Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

mackie onyx 1640 studio i live + macbook pro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#26 Grooveman

Grooveman
  • 108 postów

Napisano 02 września 2009 - 06:52

Z tego co widzę, to jest tylko jedna "kicha" - tylko jedno wyjście audio z interfejsu. Jak rozwiązać w takiej sytuacji indywidualny odsłuch dla muzyków? Chyba, że będziesz nagrywać tylko na 100kę, to wówczas wysyłkami możesz zbudować niezależne tory odsłuchowe Pozdro Groover

#27 cezex

cezex
  • 305 postów

Napisano 02 września 2009 - 13:24

A przepraszam skoro nie na 100% to ilu na raz nagrywasz? Jeżeli ten wątek dotyczy 1640 to do indywidualnych odsłuchów możesz użyć 6 wysyłek. Sześć to mało? Moim zdaniem od cholery... PZDR Cez

#28 Grooveman

Grooveman
  • 108 postów

Napisano 02 września 2009 - 14:39

A przepraszam skoro nie na 100% to ilu na raz nagrywasz? Jeżeli ten wątek dotyczy 1640 to do indywidualnych odsłuchów możesz użyć 6 wysyłek.


jeżeli nagrywasz sesję, nie "na żywca" na 100kę, tylko po kolei po ileś wersji z odsłuchem tego co już jest nagrane, to nie możesz skorzystać z wysyłek... Wyjście z kompa jest tylko jedno. Jedno stereo = jeden miks bez możliwości stworzenia innego miksu np. dla wokalisty, a innego na monitory do pracy realizatora.

Pozdro
Groover

#29 cezex

cezex
  • 305 postów

Napisano 02 września 2009 - 15:00

A, rozumiem, czyli chcesz nagrywającemu podać to co nagrane z takimi pozimami jakie on sobie życzy? To w czym problem? Ustawiasz mu takie poziomy na czas nagrania i cześć. Chyba, że nagrywasz więcej niż jednego na raz, a każdy z nich chce inaczej, wtedy te dwa wyjścia są ograniczeniem. A pewex o jakim piszesz, że inny odsłuch w czasie nagrania dla realizatora a inny dla wokalisty w czasie nagrania... wybacz... hodujesz francuskie pieski? A, pszaszam, bo używam tylko Cubase'a, czy w innych softach jest coś takiego co ja mam, czyli Control Room, czyli mikser i krosownica do wyjść? W tym wątku o ile pamiętam pada pytanie o uniwersalny diwajs na koncerty i do studia. Rozumiem, że na koncercie masz jakiegoś MacBooka, ok. Ale w studiu możesz mieć normalny komputer czyli jeżeli masz np. MacaPro, to masz tam wbudowane 4 wyjścia (2 nanalogowe 2 cyfrowe, można przepuścić przez jakiegoś paździerzowego DATa...), czyli budujesz w AudioMidi setup "aggregate device" i masz już razem 6 wyjść. Na upartego można nawet 5.1 też miksować... hehe.

#30 kokos

kokos

    Mr. Nice

  • 7 426 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 września 2009 - 20:23

I muszę doddać, że własnie Mackie wypiściło serię mikserków ONYX-i, których cechą jest możliwość powrotu do 16tu torów z komputera do busa sumującego z wpiętymi EQ i AUX po drodze.
Mackie - Onyx 1640i
Ponadto, będzie możliwa współpraca ONYX-i z softem ProTools MPowered 8.

To oznacza, że za 1699 (później mniej) USD będziemy mieli optymalny zestaw nagraniowy, producecki i nagłośnieniowy.

#31 Grooveman

Grooveman
  • 108 postów

Napisano 11 września 2009 - 23:16

pisałem o tym przedwczoraj rano :-)
e-muzyk | sprzęt studyjny, preampy mikrofonowe i mikrofony, monitory studyjne, interfejsy audio, syntezatory, pianina cyfrowe, programy muzyczne, samplery, wtyczki VST | Mackie ONYX820i, ONYX1220i, ONYX1620i i ONYX1640i - nowe miksery FireWire kompat

Pozdro
Groover

#32 kokos

kokos

    Mr. Nice

  • 7 426 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 11 września 2009 - 23:33

Nie trafiłem na Twego newsa, ale trzeba przyznać, że warto to rozpowszechnić. Naprawdę , w tej chwili chyba najlepszy deal.

#33 janbz

janbz
  • 183 postów

Napisano 12 września 2009 - 15:44

W porę tu zajrzałem . Już prawie finalizowałem tranzakcję transakcję.

---- Dodano 12-09-2009 o godzinie 16:46 ----
ciekawe ile będzie w polsce kosztował?

#34 kokos

kokos

    Mr. Nice

  • 7 426 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 12 września 2009 - 20:35

ONYX 1640 i = 6 737,70 netto
http://www.musicinfo...łna oferta.pdf

#35 Grooveman

Grooveman
  • 108 postów

Napisano 13 września 2009 - 11:27

Za 16 kanałów mikrofonowych Mackie w interfejsie FW to niedużo!

Zmienił się na mojej stronce link do newsa o Mackie ONYXi:
e-muzyk | sprzęt studyjny, preampy mikrofonowe i mikrofony, monitory studyjne, interfejsy audio, syntezatory, pianina cyfrowe, programy muzyczne, samplery, wtyczki VST | Mackie ONYX820i, ONYX1220i, ONYX1620i i ONYX1640i - nowe miksery FireWire kompat

Sorka za kłopot.

Pozdro
Groover

#36 cezex

cezex
  • 305 postów

Napisano 14 września 2009 - 13:43

Fajne fajne... ale: znowu następna firma, która robi dwa kroki do przodu i jeden do tyłu. Mianowicie wyjścia do zewnętrznego rekordera ma tylko najwyższy (najdroższy) model 1640i. W poprzedniej serii te wyjścia miały wszystkie modele. Ciekawe, że seria bez „i” jest nadal w ofercie Mackie, myślę, że 1620 nadal będzie miał wzięcie przez dźwiękowców pracujących na planie filmowym.

#37 Grooveman

Grooveman
  • 108 postów

Napisano 14 września 2009 - 23:14

Dublowanie rozwiązań jest kosztowne... Zwróć uwagę, że ONYX1640i kosztuje 8220 zł i ma interfejs FW w standardzie, a ONYX 1640 + rozszerzenie FireWire kosztuje 9700 zł... ONYX 1640i jest do innych celów. No i jest kompatybilny z PT8 M-Powered. Pozdro Groover

#38 cezex

cezex
  • 305 postów

Napisano 14 września 2009 - 23:47

Jakoś nie rozumiem Twojego toku myślenia: „dublowanie rozwiązań jest kosztowne” – co to znaczy? Następne: 1640i jest do innych celów. Tak? Do jakich? Możesz to rozwinąć? A że będzie (bo jeszcze nie ma softu) zgodny z PT8 M-powered? Bardzo dobrze, szkoda tylko, że poprzednia seria nie. No i jeszcze mam wrażenie, że seria „i” (producent pokazał fotki) jest moim zdaniem brzydsza i tandetniej wykonana.

#39 Grooveman

Grooveman
  • 108 postów

Napisano 15 września 2009 - 11:25

Seria i ma FW w standardzie, jest z gruntu bardziej pomyślana jako interfejsy FW do studia czy na rejestracje koncertowe. Wyjścia analogowe podniosłyby koszt. IMO zgodność serii i z PT to raczej przejaw coraz większej bezsilności Digidesign, które się zamknęło w ścianach swoich interfejsów i M-Audio. Wyjątkowość ProToolsa jest niewątpliwa, ale na poziomie HD, a nie LE czy M-Powered. Program, który nie ma kompensacji latencji jest do d... I żadne "standardy" studyjne mnie nie przekonają, że warto używać ProTools LE czy M-Powered. Choć licencję M-Powered mam. Pozdro Groover

#40 cezex

cezex
  • 305 postów

Napisano 15 września 2009 - 22:38

Znam schemat ideowy modułu wyjściowego i tam prawie nic nie ma, po kondensatorze na wyjściu, koszty to te kondziole, płytka drukowana, złącza.... Z tej płytki bierze sygnał interfejs FW. Poza tym, oczywiście widziałem to z bliska bo musiałem otworzyć mikser, żeby zrobić modyfikacje. Moim zdaniem słabe cięcie kosztów, opakowanie jest pewnie droższe... A pszaszam jaki masz problem z latencją? Na czym polega kompensacja latencji w dużych protoolsach?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych