
Wymiana iPhona na nowy w Regenersis
#1
Posted 23 July 2009 - 12:59
#2
Posted 23 July 2009 - 13:15
#3
Posted 23 July 2009 - 13:18
#4
Posted 23 July 2009 - 15:43
#5
Posted 23 July 2009 - 17:02
Zależy czy powołałeś się na gwarancję czy niezgodność towaru z umową. Jeżeli to drugie to maks 14 dni.
mój został kupiony w mix-electronics, w Erze mi powiedzieli, że jak chce jako niezgodność towaru z umową, to muszę iśc do sklepu, w którym kupiłem :mad:
#6
Posted 24 July 2009 - 12:43

#7
Posted 27 August 2009 - 06:25
#8
Posted 27 August 2009 - 06:47
#9
Posted 27 August 2009 - 06:54
#10
Posted 27 August 2009 - 07:00
Do Regenersis na serwis trafił dopiero 17/07/2009r (choć z Orange wyszedł DHL'em dn. 18/07).
w sumie to nawet szybko trafil - dzien przed wyslaniem

#11
Posted 27 August 2009 - 07:03
zapomnij o zafoliowanym - też tak chciałem, ale dowiedziałem się, że akcesoria nie podlegają wymianie gwarancyjnej, stąd taka a nie inna procedura.
Dwa razy wymieniałem iP przez Erę i w obydwu przypadkach czekałem tydzień.
Faking Szit.! A ja do nich odeslalem, przez Ere, kostke ladowarki, bo mi nie dzialala w ogole.
A to dziwne, bo jak odsylalem wczesniej, to dostalem nowy telefon, nowy kabel USB, i stara ladowarke, ktora nie dzialala. Odeslalem jeszcze raz ladowarke i czekam. Na stronie RRsis, ani widu ani slychu.
Rozmawialem wczesniej z konsultantka w RRsis i powiedziala, ze akcesoria do iP moge spokojnie odsylac do nich na gwarancje, wiec sam juz nie wiem co mam myslec. =-\
#12
Posted 27 August 2009 - 08:01
#13
Posted 27 August 2009 - 12:44
Na jednym z innych wątków opisałeś, że ten nowy egzemplarz, który otrzyamłeś od serwisu ma matrycę w żółtawym odcieniu.zapomnij o zafoliowanym - też tak chciałem, ale dowiedziałem się, że akcesoria nie podlegają wymianie gwarancyjnej, stąd taka a nie inna procedura.
Dwa razy wymieniałem iP przez Erę i w obydwu przypadkach czekałem tydzień.
Czy mógłbyś mi to nieco szerzej odpisać? Czy reklamowałęś to? Mam identyczny problem. Wczoraj odebrałem i mam to samo. Prześwit na wyświetlaczu z lewej strony oraz matryca żółta.
Przeszkadza mi to niesamowicie.
Poza tym, czy serwis może jako "nowy" model serwis może udostępniać modele np. z innej gamy (np z ineego regionu - gdzieś składanego w jakimś azerbejdżanie - śmiech

Bardzo dziękuję za info
#14
Posted 29 August 2009 - 16:05
#15
Posted 29 August 2009 - 21:06
No dobra skoro wyśle się do nich telefon (sam aparat ) i go wymienią na nowy to co pozostaje z kwestią pudełka ?
W końcu na pudełku jest też numer seryjny i IMEI. Po takiej wymianie nie zgadzają się te dane.
Dostajesz naklejkę na pudełko i dokument potwierdzający wymianę.
#16
Posted 29 August 2009 - 21:20
#17
Posted 30 August 2009 - 05:17
#18
Posted 30 August 2009 - 06:50
#19
Posted 30 August 2009 - 10:19
Nic nie wymienią. Stwierdzą ingerencję cieczy.
Jak byś przeczytał uważnie co napisałem to byś nie nabijał sobie postu.
Akurat w moim przypadku serwis stwierdził że telefon do wymiany.
Pytanie tylko ile czasu.
#20
Posted 31 August 2009 - 05:47
Na jednym z innych wątków opisałeś, że ten nowy egzemplarz, który otrzyamłeś od serwisu ma matrycę w żółtawym odcieniu.
Czy mógłbyś mi to nieco szerzej odpisać? Czy reklamowałęś to? Mam identyczny problem. Wczoraj odebrałem i mam to samo. Prześwit na wyświetlaczu z lewej strony oraz matryca żółta.
Przeszkadza mi to niesamowicie.
Poza tym, czy serwis może jako "nowy" model serwis może udostępniać modele np. z innej gamy (np z ineego regionu - gdzieś składanego w jakimś azerbejdżanie - śmiech)
Bardzo dziękuję za info
Pierwszy jaki kupiłem w Erze miał "krystaliczną" niebieską barwę i jakoś*świecił jaśniej, dwa pozostałe (489B) wyglądają przy tamtym jakby były zabrudzone i żółtawe (przy poziomie jasności 0-30%) potem jest nieco lepiej.
tak, zareklamowałem pierwszy wymieniony bo jeszcze oprócz tej kolorystyki szpara była na trzy palce a matryca krzywo wklejona. Drugi wymieniony również miał taką matrycę ale że nie miał problemów natury technicznej to już taki sobie zostawiłem (kwestia przyzwyczajenia).
Nie wiem czy serwis tak może robić, bo nie uzyskałem pisemnej odpowiedzi na moje pismo, tylko "nowego" iPhone.
Chyba nie mają innych jak MB489B
---- Dodano 31-08-2009 o godzinie 06:48 ----
Akcesoria mają gwarancję.
Chodzi tu o to, że jeśli odsyłasz telefon z usterką i wymienią Ci go na nowy to akcesoria zostawią stare.
Taką odpowiedź uzyskałem od Pani w Erze jak odbierałem po raz drugi iPhone. Oddałem go razem ze wszystkim co fabryka dała i dostałem to samo tylko w środku był "zafoliowany" brytyjski" iPhone (489B)
#21
Posted 01 September 2009 - 12:43


#22
Posted 01 September 2009 - 13:17
było kilka takich przypadków na forum
regenersis wystawił ekspertyze do wymiany i to operator miał wydać nowy telefon
a były też przypadki nadużycia czasu naprawy przez serwis i walka w salonie o nowy telefon z tego powodu
Ja czekam już prawie 4 tyg na wymianę kilku sztuk telefonów. Czy w takim razie mając taką opinię z Regenersis mogę udać się do salonu o dostanę telefony od Orange?
#23
Posted 01 September 2009 - 14:33
A ja dziś się wkurzyłem
Poszedłem z pismem do salonu i poprosiłem kierownika od razu.
Skoro rękojmia to rękojmia i obowiązuje sprzedawcę i guzik mnie obchodzi serwis.
14 dni mineło a nawet 21
No i by sprawę załagodzić dostałem nówke IPHONE 3GS a mój był tylko 3G
WHAT?! :shock:
#24
Posted 01 September 2009 - 14:47
#25
Posted 01 September 2009 - 19:38
A ja dziś się wkurzyłem
Poszedłem z pismem do salonu i poprosiłem kierownika od razu.
Skoro rękojmia to rękojmia i obowiązuje sprzedawcę i guzik mnie obchodzi serwis.
14 dni mineło a nawet 21
No i by sprawę załagodzić dostałem nówke IPHONE 3GS a mój był tylko 3G
Z jakim pismem wybrałeś się do kierownika? Dla mnie to trochę szok 3GS zamiast 3G? Czyżby taniej wychodziło dać nowy model niż męczyć się ze starymi modelami?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users