i w sumie musi sie modlic zeby sprzet nie musial jechac do serwisu,bo po nim mozna dostac komputer w jeszcze gorszym stanie.Kumpel na szczescie uzywa maczka tylko do internetu,ale gdyby uzywal go do pracy,to co wtedy.Miesiac czasu wymieniali mu obudowe,a teraz pewnie znow beda ekspertyzy cuda wianki,przeciaganie liny na swoja strone,bo ktory serwis przyzna sie do tego ze ma idiotow a nie pracownikow.Wszyscy ktorzy sa zadowoleni z serwisu,niech pamietaja ze w kazdej chwili to ich sprzet moze spotkac ta sytuacja.Pozdrawiam i zamykamy temat,bo widze,ze niczemu sie nie przysluzy.Gluchy telefon normalnie.. Moze kolega sie wypowie skoro go to boli bo nie wiem czemu Ty sie udzielasz skoro nawet wszystkich informacji nie znasz.
#12
Napisano 04 listopada 2009 - 09:12
#13
Napisano 04 listopada 2009 - 09:26
#14
Napisano 04 listopada 2009 - 09:34
#15
Napisano 04 listopada 2009 - 09:47
Dla anglojezycznych:
Prepare for Shock: Apple Puts Old Parts in Replacement Products - Or so says a person whoâs actually worked for the company - Softpedia
#16
Napisano 04 listopada 2009 - 10:22
#17
Napisano 04 listopada 2009 - 10:54
#18
Napisano 04 listopada 2009 - 10:59
#19
Napisano 04 listopada 2009 - 11:01
#20
Napisano 04 listopada 2009 - 14:50
czyli synonim do spienienia, itp...
też miałem to napisaćogólnie po tym wątku przypomniało mi się "Tata, a Marcin powiedział, że jego tata powiedział..."
#21
Napisano 04 listopada 2009 - 15:46
Wątek na 100% nie zniknie z forum - to po pierwsze a po drugie mylisz się stwierdzając, że Cortland jest płatnikiem połowy reklam na MyApple z tego co mi wiadomo to nie przekracza on 10% wpływów (z drugiej strony jestem ciekaw skąd masz takie informacje - może ten kolega od laptopa Ci je podał?). I właśnie w taki sposób rodzą się mity i ploty - bez pokrycia w faktach i nie mających niczego wspólnego z rzeczywistością.Hynta,ty chyba jestes z innej planety,mam prawie 40 lat na karku i nie mam czasu ani ochoty bic piany nad czyms co nie mialo miejsca.Czy uwazasz ze moj kumpel jest slepy i glupi?Slepy,ze nie poznaje swojego komputera a glupi,ze nie jest w stanie stwierdzic,ze bateria w komputerze nie dziala,skoro komputer nie odpala sie na baterii a na zasilaczu jej nie laduje?Druga rzecz,pewnie nie w smak jest czytac komus takie rzeczy,skoro Cortland jest platnikiem polowy reklam na tym portalu,wiec prosze ADMINA o skasowanie tego tematu z forum.Z gory przepraszam,jesli kogos obrazilem,narazilem jego reputacje na szwank.
#22
Napisano 04 listopada 2009 - 19:08
#23
Napisano 04 listopada 2009 - 23:06
Nie twierdze ze to jest regula, poprostu placz na forum niczego nie zmieni, dostales uszkodzony komputer - odeslij go a nie rozpisuj sie tutaj.
---- Dodano 05-11-2009 o godzinie 00:09 ----
Jestem nowa tutaj, ale to nie znaczy, ze nowa na forach. To jest pierwsze polskie forum komputerowe na jakie weszlam i jest mi wstyd za Polakow. Czy my wszedzie musimy sie klocic i napadac na siebie?
Ludzie na forach dziela sie informacjami i poradami a administratorzy i moderacja sa od "swiecenia przykladem". Widac, nie tutaj.
Pozdrawiam wszystkich.
Tutaj nie chodzi o narodowosc ale o istote problemu. Temat nie trzyma sie ani kupy ani dupy kolokwialnie mowiac stad tez reakcja publiki taka a nie inna.
Przepraszam za nas, biednych ludzi z Polski ze nam sloma z butow wychodzi.. w UK jest zapewne zdecydowanie lepiej w tej kwesti !
#24
Napisano 04 listopada 2009 - 23:32
#25
Napisano 04 listopada 2009 - 23:42
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych