Pisanie w C++ - oraz - Czy naprawdę można zarobić?
#26
Napisano 07 marca 2010 - 22:04
#27
Napisano 08 marca 2010 - 02:20
#28
Napisano 11 marca 2010 - 20:26
W sumie przez przypadek natrafiłem na konkretne informacje o sprzedaży gier w appstore:
What kind of sales rates do you experience? Ť GameSalad Forums
#29
Napisano 11 marca 2010 - 23:33
#30
Napisano 12 marca 2010 - 00:13
Czy da sie zarobić? 90% developerów publikujących swoje dzieła na AppStore nigdy nie odzyska $100 wpisowego, nie mówiąc juz o kosztach zakupu iPhone i Mac'a. w sklepie jest 100.000 gier. i ogromne piractwo. generalnie developing na te platformę to porażka, chyba ze znajdziesz Kogoś naiwnego ktory zapłaci tobie za development. ale to jedyny sposób, bo w appstore sie nie dorobisz. ludzie sprzedają przez pół roku 8 sztuk po $1 i na tym final.
To jakiś absurd. Osobiście znam deweloperów, którzy swoją ciężką pracą zarobili o wiele więcej niż 8 USD przez pół roku. Wiele więcej. Wszystko zależy od pomysłu i wykonania. A do tego nie potrzeba ogromnych środków finansowych. I na tym polega idea App Store, że każdy może swój pomysł sprzedać i zarobić. Wszystko zależy od dewelopera.
#31
Napisano 12 marca 2010 - 21:59
#32
Napisano 23 marca 2010 - 12:49
A oto link do pdf-a z bezpłatnym wydaniem gazety: SDJ :: Magazyny (tekst na stronie 140-147).
#33
Napisano 23 marca 2010 - 19:32
Prosto i na temat. Co prawda po angielsku, ale naprawdę trudno mi wyobrazić sobie programistę, który nie zna tego języka w takim stopniu, aby mieć problemy z czytaniem czegoś opisu języka.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych