Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dungeon Hunter


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
214 odpowiedzi w tym temacie

#1 Carlst

Carlst
  • 656 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 03 września 2009 - 19:07

Na iPhone i iPody Touch nadchodzi RPG z prawdziwego zdarzenia!

YouTube - Dungeon Hunter - iPhone trailer by Gameloft

Nie mogę się doczekać:)

#2 ed00c

ed00c
  • 2 404 postów
  • SkądKostrzyn Wlkp.

Napisano 03 września 2009 - 19:28

Gierka wygląda super, taki trochę dungeon siege II ;P. Już nie mogę się doczekać, ale kurcze, zawsze narobią smaku, a grę wydadzą pewnie za pół roku ^^. pozdrawiam, ed00c

#3 mikolaj230

mikolaj230
  • 151 postów
  • Skądże by znowu!

Napisano 03 września 2009 - 19:39

A potem człowiek bankrutuje ;) No cóż, Gameloft ładnie szarżuje :):) Grafika świetna, grywalność pewnie też rewelacyjna... Czekam czekam :)

#4 cwienty

cwienty
  • 40 postów
  • SkądTurawa/Opole/Wrocław

Napisano 03 września 2009 - 19:40

Oj tak, to zdecydowanie to na co czekam - pisałem o tym w wątku dot. Modern Combat "ten trailer Dungeon Hunter... przecież to jest to na co właśnie czekam, najpierw był całkiem udany "Underworlds" który jednak jest niezbyt urozmaicony, [ w międzyczasie odpychająca mnie stylistyką Zenonia ] później informacje o cudownie zapowiadającym się "Legion of Amon" ale jakoś nie mogę się go doczekać... a tu bam! trailer hack&slasha w konwencji tak bardzo przeze mnie wyczekiwanej ! Obym się tylko nie rozczarował..." no właśnie, bo tak naprawde po trailerze można mieć całkowicie zafałszowanie spojrzenie na grę... pocieszam się myślą, że skoro ten Modern Combat porównują do Call of Duty, to może właśnie będziemy Dungeon Huntera porównywali do Dungeon Siege, że gra będzie trzymać poziom, że będzie urozmaicona itd... jak zwykle przed premierą jest wiele znaków zapytania, jak to będzie w rzeczywistości przekonamy się w przyszlosci, mam nadzieje, ze niedalekiej.

#5 nielololek

nielololek
  • 706 postów
  • SkądPolska

Napisano 04 września 2009 - 19:36

Gameplay z slidetoplay: YouTube - Dungeon Hunter iPhone Game Hands-On Video
Gierka super :)

#6 jackobi

jackobi
  • 72 postów

Napisano 04 września 2009 - 23:02

Dodać MP i megahit gotowy :) możliwości iP zaskakują, miejmy nadzieję, że na normalnym 3g nie będzie cięła. Strach się bać co zobaczymy na iP za 2 lata przy możliwości nowych generacji.

#7 cwienty

cwienty
  • 40 postów
  • SkądTurawa/Opole/Wrocław

Napisano 05 września 2009 - 11:24

na slidetoplay jest gameplay w którym wybrano klasę maga, na toucharcade wybrał warriora YouTube - Dungeon Hunter Preview

#8 M.Konieczny8

M.Konieczny8
  • 160 postów
  • SkądLeszno

Napisano 05 września 2009 - 11:26

Jeśli będzie multiplayer, i będzie aktualizowana , to będzie to na pewno dobra gra...

#9 krl.krl

krl.krl
  • 522 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 września 2009 - 14:46

Dodać MP i megahit gotowy :) możliwości iP zaskakują, miejmy nadzieję, że na normalnym 3g nie będzie cięła. Strach się bać co zobaczymy na iP za 2 lata przy możliwości nowych generacji.


Na toucharcade grali na iPodzie Touch 2G, więc powinno być dobrze.

#10 Carlst

Carlst
  • 656 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 05 września 2009 - 20:46

Tylko że iPod Touch 2G ma od 3g szybszy procesor więc nie oznacza to że na 3g będzie dobrze ale nie oznacza też, że będzie źle.

#11 M.Konieczny8

M.Konieczny8
  • 160 postów
  • SkądLeszno

Napisano 05 września 2009 - 20:55

Tylko że iPod Touch 2G ma od 3g szybszy procesor więc nie oznacza to że na 3g będzie dobrze ale nie oznacza też, że będzie źle.


Nie ma znacznej , różnicy w procesorze ...

#12 cwienty

cwienty
  • 40 postów
  • SkądTurawa/Opole/Wrocław

Napisano 05 września 2009 - 21:34

Podejrzewam, że Gameloft stworzył nowy silnik graficzny i na jednym i tym samym zrobił Sandstorm, tworzy Dungeon Huntera i Blades of Fury. Silnik jest swietne zoptymalizowany pod nasz telefon wiec nie ma obaw co do płynności gry. Trzeba ich pochwalić, widać znaczny postęp między ilością klatek w czasie gry przykładowo Hero of Sparta, a teraz Sandstorm.

#13 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 września 2009 - 22:46

Nie ma znacznej , różnicy w procesorze ...


:roll: :roll: :roll:
No to muszę Cię rozczarować.
  • iPod Touch 2G - 533MHz
  • iPhone 3G - 412MHz (tyle samo co iPod Touch 1G i iPhone 2G)
  • iPhone 3GS - 600MHz
Jak czegoś dokładnie nie wiesz to upewnij się w jakiś źródłach, albo najlepiej oprzyj się na nich podając jakiś link, a nie wypisuj bzdur...

#14 krl.krl

krl.krl
  • 522 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 września 2009 - 23:18

  • iPod Touch 2G - 533MHz

Jednak różnica nie jest na tyle duża, żeby na iP oraz iT cięło się jak Hero of Sparta (jeśli w ogóle będzie się cięło).

#15 mikolaj230

mikolaj230
  • 151 postów
  • Skądże by znowu!

Napisano 05 września 2009 - 23:28

Ostatnie gry Gameloft mają nowy silnik i świetną optymalizację (Sandstorm działa płynnie nawet na Touchu 1G), Blades of Fury i Dungeon Hunter pewnie będą też na nim oparte, co oznacza że raczej nie będzie problemów na żadnym modelu. Oczywiście mogliby zrobić coś co będzie grywalne tylko na 3GS ale to oznaczało by małe zyski ;) co niestety nie znaczy że za 2 lata stare modele dalej będą tolerowane przez najnowsze gry...

EDIT:

Cwienty, prawie powtórzyłem to co powiedziałeś ;) sorki ale nie zerknąłem na twój post :)

#16 cwienty

cwienty
  • 40 postów
  • SkądTurawa/Opole/Wrocław

Napisano 05 września 2009 - 23:38

Heh, nie ma problemu ;) a co do najbliższej przyszłości i gier mysle, ze bedzie przez pewien okres w wiekszosci nowych produkcji mozliwosc wybrania w opcjach poziomu detali na wzór tego co ma byc w Ravensword: The Fallen King (który tak nawiasem ma wyjść w tym miesiącu)

#17 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 września 2009 - 09:26

no fajnie...ale czy ktos zauwazyl ze dosc syto zapozyczaja pomysly z innych gier?;]

#18 swiatek94

swiatek94
  • 450 postów

Napisano 06 września 2009 - 10:46

svivan - Ja zauważyłem , moje skojarzenia Modern Combat Sandstorm - Modern Warfare Blades of Fury - Soul Calibur Dungeon Hunter - Diablo/Dungeon Siege ? ; )

#19 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 06 września 2009 - 12:34

Dungeon Hunter - Diablo/Dungeon Siege ?


jedna zbroja wyglada jak armor dla soul mastera z mu online (z tego co pamietam nazywala sie viper cos tam)
zobaczylem takze aniolka tez mu online;]

co do reszty twoich skojarzen tez sie zgadzam;]

jeszcze: gangster - gta;]

#20 mikolaj230

mikolaj230
  • 151 postów
  • Skądże by znowu!

Napisano 06 września 2009 - 12:40

No wiesz, ale to na tym polega ;) Gameloft korzysta z tego, że ludzie lubią takie gry i chętnie kupią podobne :) A co do Gangstara, to pewnie spadnie jego popularność kiedy wydadzą GTA: CW.

#21 Skinnyp

Skinnyp
  • 169 postów
  • SkądGdynia

Napisano 06 września 2009 - 12:42

o rety rety rety rety! nie mogę się doczekać! :D

#22 Quimeen

Quimeen
  • 1 004 postów
  • SkądTrzebinia

Napisano 06 września 2009 - 14:44

Przeglądnąłem mnóstwo zagranicznych stron i tego co się dowiedziałem to: - Gra będzie płynnie chodziła na każdym iPhone. Co dla mnie raczej jest informacją w 90% pewną patrząc na ostatnie gry Gameloftu. - Długość rozgrywki to około 4-5h. Wolałbym więcej, ale również patrząc na inne gry tego producenta nie spodziewał bym się dużo dłuższej zabawy. - Gra ma wyjść w drugiej połowie września. Z tego co widać na trailerze do dyspozycji każdej z klas, których notabene są trzy: Mag, Wojownik i Rouge. Będzie około 8-10 broni i tyle samo każdego z elementów zbrój. Do pomocy będziemy mieli faerie, która będzie dodawała nam jedną umiejętności oraz różne bonusy w zależności od tego jaką w danej chwili wybierzemy. Prawdopodobnie będzie możliwość zmiany w trakcie gry. Np: Faeria wetty tworzy lodową burzę, zwiększa odporność na wodę oraz regeneruje życie. Ogólnie są one zrobione tak, aby każda klasa miała jakiś wybór dla siebie, więc rouge wybierze faerie zwiększającą uniki a mag regenerującą mannę. (Celest dodaje magiczny atak piorunem, zwiększa obrażenia od magii i odporność na wszystkie rodzaje magii. Windy jako bonus posiada czar huragany, powiększa odporności na wiatr i poprawia nasze uniki. Rocky ma trzęsienie ziemi, odporność na ataki związane z tym żywiołem i zwiększa nam szanse zablokowania uderzenia przeciwnika. Hotty dodaje deszcz meteorytów, odporności na ogień i regeneracje manny.) Do dyspozycji dostaniemy 15? umiejętności na każdą postać. Albo pięć różnych z trzema rozwinięciami, a każde rozwinięcie można wzmacniać dodatkowo. Według mnie raczej to drugie. A aktualnie będziemy mogli używać tylko trzech skilli. Do dyspozycji będą różne zadania brane od NPC'ów więc w tej kwestii gra będzie bardziej rozbudowana od HoS. Rozwinięcie bohatera do co najmniej 30 lev. (to już daje małą podpowiedź ile gra może trwać). Do tego dochodzi świetna grafika i animacje (widzieliście wypadający potion ze skrzynki? ;)). Walka w podziemiach, katakumbach i na powierzchni. Handel z npcami. I rozgrywka mi przypominająca najbardziej Revenanta i D3.

#23 Aliens1

Aliens1
  • 136 postów

Napisano 08 września 2009 - 23:27

premiera 14 wrzesnia :)

#24 duchian

duchian
  • 1 224 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 września 2009 - 11:14

skad to wiadomo? moze 14 daja do akceptacji, a kiedy apple zaakceptuje to juz tylko Bog wie ;) czasem sie czeka 2 tyg. a niekiedy i ponad 3 az laskawie zaakceptuja

#25 Aliens1

Aliens1
  • 136 postów

Napisano 09 września 2009 - 14:39

już jest dodana gra do akceptacji :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych