Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zakup Apple Care


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
312 odpowiedzi w tym temacie

#226 pavi7600

pavi7600

  • 1 199 postów

Napisano 02 lutego 2014 - 19:55

Niech Ci jest w Apple Store... ;P Przyzwyczajenie. Tak chodzi o gwarancję AppleCare+, w Polsce jest nierespektowana, ale ponoć w Niemczech tak - nie wiem czy warto z tego planu skorzystać. Może ktoś miał z tym jakieś doświadczenie? Faktycznie jutro wykonam telefon na infolinię.


Zgadza sie, że w Niemczech można ją kupić. Tylko teraz pytanie czy telefon nie musi być z europejskiej dystrybucji. Bo jak wiemy iPhona z USA w Europie nie naprawisz na gwarancji. Więc nie wiem czy kupiony telefon z USA z AC+ z USA będzie respektowane w Europie.
Daj znać co Ci powiedzą na infolinii jutro.
I jeszcze ewentualnie jak żona będzie kupować go w USA z AC+ to niech sprzedawca pokaże Jej gdzie dokładnie jest to w regulaminie AC+ napisane, że naprawa oraz wymiana iPhona będzie obowiązywać w PL, Niemczech itp itd.

#227 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 02 lutego 2014 - 19:57

AppleCare+ jest obsługiwana przez sklepy Apple więc można ją realizować tylko w krajach, w których one są czyli nie w Polsce, ale w Niemczech już tak.

#228 pavi7600

pavi7600

  • 1 199 postów

Napisano 02 lutego 2014 - 20:36

AppleCare+ jest obsługiwana przez sklepy Apple więc można ją realizować tylko w krajach, w których one są czyli nie w Polsce, ale w Niemczech już tak.


Nie wiem czy tak jest do końca. Wczytując się w regulamin AC+ na różne regiony świata (USA&Canada, Asia Pacific, Europa) można odnieść inne wrażenie.
Ciekawe co powiedzą ciekawego na infolinii?

Nie wiem na ile to będzie pomocne, ale mozna poczytać:
https://discussions....526269#24526269

#229 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 02 lutego 2014 - 20:53

Taką informację uzyskałem w rozmowie telefonicznej z jednym kierowników w Apple Online Store.

#230 pavi7600

pavi7600

  • 1 199 postów

Napisano 02 lutego 2014 - 20:57

Taką informację uzyskałem w rozmowie telefonicznej z jednym kierowników w Apple Online Store.


I być może jest jak piszesz, ale zawsze warto się upewnić niż płacić za coś z czego być może nie da się skorzystać.

#231 tokar

tokar
  • 36 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 07 lutego 2014 - 13:10

Witam, jak w końcu jest a AP dla iPhone? Przymierzam się do zakupu, dużo na allegro jest ofert z kończącymi się gwarancjami. Myślę nad zakupem takiego + dokupienie AP z zagranicy. Czy takie coś jest możliwe? Czy się w ogóle opłaca? Jak to zrobić? Doradźcie coś nowemu ;) Sprawdzałem na stronce, ale nie umiałem znaleźć. Raczkuję.

#232 witekgk

witekgk
  • 40 postów

Napisano 07 lutego 2014 - 13:12

To zadzwoń na infolinie Appla, to najpewniejsze źródło.

#233 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 07 lutego 2014 - 13:29

W Polsce AppleCare ani AppleCare+ dla urządzeń iOS nie ma. Pierwsze nie miałoby sensu bo i tak z praw konsumenckich wynikają 24 miesiące ochrony a drugie nie jest dostępne bo nie mamy w Polsce własnych sklepów Apple, w których jest realizowane.

#234 pavi7600

pavi7600

  • 1 199 postów

Napisano 07 lutego 2014 - 13:56

W Polsce AppleCare ani AppleCare+ dla urządzeń iOS nie ma. Pierwsze nie miałoby sensu bo i tak z praw konsumenckich wynikają 24 miesiące ochrony a drugie nie jest dostępne bo nie mamy w Polsce własnych sklepów Apple, w których jest realizowane.


Jeśli chodzi o iPhona i iPoda to w PL nie ma, ale na iPada AC jest.

#235 Kayne

Kayne
  • 189 postów

Napisano 07 lutego 2014 - 14:46

W Polsce AppleCare ani AppleCare+ dla urządzeń iOS nie ma. Pierwsze nie miałoby sensu bo i tak z praw konsumenckich wynikają 24 miesiące ochrony a drugie nie jest dostępne bo nie mamy w Polsce własnych sklepów Apple, w których jest realizowane.


Chyba mylisz gwarancję producenta z możliwością przez 24 miesiące na wypowiedzenie umowy powołując się na „niezgodność towaru z umową”. Ale to się chyba tylko tyczy osób prywatnych (konsumentów), więc firmy mają tylko gwarancję producenta (tudzież rękojmię).

Gwarancja a „niezgodność z umową” to dwie inne sprawy. Wydaje mi się, że już tutaj na forum było to wałkowane ;) Z resztą, łatwo można wygooglować więcej informacji.

#236 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 07 lutego 2014 - 15:06

Czy ja nie napisałem "praw konsumenckich"?

@pavi7600
W temacie AC dla iPAda masz rację.

Więcej informacji tutaj: Produkty Apple i polskie prawo konsumenckie

#237 tokar

tokar
  • 36 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 07 lutego 2014 - 17:13

W innym temacie ktoś podpowiadał, że można kupić np. w Niemczech lub Holandii? Chyba, że to ma miejsce tylko w przypadku refurba - przedłużamy gwarancję na "nowy" aparat?

#238 Jelex

Jelex
  • 37 postów
  • SkądPolska

Napisano 20 marca 2014 - 19:35

Witam, Czy mogę zakupić i aktywować AppleCare na Macbooka Pro Retina 13", który odkupiłem z lombardu bez papierów i dowodu zakupu? Udało mi się sprawdzić z poziomu Maka, że gwarancja jest do 6 lutego 2015, czyli kupiony był nie dawno. Z tego co wiem, to wymagają przy aktywacji dowodu zakupu - czy to prawda i czy bez niego z gwarancją nici ?

#239 Przemek Sz.

Przemek Sz.
  • 50 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 marca 2014 - 20:16

Witam,

Czy mogę zakupić i aktywować AppleCare na Macbooka Pro Retina 13", który odkupiłem z lombardu bez papierów i dowodu zakupu?
Udało mi się sprawdzić z poziomu Maka, że gwarancja jest do 6 lutego 2015, czyli kupiony był nie dawno.
Z tego co wiem, to wymagają przy aktywacji dowodu zakupu - czy to prawda i czy bez niego z gwarancją nici ?



Nieprawda.
Wystarczy numer seryjny laptopa, jeśli jest jeszcze objęty gwarancją to można aktywować AppleCare.

Wejdź jeszcze na wszelki wypadek na stronę: http://selfsolve.apple.com/ i sprawdź numer seryjny czy rzeczywiście gwarancja jest aktywna.

#240 Jelex

Jelex
  • 37 postów
  • SkądPolska

Napisano 20 marca 2014 - 20:45

Gwarancja jest aktywna, sprawdzałem na tej stronie. Czy jednak może ktoś jeszcze potwierdzić czy do AppleCare jak również uznania gwarancji w serwisie wystarczy tylko aktywna gwarancja bez dowodu zakupu?

#241 witekgk

witekgk
  • 40 postów

Napisano 20 marca 2014 - 23:46

Gwarancja jest aktywna, sprawdzałem na tej stronie.

Czy jednak może ktoś jeszcze potwierdzić czy do AppleCare jak również uznania gwarancji w serwisie wystarczy tylko aktywna gwarancja bez dowodu zakupu?

Tak wystarczy , a masz jakiś problem z dodzwonieniem się na infolinie Appla? Tam otrzymasz najbardziej wiarygodne informacje.

#242 Przemek Sz.

Przemek Sz.
  • 50 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 marca 2014 - 23:51

Gwarancja jest aktywna, sprawdzałem na tej stronie.

Czy jednak może ktoś jeszcze potwierdzić czy do AppleCare jak również uznania gwarancji w serwisie wystarczy tylko aktywna gwarancja bez dowodu zakupu?


Moja opinia wynika z praktyki, ale jak najbardziej prosimy o potwierdzenie u innych użytkowników.

Aktywowałem AppleCare na dwóch laptopach i na żadnym z nich nie był potrzebny dowód zakupu - numer seryjny był jedyną potrzebną informacją.


Odpowiem Ci jeszcze na pytanie odnośnie uznania gwarancji.

Przy wysyłce komputera do serwisu nie potrzebujesz żadnego dowodu zakupu, zarówno w przypadku zwykłej gwarancji jak i AppleCare.
Serwis sprawdza po numerze seryjnym czy usługa serwisowa przysługuje w ramach obowiązującej gwarancji (czy to zwykłej czy AppleCare).

#243 Atais

Atais
  • 12 postów
  • SkądŁódź, PL

Napisano 30 czerwca 2014 - 15:40

Podłączę się do tematu. Mam Macbooka Air 13 na gwarancji do września 2014 i zastanawiam się nad AC. Wpisałem numer seryjny na stronce i najtaniej chyba wychodzi kupić AC w USA za 250$ + tax (tutaj wyjdzie koło 850). Na Allegro widziałem za niecały 1000. Czy skoro jestem użytkownikiem w Polsce mogę kupić sobie AC przez stronę w USA i wszystko będzie OK? Podałbym adres wujka czy kogokolwiek? Nie wiem skąd pochodzi mój mac gdyż kupiłem go od drugiej osoby i już nie dopytywałem. Zastanawiam się po prostu jak najtaniej kupić AC, bo po co przepłacać za tę samą usługę :-)

#244 lubieherbate

lubieherbate
  • 399 postów

Napisano 30 czerwca 2014 - 16:18

Możesz kupić gdzie chcesz, nie ma znaczenia z jakiej dystrybucji jest Mac i Apple Care.

#245 kefas198

kefas198
  • 72 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 04 lipca 2014 - 11:29

Czy jeśli zakupie applecare przez ebay, to mogę tą gwarancję zarejestrować dzwoniąc na polską infolinię? Zalogowałem się na stronę apple.com ale żeby zarejestrować przez stronę, to trzeba wpisać amerykański adres (chyba, że można wpisać obojętnie jaki?) ?

#246 pavi7600

pavi7600

  • 1 199 postów

Napisano 04 lipca 2014 - 12:00

Czy jeśli zakupie applecare przez ebay, to mogę tą gwarancję zarejestrować dzwoniąc na polską infolinię?

Zalogowałem się na stronę apple.com ale żeby zarejestrować przez stronę, to trzeba wpisać amerykański adres (chyba, że można wpisać obojętnie jaki?) ?


Tak możesz to zrobić telefonicznie dzwoniąc na polską infolinię - zajmie Ci to parę minut i gwarancja AC będzie aktywna natychmiast.
Pozdrawiam.

#247 karesh

karesh
  • 11 postów

Napisano 14 września 2014 - 10:00

Cześć, a jak sprawa wygląda w sytuacji, gdzie chcę kupić iPhone 6 + Apple Care+ w USA, wysłać na adres rodziny, ale aktywować w Polsce? Chodzi o wersję T-Mobile Contract Free. Nie trzeba jej aktywować w USA?

#248 opa_pl

opa_pl
  • 411 postów

Napisano 14 września 2014 - 20:52

Czy na Iphone zakupionego w polskim AOS można zarejestrować applecare kupione, np. przez ebay?

#249 bolec71

bolec71

  • 657 postów
  • SkądPodkarpacie

Napisano 14 września 2014 - 21:31

TAK ! Dzwonisz do Apple podajesz im nr AC i czasami chcą serial nr i masz aktywną, ja od zawsze kupuję AC na ebay-u u zaufanego sprzedawcy.

#250 kdʘ

kdʘ
  • 257 postów
  • SkądJarosław

Napisano 14 września 2014 - 21:39

bolec71, jakiego, jeśli można wiedzieć?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych