iPhone 3GS w Orange
#401
Napisano 09 listopada 2009 - 22:15
#402
Napisano 10 listopada 2009 - 08:34
#403
Napisano 10 listopada 2009 - 15:37
#404
Napisano 12 listopada 2009 - 12:26
#405
Napisano 12 listopada 2009 - 13:12
#406
Napisano 16 listopada 2009 - 10:03
#407
Napisano 16 listopada 2009 - 10:53
---- Dodano 16-11-2009 o godzinie 10:55 ----
Aha, printscreen, może niewiele zrobić w tej sytuacji, jest mało wiarygodny - można go bez problemu przerobić nawet w najprostszym programie graficznym...
#408
Napisano 16 listopada 2009 - 11:01
tez zamawialem przez net bo mialbyc abonament taniej
i tez nie przeczytalem aneksu i wcisneli mi stary abonament
i tez 29 pazdziernika (kiedy mija mi okres rozliczeniowy) nie uaktywnil sie nowy abonament wiec zlozylem reklamacje, chyba 30 pazdziernika, maja miesiac na jej rozpatrzenie.
nie sadze zeby zrobili to wczesniej bo to kolejny miesiac przez ktory mam niekorzystny abonament a zlodzieje zarobia na mnie kolejny miesiac wiecej.
telefon kupilem (i tak mi go przyslali) w cenie promocyjnej, odpowiedniej do abonamentu iphonowego wiec samo to swiadczy ze mamy doczynienia z oszustami.
gdy ta sprawa wyplynie to oczywiscie beda mowic ze to pomylka albo blad systemu
ciekawe ilu jest jeszcze tak oszukanych ludzi?
pozdr.m.
---- Dodano 16-11-2009 o godzinie 11:25 ----
---- Dodano 16-11-2009 o godzinie 10:55 ----
Aha, printscreen, może niewiele zrobić w tej sytuacji, jest mało wiarygodny - można go bez problemu przerobić nawet w najprostszym programie graficznym...
nie wysylaja tez zadnego potwierdzenia emailowego zlozonego zamowienia zeby nie mozna im bylo niczego udowodnic
jak nie wyprostuja mi tej sprawy wycofam wszystkie swoje firmowe telefony bo ze lodziejami nie chce miec nic wspolnego ale i tak wiem ze maja mnie jak i reszte baranow gleboko w d....
#409
Napisano 16 listopada 2009 - 11:32
#410
Napisano 16 listopada 2009 - 15:05
ech ludzie....Tez mialem ten sam niby klopot. Ale wszystko wyjasnilem jednym telefonem a w ramach przeprosin dostalem dodatkowe 100 sms. Smiem watpic w czarne historie typu, kazali mi zaplacic 110 zl zeby w drodze wyjatku zmienic przyslugujacy mi abonament. Sory ale psioczycie, a wystarczy z konsultantem spokojnie rzeczowo wyjasnic sprawe. Na infolinii pracuja najczesciej studenci to wmiarę kompetentni ludzie...
Oburzenie z waszej strony jest naprawde smieszne, chcialbym posluchac waszych rozmow podejzewam ze sie w sluchawkach gotuje...![]()
Pozdrawiam i zycze mniej spinek, wiecej luzu
No to miałeś niesamowite szczęście. Ja walczyłam, bo to nie pierwszy raz nam zaszli za skórę niestety. Na jednym telefonie się nie zakończyło - i to nie z mojej winy, bo ja jedyne czego chciałam, to żeby mi włączyli plan iphone'owy za 100 zł netto tak, jak obiecuje strona orange.pl. Nic więcej. A oni szli w zaparte, że nie i nie. Po ostatniej dziś rozmowie staneło na moim, czyli plan mi mają włączyć i to dziś o północy, do tego mam dostać dziś aneks mailem a potem drogą pocztową. Mam nadzieję, że to koniec sprawy. Naprawdę bardzo dużo zależy od tego na kogo się w biurze obsługi trafi. A na więcej luzu nie mam dziś siły
#411
Napisano 16 listopada 2009 - 18:16
#412
Napisano 16 listopada 2009 - 19:18
#413
Napisano 16 listopada 2009 - 21:10
#414
Napisano 16 listopada 2009 - 22:36
#415
Napisano 17 listopada 2009 - 00:18
#416
Napisano 17 listopada 2009 - 00:19
#417
Napisano 17 listopada 2009 - 00:26
#418
Napisano 17 listopada 2009 - 00:49
#419
Napisano 17 listopada 2009 - 01:02
#420
Napisano 17 listopada 2009 - 09:12
#421
Napisano 17 listopada 2009 - 11:03
#422
Napisano 17 listopada 2009 - 11:52
#423
Napisano 17 listopada 2009 - 13:52
#424
Napisano 17 listopada 2009 - 14:24
#425
Napisano 17 listopada 2009 - 14:59
każdy błąd odbierasz jako atak na siebie i robienie z ciebie wała, albo może nim jesteś
pozdrawiam
bardzo to mądre z Twojej strony, nie wiem czy zauważyłeś, ale ja nikogo nie obrażam, a Ty bez tego nie możesz się obejść...
teraz KONIEC, naucz się kulturalnie rozmawiać z ludźmi....
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych









