

Zakup Apple Care
#201
Napisano 01 grudnia 2013 - 07:09

#202
Napisano 01 grudnia 2013 - 09:27
Okey to super! Dzięki za fachowe porady
Jak widzę Ty też masz iMac'a z 2012 roku -brałeś Apple Care'a? Bo rozmawialem teraz z kilkoma osobami i mówiły mi że one nie biorą ;P i Zaczynam się łamać ;/
Kup, cena, jaką trzeba zapłącić za Apple Care jest niewspółmiernie niska do spokoju, jaki oferuje - zwłaszcza w przypadku iMaca, który do bezawaryjnych komputerów nie należy.
#203
Napisano 01 grudnia 2013 - 10:40
#204
Napisano 01 grudnia 2013 - 10:50
No wlasnie ten spokój jest chyba bezcenny :-) a takie ostatnie pytanko ktos mi powiedział dość przekonująco ze Apple Care uprawnia mnie do jednego serwisu urządzenia- jest to prawda?
Może temu komuś chodziło, że AC możesz przypisać (zarejestrować) tylko do jednego urządzenia. Bo serwisować to mozesz go ile razy będzie potrzeba - do wygaśnięcia gwarancji plus masz darmowe wsparcie telefoniczne od Apple przez cały czas trwania gwarancji.
#205
Napisano 01 grudnia 2013 - 12:46

#206
Napisano 01 grudnia 2013 - 13:03
OK dzięki za rozwianie wszelkich wątpliowości teraz znaleźć dobra ofertę i gotowe
![]()
PS Ta z ebay'a jest fajna ale gościu nie wyśle mi do Polski ;(
Potrzebny Ci jest tylko kod rejestracyjny. Dogadaj się z nim, że zapłacisz a on Ci prześle kod emailem lub fotkę zrobi. Pudełko i cała reszta jest Ci zbędna bo i tak będziesz ją musiał rejestrować telefonicznie i wystarczy Ci sam kod.
#207
Napisano 01 grudnia 2013 - 16:50
#208
Napisano 01 stycznia 2014 - 17:09

#209
Napisano 01 stycznia 2014 - 17:21
#210
Napisano 01 stycznia 2014 - 17:23
Jak rejestrujecie Apple Care ? Mnie zostało 2 dni do końca standardowej gwarancji, otwarłem pudełko z kodem, przystąpiłem, do rejestracji OnLine i po pierwszym kroku, którym jest wybór kraju Polska - otrzymuję odmowę rejestracji
Dzwoń na infolinię Apple, w PL nie można rejestrować APP online.
#211
Napisano 01 stycznia 2014 - 19:27
#212
Napisano 02 stycznia 2014 - 12:41

#213
Napisano 02 stycznia 2014 - 12:43
Jak do telefonu to spokoApple Protection Plan został zarejestrowany telefonicznie - infolinia miała również jakieś bliżej nieokreślone problemy z moja rejestracją.
Wszystko grzecznie i miło, po 15 minutach rozmowy udało sięPodobna gwarancje można dokupić do iPada, a wkrótce powiedzieli, że i dla iPhona.


#214
Napisano 07 stycznia 2014 - 18:48

#215
Napisano 07 stycznia 2014 - 19:03
Gdzie najlepiej kupić AppleCare do Maca z mojego podpisu?
Popatarz na amazonie

- - - Połączono posty - - -
Warto kupić do telefonu ?
#216
Gość_serrg_*
Napisano 15 stycznia 2014 - 10:33
#217
Napisano 18 stycznia 2014 - 18:15
#218
Napisano 18 stycznia 2014 - 18:19
Nic nie rozumiem, przecież gwarancja Apple jest na 3 lata
Ktoś wie, co autor miał na myśli?

A myślałem,że znam się na sprzęcie apple ...
#219
Napisano 20 stycznia 2014 - 22:10
Słuchajcie.. Pisałam do x-kom o przedłużenie gwarancji na MacBooka Pro 15" i dostałam odpowiedź, że mają takie opcje:
"1 rok przedłużonej gwarancji - 1189,90 zł
2 lata przedłużonej gwarancji - 1427,88 zł
3 lata przedłużonej gwarancji - 1784,85 zł"
I tu moje pytanie, o co chodzi?? Jaki rok? Jakie 2 lata? Jakie 3 lata?
To brzmi, jakby była gwarancja, która przedłuża o rok, czyli na w sumie 2 lata.. o 2 na 3 lata i o 3 na w sumie 4 lata. Nic nie rozumiem, przecież gwarancja Apple jest na 3 lata, a nie przedłuża podstawową o 3 lata.
Ktoś wie, co autor miał na myśli?
Pewnie chodzi o to, że oferują swoją gwarancję a nie Apple Care.
#220
Napisano 21 stycznia 2014 - 09:31
#221
Napisano 21 stycznia 2014 - 09:59
#222
Napisano 21 stycznia 2014 - 16:39
Pewnie chodzi o to, że oferują swoją gwarancję a nie Apple Care.
Tak, chodzi o ich gwarancję, już odpisali.


#223
Napisano 02 lutego 2014 - 18:00
#224
Napisano 02 lutego 2014 - 18:13
Witam. Mam kilka pytań odnośnie AppleCare, mianowicie moja żonka obecnie przebywa w USA i zamierza zakupić iPhone 5s, w iSpocie usilnie wciskają jej dodatkowy plan AppleCare za 99$. Pytanie czy warto brać? Jakie uzyskam dodatkowe plusy (oprócz oczywiście przedłużenia gwarancji do 2lat)? Sprzedawcy Apple twierdzą, że w nawet w przypadku zbicia wymienią na nowego przy tej opcji (coś nie chce mi się wierzyć ażeby to działało - tym bardziej w Polsce). Czy ktoś ma doświadczenie z AppleCare dla iPhone? Interesują mnie zalety? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Chyba chodzi o Apple Store bo iSpotu to chyba w USA nie ma.
I chodzi zapewne o AppleCare+ dla iPhona. Owszem kosztuje to 99$ i owszem ta gwarancja pozawala na wymianę iPhona dwa razy podczas trwania tej gwarancji nawet po uszkodzeniu mechanicznym czyli np. upadku - ale jest za to opłata 79 $ + podatek w USA. Natomiast wydaje mi się, że ta gwarancja jest oferowana i uznawana tylko w USA ponieważ np. w PL nie ma jej w ofercie. I jednak nie sądze, żeby ta gwarancja była respektowana w PL. Sprzedawcy w sklepie powiedzą Ci wszystko co chcesz usłyszeć w celu sprzedaży towaru.
P.S.
Myślę, że jeden szybki telefon na infolinię Apple w PL wyjaśni problem.
#225
Napisano 02 lutego 2014 - 19:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych