Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Time Capsule padł - szukam pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#26 t.sikora

t.sikora
  • 657 postów

Napisano 13 czerwca 2010 - 21:03

Czy możecie polecić serwis w Warszawie, który jest w stanie zając się padniętą TC?

#27 Hannah Montana

Hannah Montana
  • 42 postów

Napisano 14 czerwca 2010 - 20:47

Pewnie każdy warszawski... MacLife, iClinic, iSpot, Cortland...

#28 t.sikora

t.sikora
  • 657 postów

Napisano 14 czerwca 2010 - 21:03

niestety - w maclife tak mi "zreperował" za 350zl (!!!) ze po 6 m-cach znowu TC padła - i tu niespodzianka: Pan z miłym uśmiechem oświadczył, ze na naprawę nie dają gwarancji, w związku z czym mogą mi ja ponownie "zreperować" (za kolejne 350 zl Cortland i iSource lojalnie ostrzegają, że naprawa u nich "się nie opłaca" w związku z czym szukam czegoś nowego, niezależnego - nawet mały prywatny zakład, który ma jakiekolwiek doświadczenie i kontakt z TC - z postów powyżej wynika, że to nic skomplikowanego.. a ja jestem humanistą :( pozdro

#29 m@niek

m@niek
  • 63 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 czerwca 2010 - 21:27

Czy na pewno w MacLife? Na jakiej ulicy byleś? Naprawa TC w MacLife kosztuje od 100 do 240 zł ( w zależności ile elementów jest uszkodzonych) i jest zawsze 90 dni gwarancji na naprawe. Zapraszam do kontaktu na PW celem wyjaśnienia sprawy.

#30 t.sikora

t.sikora
  • 657 postów

Napisano 02 lipca 2010 - 14:15

niestety - w maclife tak mi "zreperował" za 350zl (!!!) ze po 6 m-cach znowu TC padła - i tu niespodzianka: Pan z miłym uśmiechem oświadczył, ze na naprawę nie dają gwarancji, w związku z czym mogą mi ja ponownie "zreperować" (za kolejne 350 zl

Cortland i iSource lojalnie ostrzegają, że naprawa u nich "się nie opłaca"

w związku z czym szukam czegoś nowego, niezależnego - nawet mały prywatny zakład, który ma jakiekolwiek doświadczenie i kontakt z TC - z postów powyżej wynika, że to nic skomplikowanego.. a ja jestem humanistą :(
pozdro


prostuję- okazało się, że maclife ma tylko punkt przyjęć na Wilczej ( w siedzibie Techmac), co oznacza, że to właśnie Techmac skroił mnie na taką kosmiczną kwotę
na szczęście Panowie z maclife okazali się na tyle fair, że zreperowali TC (a właściwie poprawili spartoloną robotę Techmaca) po kosztach

uczciwie mogę ich polecić ich każdemu
szukać należy pod nowym adresem na Łukowskiej 1
pozdro

#31 zbimac

zbimac
  • 126 postów
  • SkądDLW

Napisano 02 lipca 2010 - 14:37

Mi też padła TC. Jako, że sprzęt był po gwarancji szukałem pomocy w necie. Na stronie LaPastenague: Apple Time Capsule Repair Type2 znalazłem odpowiedź. Najczęstszą usterką jest awaria kondensatorów (od dwóch do czterech) zasilacza. Udałem się do warsztatu RTV gość za 15 PLN wymienił mi na poczekaniu uszkodzone kondensatory i sprzęt działa jak nowy. Niestety odklejenie gumy zakrywającej dostęp do śrubek zakończył się porażką! Guma na tyle scaliła się z obudową, że oderwanie jej bez zniszczeń nie powiodło się. Najważniejsze! Dzwoniąc do serwisu apple dostałem informację, że jeżeli TC jest po gwarancji to nie opłaca się naprawiać, gdyż koszt będzie zbliżony do zakupu nowej TC :)! Jak widać na moim przykładzie, czasem warto pogooglować!

#32 t.sikora

t.sikora
  • 657 postów

Napisano 15 lipca 2010 - 19:59

czy ktokolwiek próbował w Polsce zweryfikować tę wiadomość?

niestety ani na polskiej stronie, ani US brak wzmianki na ten temat - czyżby kolejna niepotwierdzona plotka, czy wishful-thinking autora?

pozdro

#33 marcinzk

marcinzk
  • 59 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 lipca 2010 - 10:54

Mi TC padło wczoraj. Skontaktowałem się z Cortlandem i pradwopodobnie wykonają usługę serwisową zgodnie z informacją ze strony Apple, czyli za darmo.

#34 t.sikora

t.sikora
  • 657 postów

Napisano 19 lipca 2010 - 20:37

proszę daj znąć,czy będzie to naprawa, czy wymiana na nową sztukę? z góry dziękuję

#35 marcinzk

marcinzk
  • 59 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 lipca 2010 - 21:48

Generalnie mam mały problem. Na TC przechowywałem między innymi ważne dokumenty firmowe, konta bankowe itp. Wymiana urządzenia więc wcale mnie nie urządza - nikt nie jest w stanie zagwarantować mi bezpieczeństwa moich danych. Jeśli uszkodzony jest zasilacz, a dysk nadal działa, to nie mogę pozwolić żeby dane na nim zawarte dostały się do osób trzecich. Cortland urządzenie chce naprawiać, ale przewiduje również wymianę dysku, co nie jest w moim wypadku akceptowalne. Isource natomiast twierdzi, że TC według ich standardów jest urządzeniem nierozbieralnym i chcą wymienić je na nowe. Niestety żaden z autoryzowanych serwisów nie jest w stanie zaproponować mi usługi wyczyszczenia dysku. Czy ktoś ma pomysł jak wykasować dane z dysku przed skorzystaniem z programu naprawczego? Bez wcześniejszego sformatowania dysku raczej nie zdecyduje się na oddaniem TC do serwisu.

#36 marcinzk

marcinzk
  • 59 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 sierpnia 2010 - 22:16

Finalnie skorzystałem z usług iSource, decydując się na tę firmę głównie ze względu na lokalizację serwisu. Oddałem TC osobiście, po kilku dniach dostałem info, że sprzęt jest do odebrania. Dostałem nówkę-sztukę. Niestety iSource uznaje TC za urządzenie nierozbieralne i w związku z tym nie oferuje backup'u danych. Z tego względu zdecydowałem się samodzielnie rozebrać TC: wyjąłem dysk, zrobiłem kopię zapasową, po czym go wyczyściłem. I tyle... Na zakończenie mogę powiedzieć, że moje doświadczenie z serwisem iSource jest jak najbardziej pozytywne. Serwis działa sprawnie i szybko, jedyny mankament to droga dojazdowa ;-)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych