Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sklep Apple w Poznaniu(Stary Browar) juz na wiosnę ??!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
300 odpowiedzi w tym temacie

#226 admkryn

admkryn
  • 2 997 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 18 marca 2007 - 21:50

Aj miło byłem zaskoczony tymi zniżkami. Za nadajnik radiowy Belkina zapłaciłem 30zł mniej.

#227 nicomsw

nicomsw
  • 728 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, Polska

Napisano 21 marca 2007 - 10:59

Drodzy odwiedzający iSpota proszę się zapoznać z poniższym tekstem:

www.zobaczapple.pl/blog

:)

#228 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 21 marca 2007 - 20:43

Z tego co zrozumialem, nie moge oddac u Was uszkodzonego sprzetu, tylko musze wyslac bezposrednio do Wawy, czy tak? Sory, ale jakos mi sie to w glowie nie miesci, ale mam po prostu amerykanskie przyzwyczajenia, gdzie wchodzisz i czasem jest tak ze wymiana sprzetu nastepuje od reki. Pytanko: Czy zabrudozny macbook (ktory brudzic sie nie pownienien) nadaje sie do serwisu gwarancyjnego?

#229 nicomsw

nicomsw
  • 728 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, Polska

Napisano 21 marca 2007 - 22:48

Pytanie: Nie, nie możesz nam oddać. Nie jesteśmy serwisem, choć co możemy zrobić to pomożemy na miejscu. Jeśli jest po gwarancji. Jeśli jest na gwarancji to DHL i do Wawy. Co do przyzwyczajeń - trudna sprawa, ale nie mamy na to wpływu. Pytanie2: tak, wymieniają to w serwisie. Ohydne to jest ;)

#230 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 21 marca 2007 - 23:18

Pytanie: Nie, nie możesz nam oddać.


Pod tym wzgledem w Hardsoftcie w Poznaniu jest lepiej. Dajesz sprzet, wstepna diagnoza i juz sie nie przejmujesz.Wszystko robia za Ciebie :) Kiedys spalil(?) mi sie adapter ADC-DVI, zawiozlem do Hardsoftu i juz sie nie przejmowalem. Dwa tygodnie pozniej telefon, ze sprzet do odbioru. Obsluga pierwsza klasa! :) No ale jak kto woli, niektorzy zapewne wola zamowic DHla i nie wychodzac z domu, wyslac sprzet. Ja jednak wole zawsze pojsc do ludzi, u ktorych kupowalem, jakos tak przyjemniej.

#231 Quant

Quant
  • 38 postów
  • SkądPoznań

Napisano 21 marca 2007 - 23:35

Zapraszamy do nas. Oczywiście możemy zrobić tak jak w Hardsoft, tylko masz zwykle 2 dni w plecy. Bo czas serwisu (maks 2 tyg.) liczy się od daty wpłynięcia sprzętu do serwisu na Mangalię. Jeśli nie chcesz w ramach gwarancji wysłać DHL na koszt sadu, a chcesz podejść do ispotu to spoko loko... Ale zawsze szybciej samemu podesłać...

#232 Wicko

Wicko
  • 1 405 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 22 marca 2007 - 00:12

Hm, a wy jako iSpot nie moglibyście tak wysłać? :) Wiecie, że ja wam załóżmy daję sprzęt i co tam byście sobie zażyczyli, a wy byście po prostu całą gwarancję załatwili? :) (Tak, nie znam się na tym ;)) Edit: oho, Quant przypadkiem mi post wcześniej nie odpowiedział, że tak? ^^

#233 Quant

Quant
  • 38 postów
  • SkądPoznań

Napisano 23 marca 2007 - 16:51

Oficjalne stanowisko iSpot brzmi: kupiłeś u nas - możesz nam oddać, jeśli chcesz poczekać więcej dni... Ale lepiej i dla nas jak i dla was jest wysyłka bezpośrednio DHL

#234 lukas_gab

lukas_gab
  • 828 postów

Napisano 23 marca 2007 - 17:16

Ja tam nie lubię nadawać paczek i te wszystkie sprawy z wysyłką , czyli w razie czego mogę do was przyjść z sprzętem i nie bać sie , że wyjdę z podbitym okiem połamanymi rękoma i wewnętrznym krwotokiem jamy brzusznej ?Text napisany przez kolegę wywołuje we mnie negatywne odczucia . To tak jak by iSpot był bierny. Kupujesz ale nie obchodzi nas co z tym robisz ... heh ten tekst nie jest najlepszym ruchem marketingowym ... Według mnie osoba co to pisała , nie lubi wykraczać po za swe obowiązki sprzedawcy , i nawet gdy to pozostanie wyprostowane , pozostanie uraz , ze ci mili ludzie mimo szerokiego uśmiechu mogą coś myśleć lub mówić po kontach o mnie ... Mimo , ze nie składałem nic do serwisu i nie żądałem rabatów czuję się lekko zniesmaczony i urażony tym jako klient ... To tak jak by sprzedawać super kurczaki z rożna , ale nie zadbać o to , żeby lokal był czysty ładny , żeby obsługa była odpowiednia i atmosfera odpowiednia ( sorry ale niedawno jadłem kurczaka , fakt dobry , ale lokal koszmarny , koszmarna ekspedientka , i całokształt ... więcej tam nie poszedłem i odradzam innym ten lokal ) Z doświadczenia wiem , ze klientowi nie należy stawiać reguł co może a czego nie może ( trudno , żeby w pasmanterii kupić kurczaka , ale przysługi wykraczające poza zakres ceny i obowiązków należało by spełnić ) . Nie można tego wytłumaczyć wpływem chwili czy jakiegoś wrednego klienta (a tacy się zdarzają ) ponieważ tekst jest obszerny i potrzeba chwili na napisanie go , no chyba że przekazuje się informacje bezpośrednio do kompa siłą woli ... Tak czy siak ten upragniony iSpot będzie mi sie kojarzył z tym tekstem ....Nie zmienia to faktu , że będę tam kupował , bo rozumiem , że to poglądy jednostki a nie ogółu personelu ... ale są osoby które widząc taki wręcz trochę "atakujący" tekst zrezygnuje z wejścia do sklepu .. Szczególnie w internecie sprzedawcy nie mogą sobie pozwolić na skok emocji czy wygarnięcie czegoś ... znam wielu opanowanych sprzedawców którzy handlują w internecie i każdy odniósł sukces ... To moja skromna opinia ale proszę nie bijcie mnie ale w ostatnio coraz bardziej rośnie u mnie w oczach hardsoft , czy Cortland - byłem w cortlandzie i miła obsługa grzecznie wszystko wytłumaczyła i zapewniała , ze w razie problemów z softem sprzętem czy uszkodzeń mogę śmiało walić jak w moor i mi pomogą , w hardsofcie jeszcze nie byłem ale będę w najbliższym czasie , jednak z opinii innych widzę , ze problemów nie ma ... ... ;)

#235 Quant

Quant
  • 38 postów
  • SkądPoznań

Napisano 23 marca 2007 - 23:14

tak jak nico i inni wspomnieli: Możesz w iSpot oddać. Ale proszę przyjąć do wiadomości, że tak jak większość dużych firm, serwis sprzętu jest centralnie w jednym miejscu. Akurat sprzęt apple ma swój serwis na ul. Mangalia 4 w wawie. Możemy go przyjąć od ciebie, zmienić ram na miejscu czy naprawić coś malutkiego od ręki, ale "prawdziwe naprawy" to tylko wyspecjalizowany serwis i części. Szybciej jest zadzwonić po DHL - podjedzie pod dom, zabierze sprzęt, wypisze adres i następnego dnia jest cacko w serwisie. Nic nie płacisz, nigdzie nie jedziesz.. Tak jest lepiej dla nas - użytkowników Maków. Mam nadzieję, że tak jak w innych punktach poznania gdzie możesz dostać maki tak też w iSpot Stary Browar będziesz miło obsłużony, i odczujesz że kierujemy się twoim dobrem, a nie chęcią zysku czy odwalenia swojej roboty... My kochamy to co robimy, kochamy te maszyny, lubimy ludzi którzy też z takim oddaniem traktują tę markę. Więc nie ma co się bać o jakieś negatywne emocje - śmiało wal do nas, może i nie tylko na zakupy ale też i na kurczaka w towarzystwie 30 calowego LCD Apple ;) Czyli lukas_gab nie bój się my nie bijemy, no może jedynie strzelamy w kolana :D

#236 lukas_gab

lukas_gab
  • 828 postów

Napisano 24 marca 2007 - 07:25

ok przyjdę do was z ochraniczami i witrówką to pogadamy ;) ALe wiadomo ze sprzęt jest wysyłanya le miło oddać go gdzieś blisko . Widze Quant jak przystało na kierownika broni jak lew punktu:D

#237 admkryn

admkryn
  • 2 997 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 24 marca 2007 - 13:14

No i dobrze, urodzony bisnesman.

#238 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 24 marca 2007 - 13:29

Uwaga. Dzis wpadam do iSpotu z rodzina, ktora chce poznac maczki. Dajcie z siebie wszystko! Juz prawie ich namowilem, niech im sie tylko te toshiby zestarzeja..

#239 nicomsw

nicomsw
  • 728 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, Polska

Napisano 26 marca 2007 - 11:17

@ lukas_gab: stary, przeczytaj jeszcze raz ten tekst i zrozum, że to nie dlatego że NIE CHCEMY tylko NIE MOŻEMY. Przyjdziesz z zepsutym sprzętem i nic nie możemy zrobić, bo NIE jesteśmy serwisem. Nie możemy. Nie pozwalają nam. Więc przepraszam bardzo ale jak najbardziej klientowi możemy narzucać warunki, bo nam je narzucono... Co do zdania "Według mnie osoba co to pisała , nie lubi wykraczać po za swe obowiązki sprzedawcy" to się pomyliłeś. Ja to pisałem. Naprawiam w iSpocie ludziom iPody, pomagam w konfiguracji sprzętu i robie to bez dodatkowych opłat. Poza tym robię stronę o makach, i prowadzę ten blog, też za darmo. Więc z łaski swojej nie oskarżaj mnie że nie lubię wykraczać poza obowiązki sprzedawcy. Nasz Help licznik - naprawionych 20 iPodów, uszkodzonych iPodów. Nie musielismy tego robić, bo serwis jest w Wawie... "bo rozumiem , że to poglądy jednostki a nie ogółu personelu" a to masz pecha, bo wszystkich obowiązują te same zasady. Szkoda deptania klawiatury. Wpadnij to Ci to objaśnie szerzej (bez rękoczynów).

#240 admkryn

admkryn
  • 2 997 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 26 marca 2007 - 16:49

I co sie przejmujesz ? Przypominam o TuneTie...

#241 lukas_gab

lukas_gab
  • 828 postów

Napisano 26 marca 2007 - 16:49

Heh , to Ty mnie źle zrozumiałeś . Z góry mówię - konfliktów nie chcę więc nie kłóćmy się ... Wiem , ze to Ty napisałeś, ale wiesz ... sorry ale ni chciało mi się sprawdzać jak się pisze twój nick . ;p Po drugie cię nie oskarżam i nie osądzam - nie wiem jaki jesteś , przeczytałem zaledwie parę stron twoich tekstów , ale ten art na blogu wywarł na mnie takie wrażenie m powiedzmy , ze jak ja miał bym cos takiego napisać t bym lekko niektóre rzeczy pozmieniał. No , ale nie mów mi , ze nie możecie wysłać paczki do serwisu z zepsutym sprzętem . Nie kwestjonuje zasad , ale przyznasz , ze to co napisałeś , jest owocem twoich prac , a nie całego iSpotu , więc to twoje poglądy :P Kurczę ... byłem w poznaniu ale od strony Serglosu i nie zdążyłem już do was zaglądnąć .... no w MM widziałem 2 MBP ale nie miały baterii ... heh jednak iSPot to iSpot . Więc peace & love not war ;d ( Twój tekst mnie zbulwersował , ale jeśli mój ( ten , lub poprzedni ) ciebie zbulwersował to napisz - wyjaśnimy sprawę - nie lubię niezałatwionych , zagrzebanych nieporozumień ... ) @admkryn - nie pozwolę się obrażać ... Proszę jeśli ju z musisz mnie skrytykować to trochę kultury wykrzesaj a nie takie niecenzuralne wyrażenia , i popieraj argumentami swoje wypowiedzi - to co napisałęś jest bezpodstawne .

#242 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 26 marca 2007 - 21:09

Panowie, przeniescie swoje bole na priva, i dogadajcie sie miedzy soba, na pewno dojdziecie do porozumienia. Tutaj prosilbym o uciecie tego watku.

#243 Quant

Quant
  • 38 postów
  • SkądPoznań

Napisano 26 marca 2007 - 21:48

No właśnie - to przyjemny wątek o iSpot Stary Browar :) Zapraszamy na odsłuch nowych zabawek od Bose... ładnie grają - oczywiście tylko z makami ;D

#244 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 26 marca 2007 - 21:56

No właśnie - to przyjemny wątek o iSpot Stary Browar :)


Zgadza sie. :) Bardzo mily watek. :) Trzeba tez podziekowac SAD-owi, za wspaniala promocje ipoda bez vatu. Piekna sprawa, bo nie wiem czy wszyskim userom przyszlo do glowy, ze w czasie trwania promocji, mielismy w Polsce naJtansze ipody w Europie. (jesli nie pochrzanilem czegos z kursami, ale chyba nie) Warto takie inicjatywy dostrzegac i pochwalac!

#245 admkryn

admkryn
  • 2 997 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 27 marca 2007 - 16:34

Ja skorzystałem 2 razy: Raz transmiter Belkina z 159 na 130, a następnie Apple Remote za 98. Normalnie kosztuje 119. Dziękujemy!

#246 MaciekM

MaciekM
  • 352 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 marca 2007 - 13:28

Jak wygląda sprawa z tymi zniżkami studenckimi? Teraz jest do 31. Czy to jest tak sztucznie zrobione, że 31 się kończy, a 1 kwietnia zacznie nowa taka sama promocja czy streszczać się i już teraz kupować, bo w przyszłym tygodniu mogę zapomnieć o zniżce?

#247 Falcon

Falcon
  • 639 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 marca 2007 - 14:49

Znizka zapewne wroci, ale nie z dnia na dzien, a raczej spodziewalbym sie przerwy - tak max miesiac nawet.

#248 DP1990pl

DP1990pl
  • 160 postów

Napisano 28 marca 2007 - 18:18

A czy ta zniżka obejmuje uczniów LO ?

#249 admkryn

admkryn
  • 2 997 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 28 marca 2007 - 19:13

No niedawno jak w iSpocie przedstwiłem swoje rozwazania na temat zakupu iMaca, to mi powiedzieli, ze znizke edukacyjną dostanę. Mówie, ze Gimek, to dostaję odpowiedź, że też. No to LO tym bardziej.

#250 nicomsw

nicomsw
  • 728 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, Polska

Napisano 28 marca 2007 - 21:38

"W ramach promocji "Zapłać mniej. Naucz się więcej!" studenci szkół pomaturalnych i uczelni wyższych oraz nauczyciele szkolni i akademiccy mogą zakupić komputery Apple w promocyjnej, niższej o 10% cenie.
Promocją objęte są następujące modele komputerów: Mac Mini, iMac, Mac Book, Mac Book Pro oraz iPod U2, iPod 80GB.
Promocja trwa tylko do 31 marca 2007!

Warunki zakupu
1. Każdy student lub nauczyciel może zakupić raz w roku 1 komputer i 1 iPoda w cenie promocyjnej.
2. Warunkiem zakupu w cenie promocyjnej jest przedstawienie przy zakupie aktualnej legitmacji studenckiej lub zaświadczenia o zatrudnieniu nauczyciela w szkole lub na uczelni.
3. Promocja "Zapłać mniej. Naucz się więcej!" nie łączy się z innymi promocjami.
4. Faktury będą wystawiane tylko na osobę fizyczną - studenta lub nauczyciela.
5. Zakupu komputerów w cenie promocyjnej można dokonać w wybranych miejscach sprzedaży produktów Apple."

Cytat ze strony apple.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych