Wymiana iPhona na nowy w Regenersis
#26
Napisano 04 września 2009 - 06:46
#27
Napisano 04 września 2009 - 07:06
#28
Napisano 04 września 2009 - 07:56
#29
Napisano 04 września 2009 - 19:30
#30
Napisano 04 września 2009 - 19:56
Jak oddałeś telefon do serwisu to salon teraz nie ma nic do tego.
Niby tak ale... Ktoś na forum dostał nowy telefon w salonie na podstawie ekspertyzy wydanej przez Regenersis.
#31
Napisano 04 września 2009 - 20:18
A takie pismo napisane wydaje mi się w dobrym tonie
Jestem oddanym klientem firmy ORANGE od wielu lat i wydawało mi się iż mam do czynienia z rzetelną instytucją. Zaznaczam iż telefon był kupiony poza promocją za pełną wartość rynkową.
Dnia xxxxxxxx z powodu wad oddałem telefon w ramach rękojmi. Zaznaczam iż przyjęto ode mnie tylko telefon oraz słuchawki a posiadałem przy sobie pełny zestaw w oryginalnym opakowaniu.
xxxxxxxx – Sprawdziłem przez stronę WWW status realizacji, dowiedziałem się iż telefon jest w trakcie naprawy.
xxxxxxxx z taką datą otrzymałem pismo iż telefon trafił do autoryzowanego serwisu i przechodzi proces serwisowy.
xxxxxxxx zadzwoniłem do salonu ORANGE w xxxxxxxxx by dowiedzieć się o etap reklamacji. W zamian dostałem numer do serwisu w Warszawie. W serwisie udzielono mi informacji, że telefon będzie wymieniony. W odpowiedzi na termin realizacji usłyszałem odpowiedz iż nie wiadomo.
xxxxxxxx odwiedziłem salon ORANGE by dowiedzieć się „ na miejscu” co jest z telefonem. Otrzymałem informację iż ORANGE czeka na ekspertyzę.
Od daty zgłoszenia minęło już 21 dni a ja jak nic nie wiedziałem, tak dalej nie wiem co jest z moim telefonem.
W związku z powyższym do dnia xxxxxxx oczekuję na wymianę telefonu w przeciwnym razie będę zmuszony skierować sprawę na drogę sądową.
Płacąc za telefon, wymagam kompetentnej Obsługi, niestety firma ORANGE tego nie oferuje. Przy przedłużaniu kolejnej umowy zacznę się zastanawiać czy aby warto wiązać się z firmą która nie dba o swoich klientów.
I jakDziała
Trzeba znać swoje prawa i je stosować
Kto ich nie zna ten czeka i czeka i dostaje to na co zasłużył
Ja mam nówkę GS'a
EDIT:
Pamiętajcie że jeśli dowód sprzedaży to FVAT na FIRMĘ to sprzedawcę obowiązuje RĘKOJMIA. Maksymalny termin załatwienia sprawy to 14 dni !!!
buhahaha ale sciema
a na naprawe mozesz czekac i czekac ...
#32
Napisano 04 września 2009 - 20:36
#33
Napisano 04 września 2009 - 21:48
#34
Napisano 06 września 2009 - 21:25
#35
Napisano 15 października 2009 - 01:58
JA DOKŁADNIE CZEKAM JUZ NA NOWY IPHONE Z SERWISU REGENERSIS 2 MIESIĄCE I 4 DNI :-( TROCHE TO PARANOJA ZEBY TO TYLE TRWAŁO!!! NA DODATEK JAK SIE ZA TELEFON ZAPLACIŁO 1850 ZŁ W SALONIE ORANGE!! CO W TAKIEJ KWESTI MOŻNA ZDZIAŁAĆ??? NA JAKIEJ STRONIE MOŻNA ZOBACZYĆ STATUS TELEFONU????
#36
Napisano 15 października 2009 - 07:59
tu możesz sprawdzić po imei http://www.crc-polska.com/
#37
Napisano 15 października 2009 - 09:45
#38
Napisano 15 października 2009 - 12:16
Radzilabym z doświadczenia, pisac reklamacje uslugi do regenersis, dokładnie opisując stan. Naciskać salon i kierowac do nich pisma, rozmawiac z kierownikiem salonu. Najlepiej, jakby wszystko co sie wysyla mialo potwierdzony odbiór. W razie braku reakcji kierowac sprawę do miejskiego rzecznika konsumenta, no i czytać przepsiy.
Swój telefon odebrałam po 75 dniach od daty reklamacji.
#39
Napisano 15 października 2009 - 14:31
#40
Napisano 15 października 2009 - 14:56
Jednakże na stronie Ery widnieje taka informacja:
"Po ilu naprawach aparatu z tytułu niezgodności z umową klient może żądać wymiany aparatu? Ustawa nie reguluje tej kwestii, stwierdza jedynie, że jeżeli sprzedawca nie zdoła doprowadzić towaru do stanu zgodnego z umową przez naprawę lub wymianę w odpowiednim czasie, kupujący ma prawo odstąpić od umowy. Klient nie może żądać nowego aparatu."
Zgłosiłem problem do Federacji Konsumentów i czekam na odpowiedź. Tymczasem jutro idę do salonu Ery z reklamacją i żądaniem wymiany towaru na nowy. Zobaczymy co powiedzą w salonie. Na pewno im nie odpuszczę.
#41
Napisano 24 czerwca 2010 - 13:09
#42
Napisano 24 czerwca 2010 - 13:15
A co jeśli oddałem telefon do orange a oni wysłali go do serwisu aby uzyskać ekspertyzę na podstawie której mają mi wydać nowy telefon, a pudełko od swojego iPhona wyrzuciłem? Czy jeśli nie zwrócę im wszystkiego co było w pudełku (słuchawki, ładowarkę, instrukcję itp.) wraz z pudełkiem to będą mogli mi powiedzieć, żebym się wypchał?
Oddajesz sama sluchawke a jak wymieniaja na nowy to tez dostaniesz sama sluchawke ( owinieta w folie ). Jesli liczysz ze to bedzie nowka w pudelku to sie przeliczysz. Poza tym telefony nie sa wymieniana na calkiem nowe tylko tzw. refurbished. Czyli takie ktore zostaly przez Appla naprawione i doprowadzone do stanu 'prawie' nowego.
pzdrw
//T
#43
Napisano 24 czerwca 2010 - 13:47
#44
Napisano 24 czerwca 2010 - 14:04
Jeśli mam 8 małych ale widocznych białych pixeli przysługuje mi wymiana na nowy telefon ?
Dodam iż telefon nie upadł mi ani razu , nie zalany , stan idealny z 3 ryskami na tyle i 1/2 małymi na przednim panelu LCD
Zadzwon do Regenersis i tam zapytaj.
//T
#45
Napisano 24 czerwca 2010 - 14:13
#46
Napisano 24 czerwca 2010 - 14:55
#47
Napisano 24 czerwca 2010 - 22:13
Oddajesz sama sluchawke a jak wymieniaja na nowy to tez dostaniesz sama sluchawke ( owinieta w folie ). Jesli liczysz ze to bedzie nowka w pudelku to sie przeliczysz. Poza tym telefony nie sa wymieniana na calkiem nowe tylko tzw. refurbished. Czyli takie ktore zostaly przez Appla naprawione i doprowadzone do stanu 'prawie' nowego.
pzdrw
//T
Tak mi powiedziała miła pani z orange. Coś w stylu: Kiedy przyjdzie ekspertyza, zamówimy dla pana iPhona 3g, ponieważ nie posiadamy takiego w naszym punkcie obecnie i wtedy my zatrzymamy zepsuty telefon, pan odda nam jeszcze akcesoria, które były dołączone, ładowarkę i pudełko a my wydamy panu nowy telefon.
#48
Napisano 03 września 2010 - 13:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych











