Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wymiana iPhona na nowy w Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#26 CHAST

CHAST
  • 40 postów

Napisano 04 września 2009 - 06:46

A takie pismo napisane wydaje mi się w dobrym tonie :) Jestem oddanym klientem firmy ORANGE od wielu lat i wydawało mi się iż mam do czynienia z rzetelną instytucją. Zaznaczam iż telefon był kupiony poza promocją za pełną wartość rynkową. Dnia xxxxxxxx z powodu wad oddałem telefon w ramach rękojmi. Zaznaczam iż przyjęto ode mnie tylko telefon oraz słuchawki a posiadałem przy sobie pełny zestaw w oryginalnym opakowaniu. xxxxxxxx – Sprawdziłem przez stronę WWW status realizacji, dowiedziałem się iż telefon jest w trakcie naprawy. xxxxxxxx z taką datą otrzymałem pismo iż telefon trafił do autoryzowanego serwisu i przechodzi proces serwisowy. xxxxxxxx zadzwoniłem do salonu ORANGE w xxxxxxxxx by dowiedzieć się o etap reklamacji. W zamian dostałem numer do serwisu w Warszawie. W serwisie udzielono mi informacji, że telefon będzie wymieniony. W odpowiedzi na termin realizacji usłyszałem odpowiedz iż nie wiadomo. xxxxxxxx odwiedziłem salon ORANGE by dowiedzieć się „ na miejscu” co jest z telefonem. Otrzymałem informację iż ORANGE czeka na ekspertyzę. Od daty zgłoszenia minęło już 21 dni a ja jak nic nie wiedziałem, tak dalej nie wiem co jest z moim telefonem. W związku z powyższym do dnia xxxxxxx oczekuję na wymianę telefonu w przeciwnym razie będę zmuszony skierować sprawę na drogę sądową. Płacąc za telefon, wymagam kompetentnej Obsługi, niestety firma ORANGE tego nie oferuje. Przy przedłużaniu kolejnej umowy zacznę się zastanawiać czy aby warto wiązać się z firmą która nie dba o swoich klientów. I jak :) Działa :) Trzeba znać swoje prawa i je stosować :) Kto ich nie zna ten czeka i czeka i dostaje to na co zasłużył :) Ja mam nówkę GS'a :) EDIT: Pamiętajcie że jeśli dowód sprzedaży to FVAT na FIRMĘ to sprzedawcę obowiązuje RĘKOJMIA. Maksymalny termin załatwienia sprawy to 14 dni !!!

#27 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 04 września 2009 - 07:06

A jesli F-VAT na osobe prywatna to o rekojmie nie ma sie klucic? :(

#28 fuzzyland

fuzzyland
  • 193 postów

Napisano 04 września 2009 - 07:56

A co jeśli telefon wysyłałem bezpośrednio do Regenersis? Czy mogę dostać nowy telefon z salonu na podstawie ekspertyzy wystawionej przez Regenersis (telefon jest zakwalifikowany do wymiany)?

#29 CHAST

CHAST
  • 40 postów

Napisano 04 września 2009 - 19:30

Jak oddałeś telefon do serwisu to salon teraz nie ma nic do tego. Pamiętajcie że jest taka instytucja jak FEDERACJA KONSUMENTÓW. Wystarczy się do nich zgłosić :) Telefon czy e-mail. Oni doradzą wtedy.

#30 fuzzyland

fuzzyland
  • 193 postów

Napisano 04 września 2009 - 19:56

Jak oddałeś telefon do serwisu to salon teraz nie ma nic do tego.


Niby tak ale... Ktoś na forum dostał nowy telefon w salonie na podstawie ekspertyzy wydanej przez Regenersis.

#31 bh7

bh7
  • 74 postów

Napisano 04 września 2009 - 20:18

A takie pismo napisane wydaje mi się w dobrym tonie :)


Jestem oddanym klientem firmy ORANGE od wielu lat i wydawało mi się iż mam do czynienia z rzetelną instytucją. Zaznaczam iż telefon był kupiony poza promocją za pełną wartość rynkową.
Dnia xxxxxxxx z powodu wad oddałem telefon w ramach rękojmi. Zaznaczam iż przyjęto ode mnie tylko telefon oraz słuchawki a posiadałem przy sobie pełny zestaw w oryginalnym opakowaniu.
xxxxxxxx – Sprawdziłem przez stronę WWW status realizacji, dowiedziałem się iż telefon jest w trakcie naprawy.
xxxxxxxx z taką datą otrzymałem pismo iż telefon trafił do autoryzowanego serwisu i przechodzi proces serwisowy.
xxxxxxxx zadzwoniłem do salonu ORANGE w xxxxxxxxx by dowiedzieć się o etap reklamacji. W zamian dostałem numer do serwisu w Warszawie. W serwisie udzielono mi informacji, że telefon będzie wymieniony. W odpowiedzi na termin realizacji usłyszałem odpowiedz iż nie wiadomo.
xxxxxxxx odwiedziłem salon ORANGE by dowiedzieć się „ na miejscu” co jest z telefonem. Otrzymałem informację iż ORANGE czeka na ekspertyzę.
Od daty zgłoszenia minęło już 21 dni a ja jak nic nie wiedziałem, tak dalej nie wiem co jest z moim telefonem.
W związku z powyższym do dnia xxxxxxx oczekuję na wymianę telefonu w przeciwnym razie będę zmuszony skierować sprawę na drogę sądową.
Płacąc za telefon, wymagam kompetentnej Obsługi, niestety firma ORANGE tego nie oferuje. Przy przedłużaniu kolejnej umowy zacznę się zastanawiać czy aby warto wiązać się z firmą która nie dba o swoich klientów.


I jak :) Działa :) Trzeba znać swoje prawa i je stosować :)
Kto ich nie zna ten czeka i czeka i dostaje to na co zasłużył :)
Ja mam nówkę GS'a :)

EDIT:

Pamiętajcie że jeśli dowód sprzedaży to FVAT na FIRMĘ to sprzedawcę obowiązuje RĘKOJMIA. Maksymalny termin załatwienia sprawy to 14 dni !!!





buhahaha ale sciema :D 14 maja na odp. czy zostanie naprawiony w ramach gwarancji :!:
a na naprawe mozesz czekac i czekac ...

#32 CHAST

CHAST
  • 40 postów

Napisano 04 września 2009 - 20:36

I czego się śmiejesz jak nie wiesz. Wiesz co to rękojmia między firmami ? Widać nie. Najpierw poczytaj a potem się wypowiadaj I czytaj uważnie bo tego chyba Cię nie nauczyli w szkole. RĘKOJMIA TO NIE GWARANCJA

#33 bh7

bh7
  • 74 postów

Napisano 04 września 2009 - 21:48

I gdzie tam jest napisane ze naprawa ma trwać do 14 dni ? Matole :)

#34 CHAST

CHAST
  • 40 postów

Napisano 06 września 2009 - 21:25

§ 19. 1. Jeżeli strony nie postanowiły inaczej, przyjmuje się, że czas niezbędny do prawidłowego załatwienia reklamacji, z zastrzeżeniem ust. 4, nie może przekroczyć 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru lub od dnia dokonania oględzin. A Matoła poszukaj w rodzinie

#35 Laleczka

Laleczka
  • 11 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 października 2009 - 01:58

CZEKANIE NA NOWY IPHONE

JA DOKŁADNIE CZEKAM JUZ NA NOWY IPHONE Z SERWISU REGENERSIS 2 MIESIĄCE I 4 DNI :-( TROCHE TO PARANOJA ZEBY TO TYLE TRWAŁO!!! NA DODATEK JAK SIE ZA TELEFON ZAPLACIŁO 1850 ZŁ W SALONIE ORANGE!! CO W TAKIEJ KWESTI MOŻNA ZDZIAŁAĆ??? NA JAKIEJ STRONIE MOŻNA ZOBACZYĆ STATUS TELEFONU????

#36 d3tr000

d3tr000
  • 1 712 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 października 2009 - 07:59

kolor piękny aż oczy bolą :) i zdejmij noge z capsa
tu możesz sprawdzić po imei http://www.crc-polska.com/

#37 Laleczka

Laleczka
  • 11 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 października 2009 - 09:45

NA STATUSIE NAPISANE WTRAKCIE NAPRAWY A Z TEGO CO WIEM TO DECYZJA JEST O WYMIANIE APARATU JUZ OD DAWNA A DALEJ JEST TAKI STATUS :-( :-( :-( :-( JUŻ SAMA NIE WIEM CO MAM ZROBIEĆ Z TYM!!

#38 Devillone56

Devillone56
  • 6 postów

Napisano 15 października 2009 - 12:16

Witam. Ja miałam taki sam problem. Reklamowałam iphona 23/07 w salonie partner orange, w którym go kupiłam. Wysłali go do serwisu Regenersis w Raszynie 28/07. Serwis zarejestrował go 29/07 i od tego czasu nic sie działo. Po 14 dniach nikt sie ze mną nie skontaktował, zatem nawet gdyby nie uznali reklamacji, to z litery prawa automatycznie brak kontaktu rozumiany jest jako uznanie żadania. Po miesiącu oczekiwania zaczęłam naciskac na salon i dzwonić do regenersis. Z obu punktow cały czas ta sama informacja: reklamacja uznana, telefon do wymiany, telefonow nie ma, trzeba czekac, kiedy nie wiadomo, telefony zamowione. Po dwóch miesiacach czekania uznalam że to już zdecydowanie za długo. Reklamowałam uslugi w Orange (reklamacji nieuznali, bo wywiązują się ze swoich usług). Regularnie dzwonilam do seriwsu i srpawdzałam status naprawy na stronie regenersis ([url]www.crc-polska.com)[/url]. Naciskałam salon na wymianę. Dowiedzialam się, że nie rozumieją na coczeka serwis, bo w magazynach Orange jest duzo aparatów iphone. Zażadałam od salonu wysłania reklamacji uslugi w serwisie do regenersis, domagałam sie aby wystapili o ekspertyzę naprawy (wraz ze zwrotem telefonu), bo w salonie był telefon i mogliby go wymienić. Ostatecznie napisałam pismo do salonu, powolując się na przepisy i zażadałam w terminie 14 dni wymianę telefonu lub zwrot kosztów zakupu pod grozbą kierowania sprawy do sądu. Już na prawdę bylam zdeterminowana żeby tak zrobic, bo za telefon tez zapłacilam prawie 1.000zl i ze swoich obowiązkow sięwywiązywalam nalezycie. Salon naciskal serwis i w dwa dni telefon do wymiany sie znalazł. W serwisie telefonicznie prosilam o kontakt z bardziej wykwalifikowaną osobą, bo pani w bok miała stale ten sam teskt jak automat. Jak oddzwonili to przepraszali, i troszke inaczej juz rozmawiali. Podobno odkryli zaległe maile i zapytania, które kierował do nich salon.
Radzilabym z doświadczenia, pisac reklamacje uslugi do regenersis, dokładnie opisując stan. Naciskać salon i kierowac do nich pisma, rozmawiac z kierownikiem salonu. Najlepiej, jakby wszystko co sie wysyla mialo potwierdzony odbiór. W razie braku reakcji kierowac sprawę do miejskiego rzecznika konsumenta, no i czytać przepsiy.
Swój telefon odebrałam po 75 dniach od daty reklamacji.

#39 Laleczka

Laleczka
  • 11 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 października 2009 - 14:31

FAKTYCZNIE TRZEBA Z NIM STANOWCZO I POSTRASZYĆ SADEM BO INACZEJ SIE NIE DA!!

#40 robalcfg

robalcfg
  • 495 postów

Napisano 15 października 2009 - 14:56

Cóż, niedawno zakupiłem mojego iPhone'a 3GS. Wcześniej miałem dwa iPhone'y 3G i wszystko było w porządku. Jednakże dzisiaj porównałem dwa iPhone'y i wykryłem pewną dziwną rzecz. Ekran w moim iPhonie jest krzywo spasowany, przez co z jednej strony jest zapadnięty. Ponieważ nie upłynęło jeszcze 6 miesięcy od daty zakupu, chciałbym zgłosić niezgodność towaru z umową oraz zażądać wymiany towaru na nowy, bo mam prawo wybrać czy towar ma być wymieniony, czy też naprawiony.
Jednakże na stronie Ery widnieje taka informacja:
"Po ilu naprawach aparatu z tytułu niezgodności z umową klient może żądać wymiany aparatu? Ustawa nie reguluje tej kwestii, stwierdza jedynie, że jeżeli sprzedawca nie zdoła doprowadzić towaru do stanu zgodnego z umową przez naprawę lub wymianę w odpowiednim czasie, kupujący ma prawo odstąpić od umowy. Klient nie może żądać nowego aparatu."
Zgłosiłem problem do Federacji Konsumentów i czekam na odpowiedź. Tymczasem jutro idę do salonu Ery z reklamacją i żądaniem wymiany towaru na nowy. Zobaczymy co powiedzą w salonie. Na pewno im nie odpuszczę.

#41 gutek313

gutek313
  • 4 postów

Napisano 24 czerwca 2010 - 13:09

A co jeśli oddałem telefon do orange a oni wysłali go do serwisu aby uzyskać ekspertyzę na podstawie której mają mi wydać nowy telefon, a pudełko od swojego iPhona wyrzuciłem? Czy jeśli nie zwrócę im wszystkiego co było w pudełku (słuchawki, ładowarkę, instrukcję itp.) wraz z pudełkiem to będą mogli mi powiedzieć, żebym się wypchał?

#42 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 24 czerwca 2010 - 13:15

A co jeśli oddałem telefon do orange a oni wysłali go do serwisu aby uzyskać ekspertyzę na podstawie której mają mi wydać nowy telefon, a pudełko od swojego iPhona wyrzuciłem? Czy jeśli nie zwrócę im wszystkiego co było w pudełku (słuchawki, ładowarkę, instrukcję itp.) wraz z pudełkiem to będą mogli mi powiedzieć, żebym się wypchał?


Oddajesz sama sluchawke a jak wymieniaja na nowy to tez dostaniesz sama sluchawke ( owinieta w folie ). Jesli liczysz ze to bedzie nowka w pudelku to sie przeliczysz. Poza tym telefony nie sa wymieniana na calkiem nowe tylko tzw. refurbished. Czyli takie ktore zostaly przez Appla naprawione i doprowadzone do stanu 'prawie' nowego.

pzdrw
//T

#43 DanielCW_92

DanielCW_92
  • 266 postów
  • SkądTarczyn

Napisano 24 czerwca 2010 - 13:47

Jeśli mam 8 małych ale widocznych białych pixeli przysługuje mi wymiana na nowy telefon ? Dodam iż telefon nie upadł mi ani razu , nie zalany , stan idealny z 3 ryskami na tyle i 1/2 małymi na przednim panelu LCD

#44 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 24 czerwca 2010 - 14:04

Jeśli mam 8 małych ale widocznych białych pixeli przysługuje mi wymiana na nowy telefon ?
Dodam iż telefon nie upadł mi ani razu , nie zalany , stan idealny z 3 ryskami na tyle i 1/2 małymi na przednim panelu LCD


Zadzwon do Regenersis i tam zapytaj.

//T

#45 DanielCW_92

DanielCW_92
  • 266 postów
  • SkądTarczyn

Napisano 24 czerwca 2010 - 14:13

Zrobiłem tak jak powiedziałeś , powiedzieli bym przywiózł albo wysłał im telefon ( lepiej przywieść no naprawa bądź odbiór nowego tella na miejscu ) . I trochę nie miła pani ( odpowiadała tak od z niechcenia ) poinformowała mnie o tym iż w grę raczej wchodzi wymiana na nowy egzemplarz :)

#46 dliwski

dliwski


  • 15 309 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 czerwca 2010 - 14:55

Pani z każdym kolejnym telefonem (a uwierz mi - pewnie jeszcze nie raz tam zadzwonisz jeśli oddasz) będzie jeszcze bardziej niemiła. Zresztą tam każdy odpowiada od niechcenia.

#47 gutek313

gutek313
  • 4 postów

Napisano 24 czerwca 2010 - 22:13

Oddajesz sama sluchawke a jak wymieniaja na nowy to tez dostaniesz sama sluchawke ( owinieta w folie ). Jesli liczysz ze to bedzie nowka w pudelku to sie przeliczysz. Poza tym telefony nie sa wymieniana na calkiem nowe tylko tzw. refurbished. Czyli takie ktore zostaly przez Appla naprawione i doprowadzone do stanu 'prawie' nowego.

pzdrw
//T


Tak mi powiedziała miła pani z orange. Coś w stylu: Kiedy przyjdzie ekspertyza, zamówimy dla pana iPhona 3g, ponieważ nie posiadamy takiego w naszym punkcie obecnie i wtedy my zatrzymamy zepsuty telefon, pan odda nam jeszcze akcesoria, które były dołączone, ładowarkę i pudełko a my wydamy panu nowy telefon.

#48 Puncik

Puncik
  • 18 postów
  • SkądBieszczady

Napisano 03 września 2010 - 13:31

Ja dzwoniłem do regenrsis i powiedziała mi Pani, że będzie wystawiony kosztorys i zostanę o tym poinformowany. Czyli nie uznali mi gwarancji, nie wiem jeszcze dlaczego. Od oddania go minęło już ponad 2tyg. Czy mogę się starać o nowego gdyż nie oddali mi go i nie dzwonili do mnie wcale? Oddawałem go w salonie ery.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych