Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 3GS w Orange


  • Please log in to reply
431 replies to this topic

#401 d3tr000

d3tr000
  • 1712 posts
  • SkądWarszawa

Posted 09 November 2009 - 22:15

jeszcze za mało nałapali :)

#402 lypsky

lypsky
  • 11 posts

Posted 10 November 2009 - 08:34

Jestem w szoku !! :) nareszcie po dwóch miesiącach walki z Orange może się doczekam iPhone'a, ale nie zapeszam...

#403 jamiro_pl

jamiro_pl
  • 8 posts

Posted 10 November 2009 - 15:37

do mnie wlasnie zadzwonili z salonu ze maja dla mnie IP po miesiacu :) na stronie orange tez sa chyba rzeczywiscie rzucili tego duzo Tak btw to udalo mi sie zamowic przez strone orange.pl jednego 3 tyg temu ale okazalo sie ze podpisalem aneks na ktorym byl pomylony plan taryfowy i zamiast abo dla IP mam stary plan. Okazalo sie ze byl jakis problem ze strona i nie tylko ja mialem teki problem. Ci ktorzy kupili przez orange.pl dnia 23.10.2009 powinni zerknac na to co podpisali i dzwonic na infolinie bo zostana ze starym planem taryfowym. Z tego co mnie poinformowano nie powiinno byc problemow i da sie to odkrecic nie skladajac reklamacji jesl oczywiscie osoba na infolinii jest kompetentna i zadzwoni do dzialu zajmujacego sie przedluzaniem umow i dowie sie co ma zrobic. Jeszcze cos do dzialu czarny humor: czekalem na tego iphona dobry miesiac (plus tydzien na kuriera) i kiedy zauwazylem ze kurier poszedl z podpisanym aneksem w ktorym jest blad rzucilem sie do telefonu dzwoniac na infolinie i uslyszalem "trzeba bylo odmowic przyjecia przesylki to kurier wyslalby z powrotem telefon, my poprawilibysmy aneks i zamowilby Pan sobie jeszcze raz" - opadlo mi wszystko co tylko moglo

#404 olosawa

olosawa
  • 8 posts

Posted 12 November 2009 - 12:26

Czy ktoś z dostał już iPhone'a zamówionego przez stronę z tej dostawy? Ja mam komunikat na stronie statusu weryfikacja ręczna, cokolwiek miałoby to oznaczać.

#405 lypsky

lypsky
  • 11 posts

Posted 12 November 2009 - 13:12

Ja dzisiaj dzwoniłem do biura obsługi i moja przesyłka z IP trafi jutro do kuriera i w poniedziałek/wtorek (teoretycznie) ma do mnie dotrzeć...

#406 scadia

scadia
  • 13 posts
  • SkądKatowice

Posted 16 November 2009 - 10:03

Prawdę napisał jamiro_pl...:( Kupiłam iphone 27 października. Ja też polowałam od lipca na 3gs'a, żeby go kupić przez net i w końcu mi się udało :) Tez nie bardzo chciałam wierzyć, że jednak go dostanę, ale przyszedł w końcu i tu apel do wszystkich: CZYTAJCIE ANEKS DO UMOWY/UMOWĘ, KTÓRA PRZYCHODZI Z TELEFONEM!!! Kupowałam 3gs'a z planem za 107,36 zł - ten stary iphonowy i jeszcze się ucieszyłam, że mnie taniej policzyli a nie jak za ten nowy dla firm za 100 zł netto (w salonie ten plan kosztuje 110 zł netto, ale kupując przez stronę miało być taniej). Wszystko było pięknie, telefon przyszedł, aneks podpisany i czekam grzecznie, aż nowy plan zacznie działać a tu nic. Okres rozliczeniowy się zaczął a tu nic. Ciągle mam stary abonament Idea dla firm 100. Więc telefon do biura obsługi co jest grane. Okazało się, że na aneksie była wpisana Idea dla firm 100 zamiast planu iphonowego i zaczęły się schody. Bo orange nie może sprzedać iphona bez planu taryfowego iphonowego a to zrobili. Bo mam starą taryfę, w której nie mam danych do wykorzystania dla połączeń iphona z internetem i wielu wielu innych co sprawia, że mój iphone póki co jest wykorzystywany tylko do rozmów, o połączeniach z netem nie ma mowy bo zbankrutuję. I nie jestem w stanie zmienić tego abo na inny, bo jestem związana umową na 30 miesięcy a oni powiedzieli, ze nie dadzą mi abonamentu iphonowego teraz, musiałabym iphona kupić (przecież już kupiłam!!!!). Ogólnie cyrk na kółkach. W orange złożona reklamacja a Pani mi mówi, że w drodze wyjątku może mi zrobić aneksy wstecz i skorygować abonament do 110 zł netto. Ale nie po to czekałam aż się pojawi na stronie internetowej, żeby teraz płacić 110 zł! W taki sposób telefon miałabym już dawno kupionego w salonie, ale strona obiecywała abonament za 100 zł netto, i niby 10 zł to niewiele, ale przy 30 miesiącach już robi różnicę a teraz to już przede wszystkim chodzi o zasadę. Mam dość tego orange :( Zrobiłam im print screena zamówienia, gdzie widać jak na dłoni na co zrobiłam zamówienie i czekam na ich ruch a osób kompetentych u nich niestety brakuje.

#407 misiekgruby

misiekgruby
  • 3212 posts
  • SkądKraków

Posted 16 November 2009 - 10:53

@scadia szczerze mówiąc szkoda zachodu, stracisz więcej czasu i nerwów niż to 30x10zł, nawet dla zasady nie warto co się kłócić. Jedynie o co sam osobiście ubiegałbym się to o aby ta stara oferta była taka sama jeżeli chodzi o nową (darmowe minuty, sms, pakiety danych).

---- Dodano 16-11-2009 o godzinie 10:55 ----
Aha, printscreen, może niewiele zrobić w tej sytuacji, jest mało wiarygodny - można go bez problemu przerobić nawet w najprostszym programie graficznym...

#408 najemnik

najemnik
  • 253 posts
  • Skądursus

Posted 16 November 2009 - 11:01

mi zrobili to samo

tez zamawialem przez net bo mialbyc abonament taniej
i tez nie przeczytalem aneksu i wcisneli mi stary abonament

i tez 29 pazdziernika (kiedy mija mi okres rozliczeniowy) nie uaktywnil sie nowy abonament wiec zlozylem reklamacje, chyba 30 pazdziernika, maja miesiac na jej rozpatrzenie.
nie sadze zeby zrobili to wczesniej bo to kolejny miesiac przez ktory mam niekorzystny abonament a zlodzieje zarobia na mnie kolejny miesiac wiecej.

telefon kupilem (i tak mi go przyslali) w cenie promocyjnej, odpowiedniej do abonamentu iphonowego wiec samo to swiadczy ze mamy doczynienia z oszustami.

gdy ta sprawa wyplynie to oczywiscie beda mowic ze to pomylka albo blad systemu

ciekawe ilu jest jeszcze tak oszukanych ludzi?

pozdr.m.

---- Dodano 16-11-2009 o godzinie 11:25 ----

---- Dodano 16-11-2009 o godzinie 10:55 ----
Aha, printscreen, może niewiele zrobić w tej sytuacji, jest mało wiarygodny - można go bez problemu przerobić nawet w najprostszym programie graficznym...


nie wysylaja tez zadnego potwierdzenia emailowego zlozonego zamowienia zeby nie mozna im bylo niczego udowodnic

jak nie wyprostuja mi tej sprawy wycofam wszystkie swoje firmowe telefony bo ze lodziejami nie chce miec nic wspolnego ale i tak wiem ze maja mnie jak i reszte baranow gleboko w d....

#409 home theatre

home theatre
  • 91 posts

Posted 16 November 2009 - 11:32

ech ludzie....Tez mialem ten sam niby klopot. Ale wszystko wyjasnilem jednym telefonem a w ramach przeprosin dostalem dodatkowe 100 sms. Smiem watpic w czarne historie typu, kazali mi zaplacic 110 zl zeby w drodze wyjatku zmienic przyslugujacy mi abonament. Sory ale psioczycie, a wystarczy z konsultantem spokojnie rzeczowo wyjasnic sprawe. Na infolinii pracuja najczesciej studenci to wmiarę kompetentni ludzie... Oburzenie z waszej strony jest naprawde smieszne, chcialbym posluchac waszych rozmow podejzewam ze sie w sluchawkach gotuje...:D Pozdrawiam i zycze mniej spinek, wiecej luzu

#410 scadia

scadia
  • 13 posts
  • SkądKatowice

Posted 16 November 2009 - 15:05

ech ludzie....Tez mialem ten sam niby klopot. Ale wszystko wyjasnilem jednym telefonem a w ramach przeprosin dostalem dodatkowe 100 sms. Smiem watpic w czarne historie typu, kazali mi zaplacic 110 zl zeby w drodze wyjatku zmienic przyslugujacy mi abonament. Sory ale psioczycie, a wystarczy z konsultantem spokojnie rzeczowo wyjasnic sprawe. Na infolinii pracuja najczesciej studenci to wmiarę kompetentni ludzie...

Oburzenie z waszej strony jest naprawde smieszne, chcialbym posluchac waszych rozmow podejzewam ze sie w sluchawkach gotuje...:D

Pozdrawiam i zycze mniej spinek, wiecej luzu



No to miałeś niesamowite szczęście. Ja walczyłam, bo to nie pierwszy raz nam zaszli za skórę niestety. Na jednym telefonie się nie zakończyło - i to nie z mojej winy, bo ja jedyne czego chciałam, to żeby mi włączyli plan iphone'owy za 100 zł netto tak, jak obiecuje strona orange.pl. Nic więcej. A oni szli w zaparte, że nie i nie. Po ostatniej dziś rozmowie staneło na moim, czyli plan mi mają włączyć i to dziś o północy, do tego mam dostać dziś aneks mailem a potem drogą pocztową. Mam nadzieję, że to koniec sprawy. Naprawdę bardzo dużo zależy od tego na kogo się w biurze obsługi trafi. A na więcej luzu nie mam dziś siły ;)

#411 lypsky

lypsky
  • 11 posts

Posted 16 November 2009 - 18:16

No to był u mnie przed chwilą kurier... Przez telefon zapewniano mnie, że usterka z drukowaniem aneksów z błędnym planem taryfowym została przez Orange usunięta. Pomyślałem 'ok czekam zatem....' Dzisiaj otwieram drzwi, czytam aneks i co widzę ?? Mój stary plan taryfowy na nim !!!! Ciekawe ile będę teraz czekał na kolejną dostawę IP na orange.pl, co więcej muszę teraz czekać 2 tygodnie na odblokowanie mojego konta, abym mógł ewentualnie zamówić go jeszcze raz, bo oczywiście nie przyjąłem paczki..... zgroza.

#412 najemnik

najemnik
  • 253 posts
  • Skądursus

Posted 16 November 2009 - 19:18

czyli co, wiedza ze jest blad ale mimo wszystko nie powstrzymuje ich to od wysylania ludziom blednych aneksow i liczenia na to ze barany nie przeczytaja i dadza sie naciagnac conajmniej przez miesiac a jak nie zauwaza to i dluzej lypsky dobrze ze chociaz 1 osoba nie dala sie oszukac ale co to za pociecha bo i tak nie dostales telefonu pozdr.m.

#413 jamiro_pl

jamiro_pl
  • 8 posts

Posted 16 November 2009 - 21:10

Masakra to wyglada na dzialanie z premedytacja. Moze mysla ze sie ludzie nie polapia??

#414 lypsky

lypsky
  • 11 posts

Posted 16 November 2009 - 22:36

nie mam pojęcia o co chodzi... przecież to nie jest nie wiadomo jak poważny problem, jeżeli Orange ma kłopot ze zmianą takiej błahej usterki to ja dziękuję bardzo... podczas wizyty kuriera dzwoniłem tez do biura obsługi, aby zgłosić zaistniałą sytuację i poprosiłem o przefaksowanie, bądź wysłanie na maila poprawnego aneksu, który mógłbym wydrukować i dać kurierowi... niestety procedury nie przewidują takiego rozwiązania, więc kiszka... w sumie to nie wiem czy śmiać się tutaj czy płakać... zakrawa mi to, tak jak pisze jamiro, na działanie zamierzone... porażka, niestety.... czekam chyba do końca umowy i przechodzę do ery, sam nie wiem, rozważam już nawet zakup IP w iSpocie...

#415 lotons

lotons
  • 79 posts

Posted 17 November 2009 - 00:18

Też miałem ten sam problem z aneksem do umowy:) przesyłkę przyjmował za mnie ktoś inny i nie zwrócił uwagi na plan taryfowy. Po powrocie do domu okazało się, że ten został bez zmian, zadzwoniłem na infolinie, pan, który odebrał podał nr faxu na który należy wysłać reklamację wraz z aneksem, tak też zrobiłem i po 4 dniach najpierw doszły smsy, że zamówione usługi zaczną obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego, a później zadzwoniła pani z działu reklamacji i potwierdziła wszystko. Prawdę mówiąc to łaski nie robili bo mój poprzedni plan taryfowy był czterokrotnie tańszy od iphonowego:) Także może nie ma co odsyłać przesyłek tylko przyjmować i od razu reklamacje składać:)

#416 home theatre

home theatre
  • 91 posts

Posted 17 November 2009 - 00:19

No ale moment chwila... Jeżeli zaistniala tak oczywista pomylka ze strony Orange, to az mi sie wierzyc nie chce ze jak to mowicie nic nie da sie zrobić. Zadzwoncie jeszcze raz wytlumaczcie wszystko spokojnie bez nerwów, konsultant nie musi przeciez wiedziec wszystkiego... W sumie to powinno sie odwrócić na Wasza kozysc, Orange w takich sytuacjach bardzo czesto w ramach przeprosin daje bonusy. 2 tygodnie temu znajomemu przyslali n75 (czy cos takiego :) ) w zlym kolorze, poszla reklamacja jeden telefon do konsultanta i 20 minut dodatkowo przez rok plus 100 esemesow na caly okres. W moim przypadku byla to jedna rozmowa po otrzymaniu telefonu ze zla taryfa, i na wszelki wypadek jedna rozmowa na dzien przed nowym okresem rozliczeniowym. Efekt taki ze mam 240 minut 200 esemesow i internet za 107 zl brutto...i bardzo fajnie. Co prawda kazda rozmowa trwala grubo ponad pol godziny, nie da sie ukryc ze przez infolinie lepiej rozmieniac sie na drobne, bo potem zawsze jakies niedomowienia sa i tyle... Ps. tsk miedzy nami to Orange w wielu przypadkach wrecz traci na zaistniałej sytuacji. Dostalem telefon za 669 zl gdybym nic nie powiedzial zostala by mi stara taryfa za bodajze 60 zl, co prawda nie ma internetu, ale sprzedajac telefon moglbym oplacic abonament i w kieszeni zostalo by prawie 100 zl :D czysty zysk. Ale nie Wy musicie ciagle weszyc spisek, zawsze i wszedzie....nudne to juz Powodzenia

#417 lotons

lotons
  • 79 posts

Posted 17 November 2009 - 00:26

no właśnie hehe ja bym płacił 24zł miesięcznie a iphona kupiłem też za 669, podliczając bym zapłacił niecałe 580zł za dwa lata abo, sprzedał, kupił używanego 3gs i jeszcze by zostało na opicie sytuacji:)

#418 home theatre

home theatre
  • 91 posts

Posted 17 November 2009 - 00:49

czyli mowiac krotko lotons, jestesmy frajerami :D

#419 lotons

lotons
  • 79 posts

Posted 17 November 2009 - 01:02

Tak to jest jak się wychodzi przed szereg:)

#420 lypsky

lypsky
  • 11 posts

Posted 17 November 2009 - 09:12

Gratuluję Wam Panowie, że macie tak dużo wolnego czasu na zabawy z Orange, ale nie żyjemy w kraju trzeciego świata, żeby chodzić i się prosić i przysłowiowo rzeźbić w gó*nie. Orange wymaga ode mnie terminowych wpłat za faktury, wiec ja wymagam od nich odrobiny profesjonalizmu. Nie mam szczerze czasu na zabawy w ciuciu babkę i nie podnieca mnie to że dostanę 100 smsów gratis... W moim przypadku akurat nowy abonament, który bym miał z IP był o niebo korzystniejszy od mojego starego i wcale nie węszę spisku, tylko chciałem przedstawić ten problem z mojej strony i podzielić się swoimi przemyśleniami na temat Orange. Pozdrawiam i jak będę miał za drugim razem, bo zamierzam im dać jeszcze jedną szansę, taki sam problem to skontaktuję się z Wami i poproszę o załatwienie sprawy w moim imieniu, może dostanę 5 smsów gratis !!! ;)

#421 lotons

lotons
  • 79 posts

Posted 17 November 2009 - 11:03

5 min czasu potrzeba żeby tę sprawę załatwić i zastanów się ile więcej czasu się marnuje w ciągu dnia. A jak nie węszysz spisku to tak jak większość naszych rodaków lubisz sobie ponarzekać na byle co.

#422 lypsky

lypsky
  • 11 posts

Posted 17 November 2009 - 11:52

no nie wiem czy zrobienie mnie w wała to jest byle co, jeżeli lubisz gdy Cię oszukują to już Twój problem i zakończmy tą polemikę, bo temat naszej dyskusji chyba nie jest odpowiedni w tym miejscu, cieszę się z Twojego szczęścia i na tym zakończmy.

#423 lotons

lotons
  • 79 posts

Posted 17 November 2009 - 13:52

ty nigdy się nie mylisz? wszystko generuje system, a jak wiadomo systemu są również zawodne, troche wyrozumiałości, a nie każdy błąd odbierasz jako atak na siebie i robienie z ciebie wała, albo może nim jesteś, koniec. pozdrawiam

#424 scadia

scadia
  • 13 posts
  • SkądKatowice

Posted 17 November 2009 - 14:24

@lypsky popieram Cię w 100%! Ode mnie się wymaga i ja też wymagam. Ja po wczorajszych negocjacjach miałam mieć zmieniony abonament o północy. Nie chciałam gratisów, tylko nowego abonamentu, który będzie działał od zaraz, bo tylko na tym mi zależało. Byłam naprawdę spokojna, bo nie lubię się pierdołami przejmować i co z tego mam?? Obiecanki-cacanki! nie dostałam nowego aneksu a taryfa jak była stara tak jest nadal. I jak ja się mam nie denerwować? To lepiej już było, żeby mi powiedzieli, że tego nie zrobią i mają mnie w głebokim... to przynajmniej wiedziałabym na czym stoję. A nie tak, że po ustaleniach nic się nie zmienia. No pewnie, mogłabym to olać, położyć uszy po sobie, nie denerwować się bo życia szkoda, ale jak nikt nie będzie reagował to na głowy nam wlezą.

#425 lypsky

lypsky
  • 11 posts

Posted 17 November 2009 - 14:59

każdy błąd odbierasz jako atak na siebie i robienie z ciebie wała, albo może nim jesteś
pozdrawiam


bardzo to mądre z Twojej strony, nie wiem czy zauważyłeś, ale ja nikogo nie obrażam, a Ty bez tego nie możesz się obejść...


teraz KONIEC, naucz się kulturalnie rozmawiać z ludźmi....




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users