Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Wymiana iPhona na nowy w Regenersis


  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1 slawoo

slawoo
  • 36 posts

Posted 23 July 2009 - 12:59

Witam, Niestety po około 9-miesiącach mój iPhone się zepsuł. Oprócz hot-pixeli sfiksował i podczas rozmowy rozłączał rozmowy itp. Coś z ekranem dotykowym. Oddałem go do salonu firmowego w Orange dn. 13/07/09 (zabrali sam aparat bez pudełka i akcesoriów). Do Regenersis na serwis trafił dopiero 17/07/2009r (choć z Orange wyszedł DHL'em dn. 18/07). Od tego momentu status naprawy w Internecie widnieje jako "W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O." Zadzwoniłem jednak do nich i Pani powiedziała, że telefon zostanie wymieniony na nowy i teraz czekają aż dotrze do nich ten nowy egzemplarz. Niestety dowiedziałem się, że nie dostanę zupełnie nowego zafoliowanego iPhone'a w pudełku lecz niby nowy sam aparat. Proszę napisać, jak sprawdzić że jest to nowa sztuka a nie jakaś typu refurbrished? Chciałbym dostać zupełnie nowy, zafoliowany telefon - wtedy byłbym pewien że jest nowy. Druga sprawa to jak długo Orange może "naprawiać" mój telefon? Na marginesie dodam, że czytałem o przypadkach kiedy ktoś w poniedziałek wysłał telefon bezpośrednio do Regenersis a w piątek dostała nowy egzemplarz. Na swoim przykładzie mogę napisać, że są to bzdury, które można włożyć między bajki. Pozdrawiam

#2 iMarekPL

iMarekPL
  • 2727 posts
  • SkądZduńska Wola

Posted 23 July 2009 - 13:15

Nie dostaniesz zupełnie nowego zafoliowanego telefonu z akcesoriami. Sam telefon. Będzie on oryginalnie w folii na wyświetlaczu i tyle obudowy. Ostatnio takiego dostałem i z zewnątrz wyglądał na zupełną nówkę i był lepiej złożony od poprzedniego (którego oddałem na gwarancję). Czas oczekiwania jest inny gdy oddajesz prosto do Regenersis, a inny gdy wysyłasz jeszcze przez Orange czy Erę.

#3 d3tr000

d3tr000
  • 1712 posts
  • SkądWarszawa

Posted 23 July 2009 - 13:18

zmieni sie IMEI to nie ulega wątpliwości (ustawienia/ogólne/to urządzenie) ale do zmiany IMEI wystarczy płyte główną wymienić, więc przypatrz sie na śrubki czy widać po nich odkręcanie nigdzie nie ma sprecyzowanego czasu naprawy, mogą i pół roku trzymać a na koniec napisać że u nich był w naprawie 3 dni a to sprowadzenie części tyle trwało

#4 krakers

krakers
  • 8135 posts
  • SkądNibylandia

Posted 23 July 2009 - 15:43

Zależy czy powołałeś się na gwarancję czy niezgodność towaru z umową. Jeżeli to drugie to maks 14 dni.

#5 robertpatryk

robertpatryk
  • 372 posts
  • SkądŁódź

Posted 23 July 2009 - 17:02

Zależy czy powołałeś się na gwarancję czy niezgodność towaru z umową. Jeżeli to drugie to maks 14 dni.


mój został kupiony w mix-electronics, w Erze mi powiedzieli, że jak chce jako niezgodność towaru z umową, to muszę iśc do sklepu, w którym kupiłem :mad:

#6 slawoo

slawoo
  • 36 posts

Posted 24 July 2009 - 12:43

Na zgłoszeniu reklamacyjnym ORANGE napisane mam w rubryce rodzaj naprawy: REKLAMACJA Z TYTUŁU RĘKOJMI, KLIENT ŻĄDA WYMIANY TERMINALA. Ciekawe ile to jeszcze potrwa, bo na chwile obecną trwa to już 11dni :(

#7 webwoj

webwoj
  • 3 posts

Posted 27 August 2009 - 06:25

Ja oddałem swojego Iphona 3G w salonie orange 6.08.2009, w regenersis dopiero od 11.08.2009 (5 dni z salonu paczka szła) minęło ponad 2 tygodnie a w regenersis mi mówią, że czekają na dostawę i zostanie wymieniony. Mam nadzieje, że dostawy mają co miesiąc i niedługo dostanę nowego iphona.

#8 AVALON

AVALON
  • 465 posts
  • SkądUK

Posted 27 August 2009 - 06:47

Na iPhona przecież*nie ma gwarancji, tylko jest rękojmia - było to pisane tutaj milion razy. Po drugie każdy może sam wysłać telefon do napraywy bezpośregnio do regenersis, lub zanieść do punktu w którym go zakupił. Sprzedawca ma jeden dzień aby wysłać telefon do naprawy - każdy telefon. Po trzecie, a na jakiej podstawie chcecie wymieniać telefon ze względu na niezgodność z umową - czyżby odesłali wam z mniejszą pojemnością pamięci, czy mieliście czarny a wyslali wam biały. Zastanówcie się troszkę i nie róbcie baranów z siebie i z innych.

#9 RiQ

RiQ

  • 2567 posts
  • SkądWrocław

Posted 27 August 2009 - 06:54

zapomnij o zafoliowanym - też tak chciałem, ale dowiedziałem się, że akcesoria nie podlegają wymianie gwarancyjnej, stąd taka a nie inna procedura. Dwa razy wymieniałem iP przez Erę i w obydwu przypadkach czekałem tydzień.

#10 MalFunkTion

MalFunkTion
  • 118 posts

Posted 27 August 2009 - 07:00

Do Regenersis na serwis trafił dopiero 17/07/2009r (choć z Orange wyszedł DHL'em dn. 18/07).



w sumie to nawet szybko trafil - dzien przed wyslaniem :)

#11 kuba006

kuba006
  • 632 posts
  • SkądPoznań

Posted 27 August 2009 - 07:03

zapomnij o zafoliowanym - też tak chciałem, ale dowiedziałem się, że akcesoria nie podlegają wymianie gwarancyjnej, stąd taka a nie inna procedura.

Dwa razy wymieniałem iP przez Erę i w obydwu przypadkach czekałem tydzień.


Faking Szit.! A ja do nich odeslalem, przez Ere, kostke ladowarki, bo mi nie dzialala w ogole.
A to dziwne, bo jak odsylalem wczesniej, to dostalem nowy telefon, nowy kabel USB, i stara ladowarke, ktora nie dzialala. Odeslalem jeszcze raz ladowarke i czekam. Na stronie RRsis, ani widu ani slychu.
Rozmawialem wczesniej z konsultantka w RRsis i powiedziala, ze akcesoria do iP moge spokojnie odsylac do nich na gwarancje, wiec sam juz nie wiem co mam myslec. =-\

#12 iMarekPL

iMarekPL
  • 2727 posts
  • SkądZduńska Wola

Posted 27 August 2009 - 08:01

Akcesoria mają gwarancję. Chodzi tu o to, że jeśli odsyłasz telefon z usterką i wymienią Ci go na nowy to akcesoria zostawią stare.

#13 Mirea

Mirea
  • 150 posts
  • SkądNadarzyn, PL

Posted 27 August 2009 - 12:44

zapomnij o zafoliowanym - też tak chciałem, ale dowiedziałem się, że akcesoria nie podlegają wymianie gwarancyjnej, stąd taka a nie inna procedura.

Dwa razy wymieniałem iP przez Erę i w obydwu przypadkach czekałem tydzień.

Na jednym z innych wątków opisałeś, że ten nowy egzemplarz, który otrzyamłeś od serwisu ma matrycę w żółtawym odcieniu.
Czy mógłbyś mi to nieco szerzej odpisać? Czy reklamowałęś to? Mam identyczny problem. Wczoraj odebrałem i mam to samo. Prześwit na wyświetlaczu z lewej strony oraz matryca żółta.

Przeszkadza mi to niesamowicie.
Poza tym, czy serwis może jako "nowy" model serwis może udostępniać modele np. z innej gamy (np z ineego regionu - gdzieś składanego w jakimś azerbejdżanie - śmiech ;))

Bardzo dziękuję za info

#14 CHAST

CHAST
  • 40 posts

Posted 29 August 2009 - 16:05

No dobra skoro wyśle się do nich telefon (sam aparat ) i go wymienią na nowy to co pozostaje z kwestią pudełka ? W końcu na pudełku jest też numer seryjny i IMEI. Po takiej wymianie nie zgadzają się te dane. Najpelsze jest też to że oddałem telefon w salonie ORANGE oni wysłali go do serwisu. Serwis stwierdził że czekają n a nowy. Tylko Pani nie była wstanie powiedzieć ile czasu będę czekał bo nie mają nawet potwierdzenia zamówienia. Dodam tylko że rozmowa miała miejsce po 14 dniach tyle co obowiązuje Rękojmia. Tłumaczą się tym że wysłali pismo do mnie że telefon oddają do serwisu. Więc czy po takim piśmie czas załatwienia rękojmi wydłuża im się ? Czy to tylko gra na zwłokę ?

#15 iMarekPL

iMarekPL
  • 2727 posts
  • SkądZduńska Wola

Posted 29 August 2009 - 21:06

No dobra skoro wyśle się do nich telefon (sam aparat ) i go wymienią na nowy to co pozostaje z kwestią pudełka ?
W końcu na pudełku jest też numer seryjny i IMEI. Po takiej wymianie nie zgadzają się te dane.


Dostajesz naklejkę na pudełko i dokument potwierdzający wymianę.

#16 soczekpl

soczekpl
  • 3288 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 29 August 2009 - 21:20

Widziałem niedawno aukcję forumowicza, który sprzedawał zafoliowanego iPhone'a 3G którego dostał po wymianie gwarancyjnej...

#17 d3tr000

d3tr000
  • 1712 posts
  • SkądWarszawa

Posted 30 August 2009 - 05:17

było kilka takich przypadków na forum regenersis wystawił ekspertyze do wymiany i to operator miał wydać nowy telefon a były też przypadki nadużycia czasu naprawy przez serwis i walka w salonie o nowy telefon z tego powodu

#18 emakorol@wa.onet.

emakorol@wa.onet.
  • 5 posts

Posted 30 August 2009 - 06:50

Nic nie wymienią. Stwierdzą ingerencję cieczy.

#19 CHAST

CHAST
  • 40 posts

Posted 30 August 2009 - 10:19

Nic nie wymienią. Stwierdzą ingerencję cieczy.


Jak byś przeczytał uważnie co napisałem to byś nie nabijał sobie postu.
Akurat w moim przypadku serwis stwierdził że telefon do wymiany.

Pytanie tylko ile czasu.

#20 RiQ

RiQ

  • 2567 posts
  • SkądWrocław

Posted 31 August 2009 - 05:47

Na jednym z innych wątków opisałeś, że ten nowy egzemplarz, który otrzyamłeś od serwisu ma matrycę w żółtawym odcieniu.
Czy mógłbyś mi to nieco szerzej odpisać? Czy reklamowałęś to? Mam identyczny problem. Wczoraj odebrałem i mam to samo. Prześwit na wyświetlaczu z lewej strony oraz matryca żółta.

Przeszkadza mi to niesamowicie.
Poza tym, czy serwis może jako "nowy" model serwis może udostępniać modele np. z innej gamy (np z ineego regionu - gdzieś składanego w jakimś azerbejdżanie - śmiech ;))

Bardzo dziękuję za info


Pierwszy jaki kupiłem w Erze miał "krystaliczną" niebieską barwę i jakoś*świecił jaśniej, dwa pozostałe (489B) wyglądają przy tamtym jakby były zabrudzone i żółtawe (przy poziomie jasności 0-30%) potem jest nieco lepiej.

tak, zareklamowałem pierwszy wymieniony bo jeszcze oprócz tej kolorystyki szpara była na trzy palce a matryca krzywo wklejona. Drugi wymieniony również miał taką matrycę ale że nie miał problemów natury technicznej to już taki sobie zostawiłem (kwestia przyzwyczajenia).

Nie wiem czy serwis tak może robić, bo nie uzyskałem pisemnej odpowiedzi na moje pismo, tylko "nowego" iPhone.

Chyba nie mają innych jak MB489B

---- Dodano 31-08-2009 o godzinie 06:48 ----

Akcesoria mają gwarancję.
Chodzi tu o to, że jeśli odsyłasz telefon z usterką i wymienią Ci go na nowy to akcesoria zostawią stare.


Taką odpowiedź uzyskałem od Pani w Erze jak odbierałem po raz drugi iPhone. Oddałem go razem ze wszystkim co fabryka dała i dostałem to samo tylko w środku był "zafoliowany" brytyjski" iPhone (489B)

#21 CHAST

CHAST
  • 40 posts

Posted 01 September 2009 - 12:43

A ja dziś się wkurzyłem :) Poszedłem z pismem do salonu i poprosiłem kierownika od razu. Skoro rękojmia to rękojmia i obowiązuje sprzedawcę i guzik mnie obchodzi serwis. 14 dni mineło a nawet 21 :) No i by sprawę załagodzić dostałem nówke IPHONE 3GS a mój był tylko 3G

#22 fuzzyland

fuzzyland
  • 193 posts

Posted 01 September 2009 - 13:17

było kilka takich przypadków na forum
regenersis wystawił ekspertyze do wymiany i to operator miał wydać nowy telefon
a były też przypadki nadużycia czasu naprawy przez serwis i walka w salonie o nowy telefon z tego powodu


Ja czekam już prawie 4 tyg na wymianę kilku sztuk telefonów. Czy w takim razie mając taką opinię z Regenersis mogę udać się do salonu o dostanę telefony od Orange?

#23 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 01 September 2009 - 14:33

A ja dziś się wkurzyłem :) Poszedłem z pismem do salonu i poprosiłem kierownika od razu.
Skoro rękojmia to rękojmia i obowiązuje sprzedawcę i guzik mnie obchodzi serwis.
14 dni mineło a nawet 21 :)
No i by sprawę załagodzić dostałem nówke IPHONE 3GS a mój był tylko 3G


WHAT?! :shock:

#24 robertk572

robertk572
  • 1109 posts
  • SkądNEW YORK

Posted 01 September 2009 - 14:47

-w RP tylko w ten sposob mozna cos wywalczyc-trzeba wydrzec morde na calego-i co sie okazuje-sprawa jest do zalatwienia! Takie mam wlasnie wspomnienia z mojego ostatniego pobytu 3lata temu.

#25 Mikax

Mikax
  • 52 posts

Posted 01 September 2009 - 19:38

A ja dziś się wkurzyłem :) Poszedłem z pismem do salonu i poprosiłem kierownika od razu.
Skoro rękojmia to rękojmia i obowiązuje sprzedawcę i guzik mnie obchodzi serwis.
14 dni mineło a nawet 21 :)
No i by sprawę załagodzić dostałem nówke IPHONE 3GS a mój był tylko 3G


Z jakim pismem wybrałeś się do kierownika? Dla mnie to trochę szok 3GS zamiast 3G? Czyżby taniej wychodziło dać nowy model niż męczyć się ze starymi modelami?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users